Ga naar inhoud

M3 V8 nu ook in Wiessman MF4


RvE

Aanbevolen berichten

Net op tijd voor de paasdagen lees ik op autoweek dat de 420pk V8 uit de huidige M3 leverbaar is in de MF4. Full text:

Het leven van de Wiesmann-koper en lutsers wordt nu nog aangenamer. Per direct is de MF4 namelijk leverbaar met de 4,0-liter V8 uit de nieuwe BMW M3.

Ook in de nieuwe versie, de MF4-S, levert de 4,0-liter V8 420 pk. Het maximumkoppel bedraagt 400 Nm. Op deze MF4-S debuteert ook BMW’s DCT-tranmissie met dubbele koppeling. In Duitsland kost de MF4-S u 128.800 euro, mits je 'm cash aftikt, de Nederlandse prijs is nog niet bekend.

De gewone MF4 (met 367 pk sterke 4,4-liter V8) en de MF5 (met 507 pk sterke 5,0-liter V10 uit de BMW M5) blijven gewoon leverbaar. Net als die auto’s krijgt de MF4-S standaard een bestuurders- en een passagiersairbag mee.

Plaatje om bij weg te dromen:

88b396eb000aabeb123ec472396b9d55.jpg

Edit: omdat ie zo lekker is in coupe-vorm nog maar een plaatje:

43b717693a503fcf2333bd959f7d2a04.jpg

Bas, begin maar te sparen, Edwin, pas je signature even aan... :sleepy:

Link naar reactie
  • Reacties 37
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Wel een heel mooie wagen zeg :sleepy:

ook ik kan hem niet cash betalen, ben ik dan nou een lutser, of een prutser of mutser??? of hoe zat dat ook alweer?? :sick:

Dan ben je een Putser (Poetsende Lutser) :schater:

Link naar reactie
Ben ik dan een patser :schater:

Nee, natuurlijk niet! Dat is juist goed! :sick: Een auto koop je niet omdat je hem mooi vindt. Je koopt hem omdat de aandrijflijn je aanspreekt.

Dus Roger, als je de V8 van de :unsure: 3 een mooie aandrijflijn vindt, de auto ongezien via telefoon koopt en cash aftikt: you the man! :sleepy:

Link naar reactie
Dus Roger, als je de V8 van de :unsure: 3 een mooie aandrijflijn vindt, de auto ongezien via telefoon koopt en cash aftikt: you the man! :sleepy:
:sick: ... nou vooruit doe mij zijn nummer maar zal ik het even regelen voor ik weg ben. Kan ik nog net een Roger goes RDW story posten ;)
Link naar reactie
Kan ik nog net een Roger goes RDW story posten :sick:

Da's al weer lang geleden! inderdaad wel weer eens tijd voor zo'n story.

Check de Wiesmann site voor het nummer, ga je dan ook Deutsch reden?

:sleepy: maar toch weer ontopic: je kan via die site gewoon een fabriekstourtje plannen...ideetje ruminating.gif

Link naar reactie
jahaha woehoe hihiie dat is nog eens een mooie QP die MF4 benieuwd naar de roadsterversie daarvan

nou moet je echt ophouden hihi kan er ook niets aan doen dat ik niet helemaal weet hoe ik een komma in een zin moet zetten en waarom dat dan zou moeten heeft iets te maken met de lees-baarheid of zoiets ja ik heb al ff op google gekeken wat dat betekent want ja zon lang woord hoor je ook nie iedere dag op msn wisten ze het ook al niet maar ja nu weer afgeleid. dus eh nou doei, weet je tog hihi

Link naar reactie
nou moet je echt ophouden hihi kan er ook niets aan doen dat ik niet helemaal weet hoe ik een komma in een zin moet zetten en waarom dat dan zou moeten heeft iets te maken met de lees-baarheid of zoiets ja ik heb al ff op google gekeken wat dat betekent want ja zon lang woord hoor je ook nie iedere dag op msn wisten ze het ook al niet maar ja nu weer afgeleid. dus eh nou doei, weet je tog hihi

:schater:

Ramon is er niks tegen :wave:

Link naar reactie

Ach... iedereen weet al wel wat ik van deze auto vind. Ik, trots als zijnde de opperlutser van het forum, vind het een wereldidee om deze voor mij (voorlopig) onhaalbare MF4 van een M3 V8 te voorzien. Het zou zomaar kunnen zijn dat deze jongen dit jaar een bezoekje aan Dulmen gaat brengen om naar deze onhaalbare auto te dromen en hopelijk een glimp op te vangen van het productieproces. Tsja, je moet je titel wel in ere houden toch?

Link naar reactie
Het zou zomaar kunnen zijn dat deze jongen dit jaar een bezoekje aan Dulmen gaat brengen om naar deze onhaalbare auto te dromen en hopelijk een glimp op te vangen van het productieproces.
Ik ken een rit waarbij een fabrieksbezoek aan Wiesmann in het programma zit :wave:
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.