Ga naar inhoud

Jullie hebben de langste...


///Maikel

Aanbevolen berichten

  • Reacties 15
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Nederlanders zijn de langste mensen ter wereld...

... dus rijden jullie maar lekker rond met 1 van de kleinste auto's :fiew:

Haha, mooie site met artikelen als:

Zo overleef je feestdagen met je schoonfamilie!

-- Geef geen kritiek, zeker niet op de kookkunsten van je schoonmoeder. Dat is namelijk de snelste manier om de stemming te doen omslaan.

Lees ook: Schoonmoeder is slecht voor gezondheid van vrouw

Lees ook: Waarom vrouwen met hun schoonmoeders ruziën

large_559387.jpg

Link naar reactie
Nederlanders zijn de langste mensen ter wereld...

... dus rijden jullie maar lekker rond met 1 van de kleinste auto's :fiew:

In 1880 waren Nederlanders en Belgen even groot en nu worden Nederlanders langer :P Hoe komt dat nou toch? Ik vermoed dat het door de stress komt. Jullie Vlamingen maken je continu druk over in onze ogen onzinnige zaken zoals waarom hebben we nu weer geen regering en natuurlijk de niet werkende Frans sprekende (D)Walen. Relax man! Wij verstaan de Friezen en Limbo's ook niet en ook wij uit het westen financieren deze gebieden maar we doen het graag omdat je in Friesland zo lekker kan zeilen en in Limburg zulke fijne cabriotochten hebt. :(

Link naar reactie
In 1880 waren Nederlanders en Belgen even groot en nu worden Nederlanders langer :ph34r: Hoe komt dat nou toch? Ik vermoed dat het door de stress komt. Jullie Vlamingen maken je continu druk over in onze ogen onzinnige zaken zoals waarom hebben we nu weer geen regering en natuurlijk de niet werkende Frans sprekende (D)Walen. Relax man! Wij verstaan de Friezen en Limbo's ook niet en ook wij uit het westen financieren deze gebieden maar we doen het graag omdat je in Friesland zo lekker kan zeilen en in Limburg zulke fijne cabriotochten hebt. :fiew:

Ja, maar heb je al eens in Wallonië rondgereden... Veel is daar niet te zien hoor :muur:

En wij maken ons inderdaad graag druk ja, vooral als je hoort dat door procedurefouten van het Hof van Beroep in Genk een 30-tal zware criminelen vrijkomen :P Een 30-tal??? Probeer dat maar eens wijs te maken aan een buitenlander... :(

Dus je kan wel es gelijk hebben :muur:

Link naar reactie
....en in Limburg zulke fijne cabriotochten hebt. :fiew:

Op dit moment hebben we van jullie centen mooie langlauftochten uitgezet. Jullie zijn van harte welkom! Er is gluhwein bij de finish! :(

Link naar reactie

Dat noemen we een sigaar uit eigen doos maar ik heb het daar veel te druk voor. Ik ga in maart skien in Oostenrijk dus met sneeuw enzo zit het wel goed. Ik hoop dat jullie de door mij betaalde inkomstenbelasting, premies volksverzekeringen, BTW, vennootschapsbelasting etc. etc. goed besteden en er veel plezier van hebben :fiew:

Link naar reactie
Dat noemen we een sigaar uit eigen doos maar ik heb het daar veel te druk voor. Ik ga in maart skien in Oostenrijk dus met sneeuw enzo zit het wel goed. Ik hoop dat jullie de door mij betaalde inkomstenbelasting, premies volksverzekeringen, BTW, vennootschapsbelasting etc. etc. goed besteden en er veel plezier van hebben :rolleyes:

Ik dacht dat je me niet zo lang geleden vertelde dat je voorbij de fase was dat je je druk maakte om je belastingafdrachten???? :unsure: Gaat dat dan nooit over? Ook niet na een waarschuwing?

p.s. ik weet nog wel wat lantaarnpalen die stickers kunnen gebruiken hoor... :P

p.p.s. Jammer dat het in D niet vriest, want anders was dit wel interressant voor die echt lange

Link naar reactie
Ja, maar heb je al eens in Wallonië rondgereden... Veel is daar niet te zien hoor :m:

En wij maken ons inderdaad graag druk ja, vooral als je hoort dat door procedurefouten van het Hof van Beroep in Genk een 30-tal zware criminelen vrijkomen :unsure: Een 30-tal??? Probeer dat maar eens wijs te maken aan een buitenlander... :rolleyes:

Dus je kan wel es gelijk hebben :P

30 maar? Alleen in Amsterdam lopen 1700 veroordeelden vrij rond die eigenlijk achter de tralies brood met spinnen zouden moeten eten werd onlangs bekend. En de politie? Die heeft het te druk met flitsen en fietsers zonder licht bekeuren dus ze zetten ze gewoon op een website dan mogen de burgers het lekker oplossen. Ga dat maar eens uitleggen.

Link naar reactie
Wij hebben Harry Potter als premier en voorheen een premier die Cock als achternaam had. Ga dat maar eens uitleggen. :schater:

In ieder geval houd ie wel van autosport :rolleyes:

rai_balkenende_1.jpg

Link naar reactie
Wij hebben Harry Potter als premier en voorheen een premier die Cock als achternaam had. Ga dat maar eens uitleggen. :schater:
In ieder geval houd ie wel van autosport :rolleyes:

rai_balkenende_1.jpg

Je hebt gelijk, dit KRIJG je niet uitgelegd :schater:

Volgens mij wil 'ie trouwens een groter stuurtje...

Link naar reactie
p.p.s. Jammer dat het in D niet vriest, want anders was dit wel interressant voor die echt lange
Die lange zijn vrouw heeft net geïnvesteerd in een futuristische kinderstoel, dus geen geld meer voor zo'n sleetje :unsure:

bloomfrescowhiteleathervn5.jpg

PS, wat betreft het schaatsen. Ik denk dat die lange de meeste kilometers heeft geschaatst op zijn zandstra'tjes van het forum. Ik stap de tuin uit en schaats mij een breuk :rolleyes:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.