Ga naar inhoud

eindelijk winter!!!! :)


Aanbevolen berichten

stond vanmorgen op, trok het rolluik omhoog, en wat zag ik zeker meer als 10 cm. sneeuw!!!!

wow, ff lekker met de honden gebatteraafd in de sneeuw, en toen op naar het werk.

normaal 5 minuten rijden, nu meer dan een half uur, kwam de berg niet op, hele file achter me, en ik denk de banden kaal :rolleyes:

Jongens dit is niet te doen zo!!!! Pas Op!!!

001-1.jpg

002-1.jpg

003-1.jpg

Link naar reactie
  • Reacties 43
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Hier in België net hetzelfde verhaal. Heb er ook foto's van gemaakt, zal ze straks even posten.

En nu sta ik zelfs mooi in het midden op de parking van het werk, heb me lekker vastgereden in de sneeuw met de zzz.... :rolleyes::schater:

Link naar reactie

Emanuel, waarom ga je niet even met de :angry: 3 naar de parkeerplaats bij de Burger King? Schijn je goed te kunnen slippen :rolleyes:

Hier is het ook een mooie witte deken!!

IMG_0192.jpg

Het is ook niet te doen om ergens naartoe te rijden! (ik zou eigenlijk van het huisje rechtsonder naar noord-west Eindhoven moeten rijden... ik werk thuis vandaag)

mooi%20sneeuwverkeer%205-1-2009.JPG

Link naar reactie

Een goed begin van de dag hier.

Ik heb vanochtend in Het Bossche nog even mijn drifting skills verbeterd op een grote maagdelijke parkeerplaats. Heerlijk !

Why buy a :rolleyes: ? Een 1.8 bij 7cm sneeuw is genoeg :schater:

Link naar reactie
Het is ook niet te doen om ergens naartoe te rijden! (ik zou eigenlijk van het huisje rechtsonder naar noord-west Eindhoven moeten rijden... ik werk thuis vandaag)

Zou ik ook doen als ik jou was Ruud! :angry:

Geen risico's nemen :rolleyes:

Link naar reactie
En nu sta ik zelfs mooi in het midden op de parking van het werk, heb me lekker vastgereden in de sneeuw met de zzz....

Om even mezelf te quoten...

M'n zzz staat dus nog steeds vast op de parking. :angry:

Ben daarnet nog eens gaan proberen om hem zachtjes los te rijden, zowel met ACS aan als uit.

Maar nadat ik het ACS uitzette en de wielen doorslipten, ging ook het lampje van de ABS branden. En nu krijg ik ook de ACS niet meer aangezet...

Bijgevolg zit ik dus met 2 lampjes die branden, zowel dat van de ACS als dat van de ABS :rolleyes: Help??? Is er iets stukgegaan of zit er misschien vuil voor de ABS sensor??

Link naar reactie
normaal 15 minuten en nu 75 minuten :angry:

Uh Mark, volgens mij loop je vanuit jullie huis naar Fellenoord in minder dan een half uurtje :rolleyes: (je kunt dan wel niet slippen op het parkeerdek natuurlijk :angry: )

Link naar reactie
Als beloning daarna wel lekker (voorzichtig) kunnen slippen op het parkeerdek :rolleyes:

Mooi he. Ga straks ook nog even naar een afgelegen parking, duimen dat het niet teveel dooit vandaag.

Bochtjes naar rechts gaan korter dan naar links......

Link naar reactie
Emanuel, waarom ga je niet even met de :angry: 3 naar de parkeerplaats bij de Burger King? Schijn je goed te kunnen slippen :angry:

psssssst niet doorvertellen, gaat dalijk iedereen daarheen...... :schater:

nou ik moet zeggen ik heb daar al het nodige gedrift afgelopen week.... :rolleyes:

Is toch wel verleidelijk he zo'n grote lege gladde parkeerplaats :angry:

Link naar reactie

Ik ben ook maar thuis gebleven, heb het geprobeerd om naar de andre kant van Hoensbroek te rijden, maar kwam echt niet die laatste berg omhoog, gleed zo weer naar beneden, dus maar rustig terug naar huisgereden met een trillende poot op de koppeling :unsure:

Dit is echt geen weer voor mij om te gaan rijden.

wel voor de hondjes, die vinden het geweldig!!!!

Link naar reactie

BoyZ and GirlZ, kijk uit voor ondergesneeuwde stoeprandjes!!!

Hebben jullie het over de Burger King bij het Roda stadion?

Link naar reactie
Om even mezelf te quoten...

M'n zzz staat dus nog steeds vast op de parking. :thumbup:

Ben daarnet nog eens gaan proberen om hem zachtjes los te rijden, zowel met ACS aan als uit.

Maar nadat ik het ACS uitzette en de wielen doorslipten, ging ook het lampje van de ABS branden. En nu krijg ik ook de ACS niet meer aangezet...

Bijgevolg zit ik dus met 2 lampjes die branden, zowel dat van de ACS als dat van de ABS :unsure: Help??? Is er iets stukgegaan of zit er misschien vuil voor de ABS sensor??

Ik Zou maar even een duwhulpje Zoeken Maikel... :schater:

Staat je auto s'nachts in een garage? Ik kan me voorstellen dat de Z van onder volgesneeuwd is en je daar storingen van kan krijgen.

Morgen eens kijken als de onderkant schoon is.

Ik Zou me er even niet teveel Zorgen om maken.

@Régske: Jíj en angst: Dat Zijn er twee... :schater:

Link naar reactie
Ja idd Frido, telkens als we weer wat moesten halen bij Hornbach, kon Maan de verleiding echt niet weerstaan..... :unsure:

Ja, dat is inderdaad een heerlijk stukje asfalt... :thumbup:

Daar Zijn ook vaak auto-meetings van allerlei merken.

Eigenlijk is het een perfecte locatie:

Je kunt er ruim driften, lekker eten, en als je uit de bocht bent gevlogen krijg je bij Hornybach allerlei gereedschap om het wrak open te breken... :schater:

Link naar reactie
Ik Zou maar even een duwhulpje Zoeken Maikel... :schater:

Staat je auto s'nachts in een garage? Ik kan me voorstellen dat de Z van onder volgesneeuwd is en je daar storingen van kan krijgen.

Morgen eens kijken als de onderkant schoon is.

Ik Zou me er even niet teveel Zorgen om maken.

Mijn collega's kunnen straks de kou in, lekker duwen :schater:

's nachts staat 'ie inderdaad binnen, maar de onderkant zal behoorlijk vol sneeuw hangen nu door de rit naar het werk en door het proberen mezelf vrij te rijden daarstraks... :unsure:

Link naar reactie
Hebben jullie het over de Burger King bij het Roda stadion?

jep! Simone en ik zitten daar afgelopen zaterdag met onze twee smurfinnen lekker te genieten van een Burger King meal. Komt er daar een mooie blauwe ;) 3 sideways voorbij schuiven in een lange drift. Wij zwaaien. Emanuel en Reggie zwaaien terug, maar kijken erbij alsof ze niet weten naar wie. Komen aan de andere kant voorbij driften, al zwaaiend. :unsure::thumbup:

Reggie stapt uit, komt naar binnen en Emanuel gaat nog even een rondje driften alvorens ook even naar binnen te komen. Julllie zijn heerlijk gestoord jongens! :lol:

Link naar reactie
:schater:Ruud, je hebt toch al kennis gemaakt met de Japanse Emanuel & Reggie he?... :lol:

Dit filmpje wordt later Nürburgring-achtig... :unsure:

Hoe zit dat met die motorkap? Die lijkt er elk moment af te kunnen vliegen? :thumbup:

Link naar reactie

Hier in Dordrecht geen sneeuw van betekenis maar wat gekker is zijn complete ijsplateau's in de zijstraatjes. Levensgevaarlijk. Een vrachtwagen uit Zweden had bij ons gelost en reed aan de andere kant van ons pand zo'n ijsstraat in en gleed met trailer en al op een aantal geparkeerde auto's. En het ziet er naar uit dat het ijs nog wel even blijft liggen. Pekel heeft hier geen vatop bij zulke lage temperaturen. Voorzichtig dus maar .

Link naar reactie

Vanmorgen samen met pa de auto eens ontdaan van zo'n 10-15 cm sneeuw. Na 5 minuutjes was het dus: op naar het werk... en dat was vandaag sneller gezegd dan gedaan. :unsure: Het begon al thuist: ik kwam vanmorgen nadat ik de oprit was afgerden met m'n achterwielaandrijver de kleine helling bij mij in de straat bijna niet omhoog. Nou ja, op de binnenwegen niet harder dan 20-30 km/u kunnen rijden. En op de autobaan niet harder kunnen gaan dan zo'n 50-60 km/u, het zicht was echt heeeel erg slecht, zelfs met de mistlichten aan. Toen overkwam me iets wat me normaal niet overkomt: FILE! Op de A76, waar normaal nooit een file staat. :thumbup:

Over dit ritje waar ik normaal ongeveer zo'n 10 minuten over doe heb ik met dit weer en de file zeker zo'n 25-30 minuten gedaan met gemiddeld zo'n 50-60 km/u op de autobaan.

Nou ja, zo was mijn ritje vanmorgen dus verlopen... ;)

En jongens, ik zeg altijd maar weer: veiligheid gaat voor alles, dus pas deze week goed op met alle sneeuw en ijzel, er is nog veel meer sneeuw voorspeld de komende dagen! :lol:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.