Ga naar inhoud

Compressor zuigt duif naar binnen.


MdV

Aanbevolen berichten

Vanochtend, mooie ochtend! Lekker zonnetje, behoorlijk vroeg wakker. Mm, lekker om de Z4 even richting de kust te sturen en even uit te waaien op het strand, altijd leuk.

Bij de verbindingslus N205, A9 (mooie bochtjes <_< ) groep duiven op het wegdek. Komt er ineens een Zilveren Z4 aangezet, een drietal duifjes lette helaas niet op en het was me het niet waard om mn auto tegen de vangrail te zetten, dus tja, helaas beestje geraakt. Maar waar je normaal wel iets ziet blijven liggen op het wegdek, nu niets. Zie er eentje vliegen, de anderen?

Doorgereden richting de kust, motormanagement lampje aan (tja) vervolgens auto in een soort noodloop, komt niet meer boven de 3000 toeren uit. Langs de kant van de weg gezet. WTF!? Waar ik vervolgens op getrakteerd ben zal ik jullie de foto van besparen maar moest het inmiddels overleden beest verwijderen uit mn grille. Compressor power? Ben al eerder voor ´stofzuiger´ uitgemaakt maar dit sloeg alles! :thumbup:

Vervolgens maar even richting huis, alles schoongemaakt. Grille binnenwerk losgekomen van chrome ring, inmiddels alles weer gemonteerd en als nieuw...

Dit is de minst erge foto:

cimg2988qv2.jpg

Inmiddels zit de grille er weer in en is de auto schoon & ontsmet (duiven zijn vliegende ratten, schijnt het). Excuses aan de duivenmelker die wat gevogelte mist, volgende keer beter opletten met oversteek-les.

Link naar reactie
  • Reacties 28
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Idd arme duif en gelukkig geen schade aan de auto.

Zo ontdekte ik vorige zomer bij de eerste grote poetsbeurt een kapot grilletje onderin de voorbumper met een veer nog uitsteken, ook was de frontflipper wat beschadigd. Gelukkig deed de verzekering niet moeilijk <_<

Link naar reactie

Weet je Martijn, ik heb dat beest van je altijd al een geil ding gevonden, maar nu ik lees hoe Ze kan Zuigen... :foto: :huh::wub:

Volgende keer ben ík aan de beurt... :schater:

(Jammer van het duifje... :(, maar Ze verkeert nu vast in hogere sferen.)

5119_2560_pope-vs-pigeon.jpg

Link naar reactie
Zullen weinigen je nadoen, behalve dan die vent op de Hudson!

Nu je het daar over hebt. We hebben Ad al een tijd niet meer gezien hier. Hopelijk is alles okay met onze Vliegende Hollander! :foto:

Link naar reactie
WTF :foto: , ook geen radiateur-schade?

Hoe snel reed je dan eigenlijk, moet een beste klap geweest zijn :schater:

Geen radiateur schade, alles goed gecheckt. Wel veel, heel veel veertjes verwijderd.

Vanavond met de Z op pad geweest, ruim 100 km gereden: alles prima.

Reed op dat moment zo´n 60 km/u...

Link naar reactie
Wat ben je toch een mietje Martijn. Een beetje kerel neemt minstens een groot konijn maar liefst een koe. :schater:

(Maar gelukkig geen schade)

neem jij lekker een koe, hebben wij ook weer eens wat om te lachen :foto:

maar ehm, wie kan me zeggen waarom en op basis waarvan de auto in een noodloop komt?

signaleert de auto de klap (ja moet wel, airbag had afgegaan bij hogere impact?) en leidt dat dan tot deze modus?

Link naar reactie

May the pigeon rest in... your BLOWER! Een duif met smaak, die moeten er ook zijn :rolleyes:

Ben blij dat je verder geen schade hebt Martijn, maar zal ongetwijfeld geen smakelijk opkuiswerkje geweest zijn :kicking:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.