Ga naar inhoud

cataloguswaarde Z3 M roadster


aubrey

Aanbevolen berichten

ik heb een Z3 M-roadster en wil hem All-riks verzekeren.

de verzekering zegt dat de cataloguswaarde € 118.700,00 is.

ik vindt het namelijk aardig aan de hoge kant en ben van mening dat de cataloguswaarde zo rond de

€ 70.000,00 is!?

wie kan mij vertellen wat de werkelijke cataloguswaarde is van mijn Z3 M-roadster.

Link naar reactie
  • Reacties 10
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

ik heb een Z3 M-roadster en wil hem All-riks verzekeren.

de verzekering zegt dat de cataloguswaarde € 118.700,00 is.

ik vindt het namelijk aardig aan de hoge kant en ben van mening dat de cataloguswaarde zo rond de

€ 70.000,00 is!?

wie kan mij vertellen wat de werkelijke cataloguswaarde is van mijn Z3 M-roadster.

:thumbup: Je kon destijds vast geen Z3 M kopen voor die prijs. Zelfs met een Z4M kom je met alle toeters en bellen niet aan die prijs denk ik. De Z4M van mij zit bijna alles op en aan en daarvan was de cat. waarde 91k. Hier wordt een grote fout gemaakt

Link naar reactie
De Z4M van mij zit bijna alles op en aan en daarvan was de cat. waarde 91k.
bla bla bla....askaak :thumbup: Jij schaamt je ook nergens voor om over die patserbak van jouw te lopen patsen. De eerste de beste gelegenheid en het is weer raak :) Maar goed de catalogus prijs van een Z3 ;) ligt inderdaad bij de 70k euri

ALGEMEEN€ 70.109 laatste nieuwprijs€ 135 - € 149 wegenbelasting/3mndn.v.t. afleveringskosten2-deurs, cabriolet carrosserie5 v, handgeschakeld transmissiebenzine brandstof1 jaar, onbeperkt algemene garantie6 jaar carrosserie garantiemaart 1997 introductiejanuari 2001 eindMOTOR6, in lijn cilinders4 kleppen per cilinder3201 cm3 cilinderinhoud86,4 x 91,0 mm boring x slag11,3:1 compressieverhouding236 kW (321 pk) max. vermogen7400 tpm 350 Nm max. koppel3250 tpm multipoint injectie brandstofsysteemdohc klepbedieningnee turbogeregeld katalysatorPRESTATIES250 km/h topsnelheid5,4 s acceleratie 0-100 km/u16,6 l/100km verbruik binnen beb. kom(1 op 6,0) 7,9 l/100km verbruik buiten beb. kom(1 op 12,7) 11,1 l/100km verbruik gemiddeld(1 op 9,0) 268 g/km

Bronvermelding: Autotrader

Link naar reactie
Wat ben je toch een eikel Schuth. Hier mij afzeiken en via PM je huis voor 5 weken aanbieden vol met Poolse hoe dames van plezier. En zo ontloopt meneer ook altijd zijn strafpunten <_<

laten we die verzekering maatschappij maar ff afzeiken !!! leven niet meer in de gulden tijd. Zijn euro's tegenwoordig maar wel fijn als ze moeten uitkeren kan ie een z4 kopen een volle hahahahahah

Link naar reactie
:foto: Je kon destijds vast geen Z3 M kopen voor die prijs. Zelfs met een Z4M kom je met alle toeters en bellen niet aan die prijs denk ik. De Z4M van mij zit bijna alles op en aan en daarvan was de cat. waarde 91k. Hier wordt een grote fout gemaakt

Wilde een opmerking maken, maar zie er vanaf.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.