Ga naar inhoud

komt een man bij de dokter...


IvoZ3

Aanbevolen berichten

vrouw kwijt

Een man is samen met zijn vrouw boodschappen aan het doen.

Op een gegeven moment is hij zijn vrouw kwijt dus gaat alleen met het karretje door de winkel, op zoek naar zijn vrouw.

Plots botst hij met zijn karretje tegen het karretje van een andere man aan.

"Oh, mijn excuses meneer,' zegt de man. 'ik lette even niet op, ik ben mijn vrouw kwijt en zoek haar."

"Nou, dat is toevallig.' zegt de ander. 'Ik ben ook mijn vriendin kwijt en zoek haar ook."

"Dat is inderdaad toevallig." zegt de eerste man en vraagt hoe zijn vriendin eruit ziet.

De man zegt: "Ze is lang, slank, blond haar, mooie grote borsten, lange benen, zwarte laarzen, en een kort rokje...

En hoe ziet uw vrouw eruit?"...

"Wat kan dat schelen?" zegt de man. "We gaan de jouwe zoeken!"

Link naar reactie

Een jonge knappe vent komt in de apotheek en vraagt aan de medewerkster

'ik heb constant een erectie. Wat kunt u mij daarvoor geven?'

De medewerkster denkt kort na en antwoordt:

'gratis inwonen en drie maaltijden per dag'

Link naar reactie

Een man en een vrouw zitten samen op de sofa gezellig een flesje wijn te drinken.

Zegt de man: "Ik wed dat jij me niet iets kan vertellen dat me tegelijkertijd blij en triest kan maken."

De vrouw denkt even na en zegt dan:

"Jouw piemel is groter dan die van je broer..."

aangepast door ad k
Link naar reactie

een olifant en een muis lopen samen door de woestijn

kijken beiden achterom, en zien uiteraard een grote stofwolk....

zegt de muis bewonderend en fier als een gieter tegen de olifant... pfff amai zeg, wij maken nogal stof hé

Link naar reactie

rijden 4 mannen in hun auto door de rosse buurt, na enkele minuten stoppen ze bij een knappe dame..vraagt de .bestuurder en juffrouw hoeveel?

dame: vanvoor 50 euro vanachter 70 euro....roept een van de mannen achter in de auto verontwaardigd, waarom moeten wij meer betalen omdat

wij achter in de auto zitten?

Link naar reactie

Een buiksprekende, Nederlandse toerist wandelt door een stadje in de woestijn en ziet een lokale bewoner zitten.

Nederlander:

"Ha, een leuke hond heb je daar. Mag ik er even mee praten?"

Lokale bewoner:

"Hond niet spreken."

Nederlander:

"Hallo hond, hoe gaat het?"

Hond:

"Gaat goed, en met jou?"

Lokale bewoner:

(stomverbaasd)

Nederlander:

"Is dit je baas?"

Hond:

"Yep!"

Nederlander:

"Hoe behandelt hij je?"

Hond:

"Heel goed, ik krijg goed eten, hij gaat met me wandelen en neemt me elke week mee naar de oase om te spelen."

Lokale bewoner:

(verbijsterd)

Nederlander:

"Mag ik even tegen je paard spreken?"

Lokale bewoner:

"Paard niet spreken."

Nederlander:

"Hallo paard, hoe gaat het?"

Paard:

"Goedendag Nederlander, met mij is alles okay en met jou?"

Lokale bewoner:

(bijna in shock)

Nederlander:

"Is dit je eigenaar?"

Paard:

"Yep!"

Nederlander:

"Hoe behandelt hij je?"

Paard:

"Zeer goed, hij gaat dagelijks met me rijden en ik krijg de beste haver."

Lokale bewoner:

(gezicht vertrokken van ongeloof)

Nederlander:

"Mag ik even met je schaap spreken?"

Lokale bewoner:

"Schaap liegt!"

Link naar reactie
  • 4 weken later...
  • 3 weken later...

@ Nadia; hierbij ook 1 in de categorie armoede.

Een vader komt in de slaapkamer van zijn dochter, en ziet een brief op het bed liggen. Na enige aarzeling besluit hij de brief te lezen. Liefste Papa, ... Ga even zitten als je dit leest... ... ... ... Het is met pijn in mijn hart dat ik je vertel dat ik er zo plotseling op uit ben getrokken met mijn nieuwe toffe vriend. Ik ben passioneel verliefd, en het is best...een vriendelijke jongen, ondanks zijn piercings, tattoos en zijn grote moto.

Dat is nog niet alles: Ik ben zwanger, en Harrie zegt dat we heel gelukkig worden in de kamer van zijn tijdelijke onderduikadres, bij de broer van zijn vaders tante. Hij wil veel kinderen, en zoals je weet is dat ook mijn grootste droom. En die sluier is echt handig hoor, tegen de zon en tegen de vliegjes... Ik leerde ook reeds dat marihuana niet verslavend is, en we hebben besloten het zelf te gaan kweken, voor ons en onze vrienden. Harrie is al actief als tussenhandelaar in cocaïne en XTC en hebben dus ook ons eigen productiebedrijfje. We zijn echt goed bezig hoor! Het geld hebben we hard nodig, want we zijn nog jong, en we gebruiken zelf ook een klein beetje coke en XTC, en dat spul is hartstikke duur hoor... Haast niet te betalen! Je zegt altijd dat je van de liefde alleen niet kunt leven, maar omdat Harrie geregeld een paar zeer goede vrienden uitnodigt, kan ik toch ook wat meebetalen... Ik vraag je verder te bidden dat de wetenschap snel iets mag vinden tegen aids, zodat mijn Harrie toch nog kan genezen...

En papa, wees vooral niet ongerust, ik ben toch al 14 en kan al heel goed voor mezelf zorgen. Over een paar jaar zal ik je komen opzoeken zodat je al je kleinkinderen kunt bewonderen! Je liefhebbende dochter..., XXXXX

PS: Papa, ben je er nog? En ben je niet te erg geschrokken? Gekke papa, dit briefje is natuurlijk een grapje! Ik ben spelen bij Hannelore en wil alleen maar bewijzen dat er veel ergere dingen zijn dan een slecht rapport. ...Het mijne ligt op het nachtkastje

:)

Link naar reactie

Er zitten 2 luizen in een kroeg.

De ene zit de hele tijd te trillen van de kou, zegt de ander tegen hem: Heb je het koud of zo?

Zegt die ene weer: Ja, want ik zit altijd in de snor van een motorrijder.

Ooooh zegt de ander, ik weet al wat je moet doen.

Je moet in een restaurant de dames WC opzoeken,

op de WC-bril gaan zitten en de eerst volgende haarbos moet je inspringen.

Afijn de volgende dag zitten ze weer in de kroeg.

Zit die ene weer te trillen van de kou.

Komt die ander naar hem toe:

Nog steeds koud, ik heb toch gezegd wat je moest doen?

Ja zegt die ene, ik ben ook in die haarbos

gesprongen, maar het was daar zo lekker warm, dat ik in slaap gevallen ben.

En toen ik wakker werd zat ik weer in de snor van die motorrijder .

Link naar reactie
  • Administrator

Zit een giraffe in het bos een joint te draaien komt er plots een konijn voorbij gerend. "Gatver", zegt het konijn, "dat moet je niet doen, je kan beter met mij gaan rennen." "Eigenlijk heeft het konijn gelijk", denkt de giraffe en hij gooit z’n joint in de struiken en rent met het konijn mee door het bos.

Even later komen ze een olifant tegen die op het punt staat een gigantische lijn coke door z’n slurf op te snuiven. "Neeeeee", roept het konijn, "dat moet je niet doen, denk na en ga met ons mee rennen door het bos!" De olifant kijkt naar z’n lijn en blaast alles met een puf de lucht in. "Hij heeft gelijk", denkt de olifant en zo rennen ze met z’n drieën door het bos.

Aan de rand van het bos zit een leeuw met z’n al afgebonden poot klaar om een shot heroïne te zetten. Op het moment dat de drie voorbij komen geeft ie het konijn een enorme klap op z’n bek. Het konijn landt bewusteloos 3 meter verder in de struiken waarop de giraffe en de olifant tegen de leeuw schreeuwen dat ie normaal moet doen. Zegt de leeuw: "het is goed met jullie, elke keer als dat kutkonijn aan de xtc heeft gezeten moet iedereen met hem mee door het bos gaan rennen....

Link naar reactie

Iedere maandagavond komen ze bij elkaar om te pokeren. Het was de vorige week erg laat geworden en Moos vroeg aan Bram wat zijn vrouw had gezegd toen hij om half vier was thuisgekomen. Bram schudt zijn hoofd en zegt:

"Spreek me er niet van. Ze lag te slapen en ik ben heel stil de slaapkamer binnengegaan. Maar ze werd wakker en heeft verder de hele nacht ruzie gemaakt."

"Fout! Helemaal fout!" zegt Moos.

"Helemaal fout! Je had mijn methode moeten volgen. Als ik laat thuis kom, doe ik overal het licht aan, gooi de slaapkamer deur open en schreeuw: "Kleed je uit, we gaan vadertje en moedertje spelen."

"En dan?" vraagt Bram.

"Negen van de tien keer doet ze dan net alsof ze slaapt."

Link naar reactie

Lodewijkje is samen met zijn vader op een paardenveiling. Hij kijkt toe als zijn vader bij een aantal paarden zijn handen laat glijden over de benen, romp en borst.

"Papa, waarom doe je dat?" vraagt Lodewijkje.

"Omdat ik wil weten of de paarden gezond en in goede conditie zijn", antwoordt papa.

Lodewijkje kijkt zijn vader bezorgd aan en zegt:

"Pappie, dan denk ik dat onze postbode mammie wil kopen."

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.