Ga naar inhoud

Nieuwe Funf 2010


Z3Mrunner

Aanbevolen berichten

  • Reacties 19
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ziet er idd nogal "3" uit. Wel mooi hoor! :kicking:

Ik stond vanmorgen bij de BMW dealer naar de nieuwe 7 te kijken (zonder dat ik 'm wilde kopen overigens, wees gerust...). Daarvan viel me op dat de nieren opeens heel erg "oversized" zijn en erg ver naar beneden doorgetrokken zijn.

bmw-7-series_1.jpg

Dat zie ik gelukkig niet terug op de fünfer op de fotootjes hierboven. Maar dan kan nog komen :drank:

Link naar reactie
Daarvan viel me op dat de nieren opeens heel erg "oversized" zijn en erg ver naar beneden doorgetrokken zijn.

Ja, dat is de invloed van onze hollandse BMW designer. Kan het niet mooi vinden. Het ziet er wat robuuster uit maar geeft mij persoonlijk eerder een retro gevoel. Geen verbetering.

Link naar reactie

IDD. Ik moet bekennen dat ik de C5 een mooie auto vind, waarschijnlijk omdat ie zoveel op BMW lijkt. Zal er nooit een kopen, tenzij het financieel wat minder zou gaan. In dat geval sluit ik niet uit dat het zoiets zou worden.

Link naar reactie

Sorry, maar de eerste de beste l*l met een morphing tooltje op zijn pc die er een huidige 5 (sinds 2003) en een audi A6 (sinds 2004) ingooit en tussen die 2 gaat morphen komt op een C5 uit. Daardoor is het zeker een mooie auto, maar ga BMW en Audi evoluties nu niet vergelijken met een C5 svp.

p.s. Marv, even voorbij gaande aan het l*l gedeelte, heb jij vast ook zo'n morphing tooltje of je weet hem online te vinden, dus ik zie graag het YT fimpje tegemoet.

Link naar reactie
Ziet er idd nogal "3" uit. Wel mooi hoor! <_<

Ik stond vanmorgen bij de BMW dealer naar de nieuwe 7 te kijken (zonder dat ik 'm wilde kopen overigens, wees gerust...). Daarvan viel me op dat de nieren opeens heel erg "oversized" zijn en erg ver naar beneden doorgetrokken zijn.

bmw-7-series_1.jpg

Dat zie ik gelukkig niet terug op de fünfer op de fotootjes hierboven. Maar dan kan nog komen :console:

als we dan toch over grote auto's praten mag de nieuwe Porsche er ook wel zijn.

porschepanamera02va0.jpg

Link naar reactie
  • 4 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.