Ga naar inhoud

David, Ivo, Frido, RvE, Yangkie & MdV krijgen een mooie ///M


RvE

Aanbevolen berichten

Het Zal jullie opgevallen Zijn dat ons aller ZZZuidelijke mafketel Frido, die Zijn forumnaam heeft gekregen van Zijn (op Yvonne na) grootste liefde, Zedri, bijna een :lol: krijgt. Neeee, wees gerust, geen :D roadster. Een "2500 posts :m: " . Frido Zou natuurlijk Zedri noooooit verlaten. Want hoe Zit dat nu met Zedri en Frido......

Hoe Frido en Zedri samen Zijn gekomen is al een love story op Zichzelf..

Zedri is doelbewust gekoZen om haar brede pre-facelift heupen, Zes pitten en pretstokje. Honeymoonfotootje:

93842779um4.jpg

Hoe Zedri aan haar weiss-carbon dashboard is gekomen leest als een spannend jongensboek.. Frido noemt het Zelfs "een kadootje" voor Zedri. Kost een paar knaken (en nachten wachten bij de brievenbus ;) ) Maar die Frido mag Zich wel iedere keer als ie Zedri bestuurd hier aan vergapen:

5537aq.jpg

Mijn eerste IRL ervaring met Frido was op de Limborit 2008 Special Edition. Hoe hij de volledige verZamelde meute toesprak maakte indruk plus Zette het een glimlach op je geZicht waardoor het weekend al bij voorbaat niet meer stuk kon. Ook niet door regen en mist!

Vele Frido ervaringen Zouden volgen. Het is ook Frido, die in (jawel) Zedri, me van mijn Roadster-maagdelijkheid afgeholpen heeft (wat moet een coupe-boy in een Roadster :blink: ), op de Nordschleife nog wel:

imgp3662mediumhk8.jpg

Frido's posts zijn vaak op rijm en bijna Zonder uitZondering Zonnig B) van intonatie. Vaak lig je ook helemaal dubbel achter je PC. Zoals laatst nog bij deZe post waar Frido David tips geeft over hoe een vurig, emotioneel verhaal op te hangen over de aanschaf van een :m: 3. Grote klasse Frido! :schater:

Tot slot een goed bewaard geheim: De reden dat we voor de Belgen-Limbo-Brabo meetings iedere keer een andere lokatie moeten uitZoeken, mag duidelijk Zijn, na een blik op Frido tijdens de Summer Edition in Leende:

IMG_0387.JPG ;)

Maaaaar, we Zouden het niet anders willen.

Het Z-seizoen gaat bijna weer beginnen, ik kijk nu al uit naar alle Frido-momenten die komen gaan!

Frido dankjewel voor de eerste 2500 posts, op naar de 5000! Simone en ik drinken er een op je kerel! :blink:

Trouwens: Frido, wat een ellende haal je over jeZelf heen met door alle Z-tjes met een hoofdletter te tikken....en dat al (ten tijde van deze post) 2488 posts lang....

Link naar reactie
  • Reacties 117
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Wat een mooi eerbetoon Ruud... :blink: :blink: :lol:

Alleen ben ik, net Zoals The Shrike, een beetje Zielig, we hebben namelijk geen 'type-aanduiding' bij onZe persnal info... :m:

Of is dat omdat we 'buitencategorie' Zijn... :schater:

Als ik er aan denk dan post ik nr. 2500 ik dit draadje.

Dat met die Z'ts in capitalen Zit er nu wel ingebakken, alleen Zijn Ze er op het bureau niet Zo blij mee als ik weer een dossier heb aangemaakt... :D

Laat de pintjes maar lekker smaken, ik Zit vanavond aan de warme melk.

Link naar reactie
Alleen ben ik, net Zoals The Shrike, een beetje Zielig, we hebben namelijk geen 'type-aanduiding' bij onZe persnal info... :m:

"Zielig" niet, ik zou het "apart" noemen ;)

Maar krijg je dus geen :lol: over 11 posts? :blink:

Edit: ik heb even gekeken, maar alle members met tussen de 1000 en 2499 posts hebben gewoon 6 "blokjes", the "chosen ones" ook (Bart, Navi-Frank, jij). The "chosen ones" met meer dan 2500 post hebben hun "chosen title" en ook gewoon het :D tje.

Dus jij gaat gewoon die :m: krijgen straks kerel! Proost! :blink:

Link naar reactie

Heel mooi eerbetoon Ruud! Wat is dit toch een gezellig forum :mellow:

En Frido, blijf nog maar lekker lang steken hier! Je bent een toffe gozer <_<

Greets

Maikel

Link naar reactie
En Frido, blijf nog maar lekker lang steken hier! Je bent een toffe gozer <_<

Wat kun je daar nog aan toevoegen ?

Link naar reactie
Wat kun je daar nog aan toevoegen ?

Niet zoveel <_<

Laten we er vanuit gaan dat Maikel niet de Noord-Limburgse betekenis van "steken" bedoeld.. :mellow:

Link naar reactie
Niet zoveel <_<

Laten we er vanuit gaan dat Maikel niet de Noord-Limburgse betekenis van "steken" bedoeld.. :ph34r:

Ga daar maar vanuit ja :schater:

Heb geen idee wat jullie met 'steken' bedoelen in het 'verre' Noord-Limburg? :mellow:

Link naar reactie

Uitstekend eerbetoon aan het geweldige en uitermate grappige medeforummer Freetzz.

Frido, ik hoop dat je hier nog heel lang de boel een eigen twist kan blijven geven en dat Zedri en jij nog lang bij elkaar zullen blijven. :thumbup:

Op naar de :rolleyes: status en daarna naar de volgende 2500! :m:

Ik heb met behulp van BMW een pakkende slogan voor Frido bedacht: Frido maakt meetings en ritten geweldig! :hypocritesmiley:

Oh ja Frido, is dit stiekem niks voor jou? Voor naast Zedri? :thumbup::m:

z3.jpg

bimmercover.jpg

Link naar reactie

Duurt nog wel even voor Zedri jarig is, 6 april:

BMW Z REIHE; Z3 ROADSTER 2.8 AUT.

Datum eerste toelating 06-04-1999

Datum aanvang laatste tenaamstelling 29-03-2002

Datum eerste afgifte Nederland 29-03-2002

Misschien neemt Frido liever de datum van hun huwelijk, op 29 maart zijn ze al zeven jaren samen! :sleepy:

Link naar reactie

En nu ben ik eens benieuwd of er ook voor mij een :blink: op de plank ligt... :blink:

Bedankt voor de complimenten en het "Hot Chocolat" gevoel BoyZZZ and GirlZZZ, ik voel me een echt feestvarkentje... :lol:

The Lutser Movie...

YES...Een ///M'etje voor Limbo FreetZZZ... :rolleyes:

Link naar reactie
:blink::blink: Gefeliciteerd Frido met het eindelijk behalen van je welverdiende :m: status. :blink: Avatar, ik kan alleen die prutser film niet zien, daarvoor moet ik quicktime installeren op mijn PC :huh: en da ga nie goe :lol:

Probeer deZe link eens Rogér...link en kijk eens of je die hier voor windows kunt downloaden?

Gefeliciteerd Frido! Hij staat je goed :rolleyes: .

Betekend hopelijk niet dat Zedri nu ook ingeruild gaat worden voor een :m: -status ;).

Zoals Ruudje al Zei ZaZ: Zédri gaat nóóit meer weg...

Gefeliciteerd Frido. Je Lutserfilm is weer een mooi meesterwerk! Passende muziek! ;)

Ik heb het maar vlug inelkaar gedraaid Yangie (volgens mij schrijf ik je naam nie goe).

Wat ik in gedachten had kost een paar dagen maar dan had Ruud eerder de 2500 posts dan mij te pakken...

Link naar reactie

Blijven gaan met die banaan!! :blink:

Die :lol: staat je goed :rolleyes:

Edit: ik lees net je tekst via de link, super Frido! Waar blijf je de inspiratie halen man? :blink:

Heb ook maar even die Quickietime geïnstalleerd, leuk filmpje!

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.