Ga naar inhoud

Porsche Cayman met viercylinder?!


RvE

Aanbevolen berichten

  • Reacties 80
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Hier zou ik wel tegenaan willen zwaffelen......

Ivo, waarom doe je dat nu...

Nu moet ik die tissues weer bovenhalen... ;)

Hier nog enkele droomexemplaren:

GT2:

95911gt299301gb6.jpg

RS :nasty: :

dyn003original640480pjpnn8.jpg

Link naar reactie

Uh...ik zal wel gelynched worden hier, maar ik vind een Cayman toch echt wel mooier dan een 911. ;) 911 is bruter, maar Cayman is fraaier, veel beter in balans en mooier gelijnd:

RX%20Cayman%20DSC_0935.jpg

Porsche%20911%20GT3%20-%2024022006%20(2).jpg

Maar ja, ik vind een Z3 coupe ook geniaal qua lijnen, dus dat zegt het eigenlijk al.... :nasty:

Link naar reactie
Uh...ik zal wel gelynched worden hier, maar ik vind een Cayman toch echt wel mooier dan een 911. ;) 911 is bruter, maar Cayman is fraaier, veel beter in balans en mooier gelijnd:

maar ja, ik vind een Z3 coupe ook geniaal qua lijnen, dus dat zegt het eigenlijk al.... :nasty:

iedereen heeft recht op zijn/haar eigen afwijking.....hoe groot die ook is :schater:

Link naar reactie
iedereen heeft recht op zijn/haar eigen afwijking.....hoe groot die ook is :schater:

Ik ben het met Ruud eens: de Z3 QP is nog niet overtroffen mooi.

En wat die FUCK YOU Frenk betreft: welke wouldbe compressorkid wordt hier bedoeld. Ik wil jou in februari wel meemaken op dat circuit van Arno. Ik rijd rondjes, maar dan om jou heen.

En dan als laatste voor die Porschefanaten: ik heb zo'n ding gehad, om precies te zijn in 1996/1997 en ik heb nog nooit een grotere schijtbak gehad dan dat ding. Wat een ellende heb ik met dat ding gehad. En volgens mij kan Roger niet anders dan dat beamen, waarbij hij er dan tenminste nog een SLKAMG aan over gehouden heeft en ik dat ding destijds heb geruild met de plaatselijke aannemer voor steigermateriaal. Hoewel, nu ik het zo neerpen, wie heeft dan eigenlijk de beste deal gemaakt?

Link naar reactie
Ik ben het met Ruud eens: de Z3 QP is nog niet overtroffen mooi.

Daar drink ik d'r eentje op ;) B)

En volgens mij kan Roger niet anders dan dat beamen, waarbij hij er dan tenminste nog een SLKAMG aan over gehouden heeft en ik dat ding destijds heb geruild met de plaatselijke aannemer voor steigermateriaal. Hoewel, nu ik het zo neerpen, wie heeft dan eigenlijk de beste deal gemaakt?

Zou ie willen dat ie er een "beamer" aan over had gehouden, zit nu met een ster opgescheept! :nasty: Die "staigerpaipen" heb je zeker nog steeds, die Porker is vast al verschrottet.

Link naar reactie
En dan als laatste voor die Porschefanaten: ik heb zo'n ding gehad, om precies te zijn in 1996/1997 en ik heb nog nooit een grotere schijtbak gehad dan dat ding.

Ik zeg niet dat het een betrouwbare wagen is. (hoewel :nasty: ) Als je een beetje veel file hebt, kan je elke 5km op een parking wat gaan afkoelen :schater:

Maar wat de looks betreft... kachinggggg ;)

Tom, wish I were in your shoes back then! B)

Link naar reactie
Tom, wish I were in your shoes back then! :nasty:

Ergens in Frankrijk, onder Parijs, zit een bedrijf waar je met dat soort auto's kunt rijden op een klein testcircuit van Peugeot.

Ik heb een ochtend in een 993RS, 964RS, 997 Carrera S en Ferrari 355 Challenge en 360 Modena gereden. Kostte wel wat (ik dacht iets van 800 euro kwijt te zijn, weet niet of dat alleen dat rijden was of met hotel erbij) maar dan heb je ook wat ;) Als de instructeur zag dat je een beetje kon rijden dan mocht je ook best gas geven of vol in de ABS remmen. Ze waren niet flauw gelukkig B)

Naam van die toko weet ik zo niet maar kan het wel opzoeken als je wilt.

Link naar reactie
Ergens in Frankrijk, onder Parijs, zit een bedrijf waar je met dat soort auto's kunt rijden op een klein testcircuit van Peugeot.

Ik heb een ochtend in een 993RS, 964RS, 997 Carrera S en Ferrari 355 Challenge en 360 Modena gereden. Kostte wel wat (ik dacht iets van 800 euro kwijt te zijn, weet niet of dat alleen dat rijden was of met hotel erbij) maar dan heb je ook wat B) Als de instructeur zag dat je een beetje kon rijden dan mocht je ook best gas geven of vol in de ABS remmen. Ze waren niet flauw gelukkig :blink:

Naam van die toko weet ik zo niet maar kan het wel opzoeken als je wilt.

Dat moet dan wel een dag geweest zijn waar de grijns tot achter je oren liep ;)

Wat een belevenis...

800 euro is inderdaad niet goedkoop, misschien wil mijn vriendin het wel als cadeaubonnetje onder de kerstboom leggen :nasty:

Link naar reactie

Dat zijn wel een setje hele leuke auto's Tom. :nasty:

Ik heb laatst getwijfeld om een dagje in de nieuwe B) 3 te gaan rijden. 650 euro per dag (Maar je kan ook een uurtje sturen in die wagen voor 150 euro.)

Zo'n dag kon ik in tweeen spiltsen, zodat ik een halve dag kon rijden en Simone de andere helft. Maar het feit dat het allemaal openbare weg is en dat de Circuitdag in Lelystad die Arno regelt veel gezelliger lijkt, heeft ons doen besluiten het toch maar niet te doen. Dus geen :blink: 3, maar met onze eigen coupe achter CompressorFrank aan jagen! ;)

Link naar reactie

Mijn eerste en voorlopig enige circuit-ervaring was enkele maanden geleden. Heb toen een 15-tal rondjes gereden met een Formule France op het circuit van Folembray. Polyesteren autootje van +/- 400kg als ik me niet vergis, Hayabusa motor van Suzuki erin (+/-200pk), achterwielaandrijving en semi-sequentieel schakelen... Geinig speelgoed :nasty:

Het circuit op zich was iets minder leuk, maar voor een eerste ervaring zeker afdoend. Prijs lag rond de 150 a 200 euro.

Formule France:

caracvignette1ok8.jpg

Cockpit:

cide53f10d0ad2745d28c9abz3.jpg

Circuit:

1881kz2.jpg

Link naar reactie

Dat ziet er ook wel erg leuk uit Maikel. :nasty: Motorblok zal wel ergens direct achter je rug hangen met 18.000RPM!

Onze enige circuit-ervaring tot nu toe: Nurburgring, Nordschleife.

z3%20op%20de%20ring.JPG

Met Ringstrippenkaartje via Loudmouth Ticket Office kwam dat toch al gauw op 35 euro.

We kijken nu al uit naar de circuitdag op 22 feb! ;)

Link naar reactie
Dat moet dan wel een dag geweest zijn waar de grijns tot achter je oren liep ;)

Wat een belevenis...

800 euro is inderdaad niet goedkoop, misschien wil mijn vriendin het wel als cadeaubonnetje onder de kerstboom leggen :nasty:

Inderdaad. Er waren trouwens meerdere mogelijkheden qua auto's. Je kunt dus ook in één auto (korter) rijden en dat is veel goedkoper. Wij waren er 2,5 uur gereden en per auto 2 of 3 rondjes geloof ik. Maar is iets wat je natuurlijk nooit meer vergeet B)

Link naar reactie
Dat ziet er ook wel erg leuk uit Maikel. :cooltext: Motorblok zal wel ergens direct achter je rug hangen met 18.000RPM!

Klopt, VLAK :blink: achter, je kon de warmte van het blok voelen... En het lawaai als je dat ding richting 10000-11000 RPM stuurde. Was best wel kicken :lmao:

Onze enige circuit-ervaring tot nu toe: Nurburgring, Nordschleife.

Dit wil ik zéker ook nog eens gaan doen. Misschien met het forum als de gelegenheid zich nog eens voordoet? Dat lijkt me nog steeds leuker dan er zo alleen naartoe te moeten rijden... :thumbup:

Btw Ruud, die foto van jou op de Ring is echt monsterlijk. Een plaatje! Maar je nieuwe signature pic. is ook mooi hoor :wave:

Link naar reactie

Als je nu op zaterdag 14 maart komt poetsen & cleanen in Hoensbroek bij Emanuel & Reggie....

En eventueel gaan we zondag met degene die besloten hebben een hotelletje te pakken in het limburgse land, ook nog ff naar de NÜrburgring!!! :cooltext:

...gaan we daags erna naar de Ring

Die foto van ons op de Ring heb ik ook nog van de fotograaf in hi-res gekocht. Je moet die mannen die zulke mooie foto's maken toch belonen. :thumbup:

Link naar reactie
Als je nu op zaterdag 14 maart komt poetsen & cleanen in Hoensbroek bij Emanuel & Reggie....

...gaan we daags erna naar de Ring

Ik ben de dag ervoor jarig... :cooltext: :lmao:

Maar eigenlijk kan ik dit niet laten liggen he... Ik ga es kijken wat er mogelijk is, dit zou hoe dan ook een mooie combi zijn :blink:

Dan kan ik jullie gelijk allemaal een pandoering geven op de Ring :schater: (op PS3/360/Xbox that is :thumbup: )

Link naar reactie
Dus geen :thumbup: 3, maar met onze eigen coupe achter CompressorFrank aan jagen! :cooltext:

Ik heb geen PS3, X360, DS, Nintendo of Supermario, ik weet zelfs amper hoe je een PC aanzet. Met andere woorden: ik kan niet virtueel oefenen en moet het op gevoel en ontberende praktijkervaring doen. In RL zal dit betekenen dat ik naar jouw achterkant zal blijven kijken! Op de rechte stukken kan ik je wellicht opduwen...

Link naar reactie
Zoals jullie weten werk ik als pensioenadviseur op feebasis voor de wat grotere bedrijven. Ik ben dus geen tussenpersoon maar ken de branche goed.

Hoor net van Eelco dat ABP en PGGM de pensioenen gaan bevriezen. Dat zal dan ook wel met die fee van jou gebeuren en dan moet die ;) van je naar e-bay. Als compressorkid kan ik er niet in rijden, maar omdat ik je een warm hart toedraag en je door de crisis heen wil helpen doe ik je een meer dan genereus bod van liefst 125,--. Niet te lang wachten, want dan trek ik mijn bod terug.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.