Ga naar inhoud

FW-31


ZZZ-Woudsend

Aanbevolen berichten

Het is dan wel niet direct ZZZ(Z) gerelateerd maar de meesten hier zijn volgens mij net zulke petrolheads als ik. Ik kan me dus voorstellen dat mede forum gebruikers onderstaande interessant vinden... Ik kan het dan ook niet laten om te plaatsen.

Wat dan? Een paar mooie foto's van de nieuwe FW-31! Waarom deze en niet de nieuwe BMW Sauber? De sponsor! Philips in dit geval. En tja... drie keer raden wie de F1 sponsor manager binnen Philips is :hypocritesmiley: Echt super trots zijn we op deze auto! Een prachtig oer Hollands merk actief op een van de mooiste sport podia die je kunt voorstellen. Ik kan niet wachten tot het seizoen weer gaat beginnen!

n65275990511816451934hx1.jpg

n65275990511816612137ji0.jpg

Link naar reactie
  • Reacties 17
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Even duurzaam als zijn sponsor? :schater:

Mooi karretje !

Link naar reactie
Voor mij graag 2 tickets voor de GP in Francorchamps... :thumbup:
ik ook graag..... :lol:

tut tut, heren. Collega's van Patrick mogen eerst :ok: 2x Monaco graag... :wave:

Link naar reactie
Je bron klopt in dit geval niet :lol: Blijf dus naar die kaarten vragen :ok:

Denk dat je beter Philips als sponsor kunt hebben dan een van de Britse staatsbanken....

Over die achtervleugel is al veel gepraat, maar zou de spanning echtw eer terug komen? We gaan het zien :thumbup:

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Het afgelopen weekend heb ik in Portugal doorgebracht. Om precies te zijn op het Algarve circuit te Portimao. Samen met het Williams team. Doel? Naast heel veel plezier het schieten van film en foto materiaal voor promotionele doeleinden. Na het harde werken zelf ook nog twee rondjes kunnen rijden. In een gehuurde opel astra station :lol:

Je had de baan marshals eens moeten zien toen direct na de F1 bolides er een 1.4-tje langs kwam "jakkeren".

Bijgaand wat indrukken

FW-31 aan het warm draaien

f_Afbeelding5m_3d8c3eb.jpg

Nico Rosberg en een Z3 forum member :muur:

f_Afbeelding2m_4d53b87.jpg

f_Afbeelding3m_5917929.jpg

Tis dan wel geen Z3 maar toch...

f_Afbeelding4m_e07e982.jpg

Link naar reactie
  • Administrator

Even geheel OFF TOPIC, voor wat betreft de FW31...

Heren werkzaam bij Philips, wellicht kunnen jullie mij helpen...

Ik zoek nog de DVDR9000H en de BDP9000 (beiden gelijk aan design DVP9000S en DFR9000). Misschien dat jullie er nog ergens 1 van elk weten te staan in een hok met afgedankte testmodellen, want die 2 zijn nooit uitgebracht, ondanks de aankondigingen. Ik dacht destijds "mooie serie, die wil ik als opvolger van mijn 900 lijn hebben", dus de DVD speler en versterker vast gekocht, samen met het Media Center. Brengen ze vervolgens die andere dingen niet meer uit :ph34r::lol:.

Zit ik dus met een incomplete "set" en voel ik mij bekocht... :fiew:

Wie helpt mij? :muur:

Dank!

Link naar reactie
  • Administrator
Je kan patrick ook gewoon voor een paar kaarten vragen Rob :ph34r::schater:

Ik hoef geen kaarten, wil gewoon die 2 dingen (kopen zelfs!!) :smart:

Ik denk overigens dat je met die vraag bij een bepaalde dame op het forum moet zijn en niet bij de heren :fiew:

Edit: Volgens haar niet meer verkrijgbaar ook niet op een stoffige plank :muur:

Dank voor het vragen :)

Niet meer verkrijgbaar? Ze zijn (hier althans) überhaupt nooit verkrijgbaar geweest :schater:

Ooit is die DVDR9000H getest voor één of ander magazine er is zelfs

van :fiew: en is die BDP9000 alleen aangekondigd op de Funkausstellung in Duitsland...

Mocht iemand ze ooit tegenkomen... PM MIJ! :lol:

Link naar reactie

Mooi weekend is dat geweest Patrick, leuk om te zien! :ph34r:

Waarom hebben ze nu toch weer wit in de livery opgenomen. Ik vond het juist wel strak dat helemaal donkerblauw!

Voor wat betreft de :muur:

Rob, wat betreft je exotische Philips spul, je zou eens kunnen kijken in de Philips personeelswinkel hier in Eindhoven. Die zit in het PSV stadion. Je kan gewoon naar binnen lopen en in de "slechts enkele stuks hoek" kijken. Kopen kan je alleen als je Nicole, Patrick of een van mijn collega's (ik ben geen payroll :lol: ) bij je hebt. Je kan ook even bellen natuurlijk: 040-2751151

Link naar reactie
Mooi weekend is dat geweest Patrick, leuk om te zien! ;)

Waarom hebben ze nu toch weer wit in de livery opgenomen. Ik vond het juist wel strak dat helemaal donkerblauw!

Dat zul je echt aan FW zelf moeten vragen. We hebben het geprobeerd...

Overigens zit er ten opzichte van vorig jaar wel een andere tint blauw op. Ik moet zeggen dat deze er IRL ook super uit ziet.

Voor wat betreft de :ok:

Rob, wat betreft je exotische Philips spul, je zou eens kunnen kijken in de Philips personeelswinkel hier in Eindhoven. Die zit in het PSV stadion. Je kan gewoon naar binnen lopen en in de "slechts enkele stuks hoek" kijken. Kopen kan je alleen als je Nicole, Patrick of een van mijn collega's (ik ben geen payroll :ok: ) bij je hebt. Je kan ook even bellen natuurlijk: 040-2751151

..en ebay goed in de gaten houden. Vooral punkt DE

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.