Ga naar inhoud

PM sturen naar meerdere users


(S)toploss

Aanbevolen berichten

Ik loop hier al een tijdje rond maar weet nog steeds niet of het mogelijk is om een PM naar meerdere gebruikers tegelijk te sturen. Hou een beetje van de persoonlijke benadering door bijvoorbeeld Roger te mailen "He lutser" "Aan alle eikels" is een beetje onpersoonlijk :schater:

Vandaag wilde ik echter een mail aan een aantal forummers tegelijk sturen maar dat lukte niet. Wie weet of het kan en zo ja hoe? De helpfunctie geeft aan dat het in theorie mogelijk is maar waarschijnlijk moet die functie dan wel geactiveerd worden.

Link naar reactie
  • Reacties 10
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Het is Roger ook niet gelukt Ruud. By the way, hij heeft wel een grote bek maar strafpunten :P Heeft een paar keer bijna een strafpunt gehad maar gelijk een PM gestuurd naar de Ober... :( en met wat geslijm is het teruggedraaid. Nee er is er maar een die ze echt heeft :fiew:

Link naar reactie
Het is Roger ook niet gelukt Ruud. By the way, hij heeft wel een grote bek maar strafpunten :muur: Heeft een paar keer bijna een strafpunt gehad maar gelijk een PM gestuurd naar de Ober... :( en met wat geslijm is het teruggedraaid. Nee er is er maar een die ze echt heeft :fiew:

Yes, you are The Chosen One :P:ph34r:

Link naar reactie
Het is Roger ook niet gelukt Ruud.

Hij heeft gewoon dezelfde tekst uit zijn clipboard aan meerdere mensen stuk voor stuk verstuurd? Ooooh :fiew:

Link naar reactie
  • 2 weken later...
Het is Roger ook niet gelukt Ruud. By the way, hij heeft wel een grote bek maar strafpunten :nono: Heeft een paar keer bijna een strafpunt gehad maar gelijk een PM gestuurd naar de Ober... :lipssealed: en met wat geslijm is het teruggedraaid. Nee er is er maar een die ze echt heeft :)
Wat lul je nou weer <_< ik heb inmiddels 3 strafpunten so what. Waarom denk je dat ik hier bijna niet meer ben. Doodsbenauwd dat ik gauw op de 10 zit, en dan is het :wave: forum. Overigens kan je gewoon een PM naar meerdere leden tegelijk sturen lukt mij ook :smart: Maar waarom wil jij dat weten :huh: Voor zover ik weet is er nog maar 1 member die met jouw wil pm'en. Bovendien heb je mijn nummer, dus bellen mag ook <_<
Het kan best zijn dat die jonge papa hetzelfde berichtje met copy/paste naar meerdere mensen heeft gestuurd, maar het kan wel om 1 PM aan meerdere mensen tegelijk te versturen. Echter om dit nu gratis hier te gaan vertellen ...
Zeker geld nodig voor een managers by out :rolleyes::schater:
Link naar reactie

Bij een management buy-out koopt het management de aandelen van het eigen bedrijf. Ingeval van een managers buy-out koopt een bedrijf het management van een ander bedrijf (staat denk ik in het handboek van de Dedemsvaartse ondernemersvereniging (leden de Pizzaboer en Roger) Zo heb je ook nog een baby buy-out waarbij je in ruil voor wat "snow" een baby kan ophalen,wat weer leidt tot Nicole die in de Outverkoop spulletjes aanschaft zoals poederdoosjes met Winnie de Poe erop.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.