Ga naar inhoud

Advies sportluchtfilter BMW Z3 1.9


davidZ3

Aanbevolen berichten

Ik had al een vraagje gesteld ivm het verkrijgen van een Simota Carbon Airbox voor mijn BMW Z3 1.9 (M44). Zo te horen is die heel moeilijk te krijgen en redelijk prijzig B) ...

Heeft iemand suggesties voor mij over welke kit ik zou kunnen steken en die een mooi geluid toch maakt (dat is mijn doel allesinds) en die toch betaalbaar is (laat ons zeggen 0-150€) en nog eens gemakkelijk verkrijgbaar is ? (Sorry dat ik zo veel vraag :cooltext: )

Bedankt :thumbup:

David.

Link naar reactie
  • Reacties 11
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Beste Boebe,

Bijna goed. je gebruikt alleen de verkeerde link. Deze link zit tegenwoordig verborgen:

Even hierop klikken: (SHOW ADVANCED LINKS)

ad1ib3.jpg

Dan krijg je de juiste URL:(Het is de URL waar DIRECT voor staat.)

ad2yi6.jpg

p1020845cy7.jpg

p1020846ep5.jpg

p1020847ak1.jpg

p1020848tg7.jpg

Link naar reactie

Bedankt Boebe... :blink:

Het is een mooi luchtfilterhuis, een beetje jammer dat het slangetje van de koelvloeistof erover heen hangt.

Ik Zie wel dat jij nog de mogelijkheid hebt om een slang naar de bumper aan te leggen voor lekkere frisse lucht, ga je dat nog doen?

En wat doet het geluid tegenover een standaard filterhuis?

@Yangkie: Als dát geen goede uitleg is... :muur:

Link naar reactie
Bedankt Boebe... :D

Het is een mooi luchtfilterhuis, een beetje jammer dat het slangetje van de koelvloeistof erover heen hangt.

Ik Zie wel dat jij nog de mogelijkheid hebt om een slang naar de bumper aan te leggen voor lekkere frisse lucht, ga je dat nog doen?

En wat doet het geluid tegenover een standaard filterhuis?

@Yangkie: Als dát geen goede uitleg is... :blink:

Dat slangetje zit ook bij het originele huis. Gebeurd zo niets mee.

Ik ga als het wat minder koud is nog een aansluiting maken op de doorlaat waar het originele filterhuis zijn lucht vandaan haalt. Het was een beetje koud toen ik het filter monteerde...

Het geluid is bij het optrekken echt veel spectaculairder. Gewoon rijdend hoor je het niet zo, maar als de tacho omhoog schiet dan krijg je een agressief aanzuiggeluid gelijk een jachtvliegtuig :lol:

Ik ben aan het overwegen om een Rotrex te laten monteren en dan komt dit filter beschikbaar voor weinig.....

Z3Mrunner bedankt voor de uitleg. :muur:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.