Ga naar inhoud

VW Roadster Concept


IvoZ3

Aanbevolen berichten

Volkswagen's Concept Blue Sports premieres in Detroit as a study in combining great fuel economy with a sporty drive and looks. The engine is a 2.0-litre TDI that makes 180hp (134kW) from 4,200rpm and a hefty torque of 350Nm made from just 1,750rpm. Said to be capable of a 0 - 100km/h time of 6.6 seconds and a top speed of 226km/h (140mph), the Blue Sports concept emits just 113g/km in harmful C02 gasses. It averages 4.3 litres per 100km (55mpg US/ 66mpg UK) in fuel consumption.

34592290uw6.jpg

09bo3.jpg

03ip4.jpg

05cp6.jpg

06xi8.jpg

07tt4.jpg

08jd5.jpg

Link naar reactie
  • Reacties 18
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Zolang ze er geen coupe van maken, kan het mijn Z niet bedreigen! :hypocritesmiley:

Als de Porsche of de Audi uitvoering hiervan komt (zoals op Autoweek staat), dan zijn de kansen voor deze wagen (als concept: lage roadster met geblazen viercylinders) wel groter denk ik.

Link naar reactie
Zolang ze er geen coupe van maken, kan het mijn Z niet bedreigen! :hypocritesmiley:

Als de Porsche of de Audi uitvoering hiervan komt (zoals op Autoweek staat), dan zijn de kansen voor deze wagen (als concept: lage roadster met geblazen viercylinders) wel groter denk ik.

Ik vind het toch wel een aardig design. Afhankelijk van de prijs is daar wel een doelgroep voor te vindenn.

Link naar reactie

Ik vind hem wel aardig. Ik was vanmiddag bij porsche centrum gelderland :thumbup: en hoorde de ware reden waarom Porsche VW heeft overgenomen. Fabrikanten moeten een bepaalde hoeveelheid auto's leveren die met een groen label zijn uitgevoerd. Zonder VW kan Porsche hier nooit aan voldoen. Nu ze VW hebben dus wel. Leuke bijkomstigheid ze gaan ook in vrachtwagens :schater:

Porsche brengt verplicht bod uit op Scania

19 januari 2009, 10:22 uur | FD.nl/DJ

AMSTERDAM (FD.nl/DJ)--De Duitse luxe-sportwagenmaker Porsche Automobil Holding SE heeft maandag een verplicht bod uitgebracht op de Zweedse vrachtwagenfabrikant Scania AB. Porsche biedt SEK68,52 per aandeel Scania A en SEK67,10 per aandeel Scania B. Het bod waardeert de truckmaker op SEK31,6 mrd, ofwel circa euro 2,95 mrd.

Porsche is volgens de Zweedse wetgeving verplicht een bod uit te brengen op Scania aangezien het bedrijf recent het belang in Volkswagen AG uitbreidde tot meer dan 50%. Volkswagen is de meerderheidsaandeelhouder in Scania met een belang van zo'n 69%.

Porsche herhaalde geen strategische belangen te hebben bij een overname van Scania. De overnameprijs is gebaseerd op de gemiddelde aandelenkoers over de twintig handelsdagen voorafgaand aan het moment waarop Volkswagen de meerderheidsaandeelhouder in Scania werd.

- Door Martijn Mom; FD.nl/DJ; +31-20-5928456; martijn.mom@dowjones.com

Link naar reactie
Ik vind hem wel aardig. Ik was vanmiddag bij porsche centrum gelderland :thumbup:

Je hebt een Porker gekocht door naar de dealer te gaan? Lutser! :lol:

Echte kerels regelen dat ongezien met 1 telefoontje! En cash aftikken he! :ok:

Link naar reactie
Je hebt een Porker gekocht door naar de dealer te gaan? Lutser! :thumbup:

Echte kerels regelen dat ongezien met 1 telefoontje! En cash aftikken he! :lol:

Precies. Credit cards is voor mietjes. Gewoon zo'n rol biljetten met een elastiekje erom in den zak.

Script: Kijk eens stomme autoverkoper. Of je pakt dit aan of je stopt die auto maar in je .....

afbeelding1oq4.jpg

Maar in hemelsnaam eens een keer die MuliCopy tekst van die biljetten daar val je nog eens mee door de mand. :schater:

Link naar reactie
Script: Kijk eens stomme autoverkoper. Of je pakt dit aan of je stopt die auto maar in je .....

Denk dat menig autoverkoper enorm zenuwachtig zou worden als er plots iemand z'n nieuwe auto meteen cash wil aftikken :schater:

"Een ogenblikje aub, hiervoor moet ik even de manager gaan halen" :thumbup:

Back on topic: zet die VW maar af voor m'n deur zo. Hoeft zelfs niets meer aan gewijzigd te worden. Of toch, hebben ze geen 6-cilinder motor? :lol:

Link naar reactie

Tja als ze em zo uitbrengen is het leuk, maar VW brengt bijna altijd saai spul op de markt. Las iets over rwd en dat is wel positief, anders zal het wel de zoveelste variant zijn op het Golf-onderstel.

Ik vind hem wel aardig. Ik was vanmiddag bij porsche centrum gelderland :thumbup: en hoorde de ware reden waarom Porsche VW heeft overgenomen. Fabrikanten moeten een bepaalde hoeveelheid auto's leveren die met een groen label zijn uitgevoerd. Zonder VW kan Porsche hier nooit aan voldoen. Nu ze VW hebben dus wel. Leuke bijkomstigheid ze gaan ook in vrachtwagens :schater:

Daarom heeft Mercedes Smart, BMW met MINI. Valt Ferrari binnen de Fiat-groep (=Lancia, Fiat, Alfa Romeo)..etc.

Link naar reactie

nimmer een bedreiging... is nl. een Volkswagen. Daar is niets op tegen, begrijp me niet verkeerd, prima auto´s.

Er is vast en zeker een markt voor, maar aangezien VW aanzienlijk anders positioneert dan BMW gaat een vergelijking niet echt op... (Denk aan...: zouden er nu echt minder 7-series verkocht zijn als gevolg van de introductie van de Phaeton..?)

Link naar reactie
Denk dat menig autoverkoper enorm zenuwachtig zou worden als er plots iemand z'n nieuwe auto meteen cash wil aftikken :schater:

"Een ogenblikje aub, hiervoor moet ik even de manager gaan halen" :thumbup:

Dat klopt inderdaad, toen ik de Alpina contant ging afrekenen werden ze inderdaad zenuwachtig, zijn ze met twee man gaan tellen en ze telde ook nog eens verkeerd :schater:

Werd nog wel even verteld dat ze dit soort transacties moesten melden bij de belastingdienst...

Link naar reactie
....toen ik de Alpina contant ging afrekenen ....

Cool :thumbup::m: Ook met zijn echt koffertje (inclusief handboeien voor het aan je pols te verankeren?!

BusinessMoneyBriefcase2.jpg

Link naar reactie
Cool :cooltext: B) Ook met zijn echt koffertje (inclusief handboeien voor het aan je pols te verankeren?!

BusinessMoneyBriefcase2.jpg

Nee hoor, Laura heeft haar grootste handtas (uit haar veel te grote) collectie gevist en we hebben daar alles in gedaan. Ze had er overigens niet echt een fijn gevoel bij...

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.