Ga naar inhoud

Voor de snelle dingen...


BMW-Z-CSi

Aanbevolen berichten

  • Administrator

Sam van Lingen heeft vandaag, in navolging van vele autodealers, faillissement aangevraagd. Erg spijtig, aangezien Sam van Lingen toch een soort van "statuut" was binnen de autobranche, met name voor de Alfisti.

Het is momenteel 5 voor 12 in de autobranche en ik vrees dat er binnenkort nog wel een paar spijtig genoeg zullen volgen...

Link naar reactie
  • Reacties 16
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Wie had dat een paar jaar geleden durven denken, deZe crisis.

Volgens geleerde economen moet de klap in NL nog komen, midden-eind '09.

Maar ging het ons ook niet wat té goed?

Een brikje van Fl. 132.000.- in '91 naar €330.000.- op het hoogtepunt in 2006?

Of geven we (is gewoon) de U Naait It Steeds verantwoordelijk?

Link naar reactie
Sam van Lingen heeft vandaag, in navolging van vele autodealers, faillissement aangevraagd. Erg spijtig, aangezien Sam van Lingen toch een soort van "statuut" was binnen de autobranche, met name voor de Alfisti.

Ik had via via al gehoord dat het er aan zat te komen. heel triest. Sam van Lingen is echt een Alfa Romeo instituut. Dan moet het wel heel slecht gaan in de alfa branche.

Link naar reactie
:mellow: dit is wel even balen... perfect geholpen daar bij lease proefrit met Alfa GT paar jaar terug, heeft helaas niet zo mogen zijn (zowel de GT als hun voortbestaan) <_<

Ik ken iemand die een Alfa bij hen in bestelling heeft. Ben benieuwd hoe zoiets gaat verlopen.

Link naar reactie

Ja, heel triest als ze zo met je omgaan. Als management moet je ook dit soort tijden karakter tonen.

Het is overigens wel een knal voor het merk Alfa Romeo in Nederland. Sam van lingen was toch een icoon in Alfa-land.

Ik denk niet dat er nu nog mensen gaan overwegen om een alfa te kopen. Enorme imago schade.

Link naar reactie

Jammer zoiets.....

Ze zullen niet de laatste zijn..

Ja, heel triest als ze zo met je omgaan.

Mwa volgens mij is het ook wat overdreven... blijkbaar zijn ze allemaal gebeld in het weekend. Dat die kerel die voor de deur staat z'n voicemail pas die ochtend af gaat luisteren (en alsnog naar z'n werk gaat) is zijn probleem toch? Maakt het niet minder lullig natuurlijk maar die omroep brengt het alsof het personeel van niets wist.

Misschien hadden ze het personeel eerder moeten inlichten maar wellicht hadden ze er een reden voor dat niet te doen.

Link naar reactie

Lees hierboven al 2 of 3 posts van ex-klant of bijna-klant bij Alfa.

Wel, dat alleen is dus de reden waarom dit nu gebeurt.

Zo-zo kwaliteit, matige service (of niet, kan ik niet over oordelen) en je klantenbestand vermindert zienderogen.

Deze crisis zal in alle sectoren zorgen voor een uitzuivering. En diegene die zwak staan, gaan d'er nu uit...

(alzo sprak het orakel van Vlaanderen :m: ,... Dit is marketingpraat die ik in de voorbije weken van sales- en andere managers te horen krijg... Benieuwd in welk segment mijn werkgever hoort ... :thumbup: )

Link naar reactie
Benieuwd in welk segment mijn werkgever hoort ... :thumbup: )

Dit zijn wel berichten die me doen beseffen dat ik blij ben dat ik mijn werkgever 's morgens bij het tanden poetsen in de oogjes kan kijken.

Je zult je toch jaren helemaal sufgewerkt hebben voor je baas en die heeft er alles doorheengebrast/jast! :m:

(alzo sprak het orakel van Vlaanderen ;)

Je hebt je roeping gevonden Frank, begin een trendwatcher/futuroloog handeltje! Kun je je eigen toekomst bij elkaar orakelen! ;)

Link naar reactie
Dit zijn wel berichten die me doen beseffen dat ik blij ben dat ik mijn werkgever 's morgens bij het tanden poetsen in de oogjes kan kijken.

Je zult je toch jaren helemaal sufgewerkt hebben voor je baas en die heeft er alles doorheengebrast/jast! :m:

Ik werk niet voor één brassende baas, maar we zijn wel afhankelijk van een stel beterwetende Amerikanen. ;)

En net dat stelt me niet echt gerust...

Dus ja, binnen een jaartje zou het wel kunnen dat die kiekens denken te besparen door de Europese tent te sluiten...

Maar dat zien we dan wel weer. :thumbup:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.