Ga naar inhoud

Wat denken jullie van deze velgen... Done? Passen ze?


///Maikel

Aanbevolen berichten

Hey,

Ben stilaan aan het uitkijken om mijn 17" lichtmetaal te vervangen door groter schoeisel, en stuitte vanmiddag op DEZE advertentie.

Ik vind dit persoonlijk ongelooflijk 'miauwkes' velgen, maar is dit wel iets voor een ZZZ? Daar heb ik nog een beetje m'n twijfels over. Wat vinden jullie?

Het gaat eigenlijk tussen deze velgen of de zilveren uitvoering van de BBS LM.

De maat is in dit geval wel 19" :blink: , maar heb ze ook al te koop zien staan in 18". Misschien is dat toch iets verstandiger... :fiew:

Dan de volgende vraag, de velgen uit de link, passen deze onder mijn 2.8? Vogens mijn interpretatie van het topic van Sledge in de FAQ wel, maar graag jullie bevestiging of bemerkingen.

Thanx guys! (and girls! :thumbup: )

Maikel

Link naar reactie
  • Reacties 27
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

:fiew: "miauwkes" velgen, dat gaat ge hier in Holland wel eens mogen uitleggen :schater:

Was toch van "willy's en mariëtten", hé ?

Ik heb die velgen onlangs op een zwarte M3 cabrio zien liggen, stond er knap bij.

Op een zilveren Z3 moet dat ook kunnen, alleen al omdat ik het ook al overwogen heb.

Zo weet ik tenminste of dat op mijne ook zou passen :schater:

Link naar reactie

Gelukkig dat smaken verschillen , anders hadden we allemaal met dezelfde velgen gereden.

Ik zal het zachtjes uitdrukken >> verschrikkelijk ......

8.5 inch voor met ET36 in de 19 inch is heeeeeell erg krap misschien wel te krap.

8.5 inch zal ook mogelijk wat problemen kunnen geven bij verlagings setjes.

BB5 ipv BBS

Als de kwaliteit net zo weinig verschilt als de naam , zal het wel goed gaan .

Persoonlijk vind ik het voor een immitatie velg niet weinig ... misschien wel duur.

Kijk eens op Ebay in duitsland >> vind je origineel voor een paar honderd meer.

Link naar reactie
:thumbup: "miauwkes" velgen, dat gaat ge hier in Holland wel eens mogen uitleggen :schater:

Was toch van "willy's en mariëtten", hé ?

Dacht het wel, geweldig he :schater:

Ik heb die velgen onlangs op een zwarte M3 cabrio zien liggen, stond er knap bij.

Op een zilveren Z3 moet dat ook kunnen, alleen al omdat ik het ook al overwogen heb.

Zo weet ik tenminste of dat op mijne ook zou passen :schater:

Ik denk dat het enorm 'bruut' zou staan, maar de ZZZ zou wel wat van z'n klasse verliezen vrees ik... en aan sportiviteit winnen :fiew:

Dilemma's dilemma's... :schater:

Link naar reactie
Gelukkig dat smaken verschillen , anders hadden we allemaal met dezelfde velgen gereden.

Ik zal het zachtjes uitdrukken >> verschrikkelijk ......

Zoooo erg zijn ze nu ook weer niet :schater:

8.5 inch voor met ET36 in de 19 inch is heeeeeell erg krap misschien wel te krap.

8.5 inch zal ook mogelijk wat problemen kunnen geven bij verlagings setjes.

Okay... :thumbup: Deze gaan dus van m'n lijstje :wave:

maar dan kan ik ze nog altijd in 18" aanschaffen natuurlijk :schater:

BB5 ipv BBS

Als de kwaliteit net zo weinig verschilt als de naam , zal het wel goed gaan .

Persoonlijk vind ik het voor een immitatie velg niet weinig ... misschien wel duur.

Kijk eens op Ebay in duitsland >> vind je origineel voor een paar honderd meer.

Ik zou uiteraard liever gaan voor originalo BBS'en, maar zou je ze effectief vinden voor een beetje meer? (inclusief nieuwe/goede banden?) lijkt me sterk... :blink:

Maar hoop doet leven, niet waar? :fiew:

bedankt voor de tip!

Greets

maikel

Link naar reactie

o-oh, als Emanuel deze ziet.... Hij dacht dat ze wel goed zouden staan op zijn Imolarot II :thumbup: Coupe...

Voor onder een zilveren Z3 zou ik voor Zilveren BBS CH's gaan. Had ik ook onder mijn Passat. :fiew:

Link naar reactie
o-oh, als Emanuel deze ziet.... Hij dacht dat ze wel goed zouden staan op zijn Imolarot II :wave: Coupe...

Ben ik zeker van ! :fiew:

Voor onder een zilveren Z3 zou ik voor Zilveren BBS CH's gaan. Had ik ook onder mijn Passat. :blink:

Mijn broer had deze CH'en oftewel motorsports ook onder zijn QP. (zie vorig topic van me) was idd ganz geil :thumbup:

Maar persoonlijk voel ik iets meer voor de LM...

Link naar reactie

Fenix banden??? Rode rand op de velg??? Staat m.i. niet op zo'n klassiek model. Ben zelf aan het kijken voor Breyton en daar zag ik ook een donkere velg met rode rand. Zelfs voor een Z4 een beetje te kitscherig IMHO dus zeker voor een Z3. Prijs valt overigens wel mee. Banden 600, velgen 650, Daar heb je geen BBS voor

Link naar reactie
Ze passen zeker mooi onder een zwarte Z4 zie 2e foto. Onder een grijze Z3 is ook niet mijn smaak.

Welke foto? :fiew:

Link naar reactie
Fenix banden??? Rode rand op de velg??? Staat m.i. niet op zo'n klassiek model. Ben zelf aan het kijken voor Breyton en daar zag ik ook een donkere velg met rode rand. Zelfs voor een Z4 een beetje te kitscherig IMHO dus zeker voor een Z3. Prijs valt overigens wel mee. Banden 600, velgen 650, Daar heb je geen BBS voor

Dat de zzz te klassiek was voor dit type velg speelde ook al een beetje in m'n hoofd...

Link naar reactie
Sorry de eerste in de advertentie zelf, ik kan hem niet linken leve marktplaats :blink:

De eerste foto is van een E90 :thumbup:

maar ik kan me wel iets voorstellen bij een zzzz met deze velgen :fiew:

PS: linken aan marktplaats doe je onderaan de advertentie :wave:

Link naar reactie
Ik zal wel eigenwijs wezen maar het is toch echt een Z4 als je naar de koplamp kijkt. ...

Check DEZE link even, is dezelfde verkoper... Vrees toch dat je ongelijk hebt :thumbup:

Greets :fiew:

Link naar reactie
Yep, is dezelfde link als in je eerste post en dezelfde Z4. Niet alles aannemen wat die Ollanders in de advertentie zetten :wave:

Maar goed daar ging het niet om, en volgens mij wil je ze niet meer dus lekker belangrijk ;) Gewoon voor de BBS en gaan :thumbup:

ik wil echt niet zeuren, maar ik kan zo moeilijk m'n ongelijk toegeven... ;) het is wel degelijk een andere LINK :fiew:

Kijk even onderaan de advertentie naar de derde foto :blink:

Link naar reactie
ik wil echt niet zeuren, maar ik kan zo moeilijk m'n ongelijk toegeven... :wave: het is wel degelijk een andere LINK :fiew:

Kijk even onderaan de advertentie naar de derde foto :blink:

Ik zie het nog steeds niet. Dat is toch een Z4 station :schater:

ok ok, je hebt gelijk normaal ben ik nooit zo eigenwijs :thumbup:

Link naar reactie

Check mijn geweldig paint-work! :thumbup: (god wat haat ik dat programma... :fiew: )

naamlooswt8.jpg

Met een beetje verbeeldingskracht kan het nog passeren vind ik... Ik bedoel de velgen dan he :schater:

Link naar reactie
Check mijn geweldig paint-work! :thumbup: (god wat haat ik dat programma... :fiew: )

naamlooswt8.jpg

Met een beetje verbeeldingskracht kan het nog passeren vind ik... Ik bedoel de velgen dan he :schater:

Zwart onder zilver valt inderdaad niet tegen. :blink:

Link naar reactie
Ik kijk nog eens naar de foto > vanwege het bandenmerk

Nooit van gehoord en een hele verkeerde bandenmaat.

235 ( met 8.5 inch) gaat echt niet passen aan de voorkant

Voor de achterkant is het te smal

kijk hier eens voor zilveren replica's http://link.marktplaats.nl/104572813

Ja Fenix zegt mij ook niets ;)

Wat denk je, achterkant minstens 255/35?

Bedankt voor de link! :fiew:

Greets

Maikel

Link naar reactie
Zwart onder zilver valt inderdaad niet tegen. :fiew:

Vind het ook nog meevallen ;)

Maar ik denk dat ik toch maar voor de zilveren versie ga... Het vrouwtje vindt ze ook al niet zo mooi... <_<

Al zou het toch zooooo bruut zijn he... :schater:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.