Ga naar inhoud

Nieuwjaarsborrel op 3 Januari 2009.


zzztje

Aanbevolen berichten

  • Reacties 86
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

hier nog een filmpje van Ans de buikdanseres. :(

Heeeeyyyyy...ben ik dat........... :P :fiew: :muur: ....hebben ze me toch gestrikt...... :ph34r:

Link naar reactie

Ziet er erg gezellig uit. Gaat er dit jaar ook weer een ZZZmikel meeting komen, zetten we die op tijd in de agenda! :ok:

Heeeeyyyyy...ben ik dat........... :ph34r::(:muur: ....hebben ze me toch gestrikt...... :muur:

Inderdaad zeg. Ans, dat is toch wel een heel andere Ans dan ik in oktober heb leren kennen.

Ik had vorig jaar op een project bij UWV (of all places) de "wereldkampioene" buikdansen in het projectteam.

Ze had een "buikdans-artiesten-naam", Kalida, maar wilde op kantoor gewoon "Kim" genoemd worden. De dag nadat ze bij de Wereld draait door (even naar beneden scrollen, WMV link doet het niet op een Mac) was geweest, was het onrustig op kantoor :fiew:

Dus Ans, een mooie artiestennaam? :P

Link naar reactie
Tof, was er ook karaoke hoor ik?

(الشات) أو البريد الإلكتروني : إذا كنت ما زلت في الجوار ، أو أنها يمكن أن تساعد :fiew:

Daar moet ik bij zijn hoor ik al...

Wat doet die schoondochter?

Link naar reactie
Ziet er erg gezellig uit. Gaat er dit jaar ook weer een ZZZmikel meeting komen, zetten we die op tijd in de agenda! :ph34r:

Inderdaad zeg. Ans, dat is toch wel een heel andere Ans dan ik in oktober heb leren kennen.

Ik had vorig jaar op een project bij UWV (of all places) de "wereldkampioene" buikdansen in het projectteam.

Ze had een "buikdans-artiesten-naam", Kalida, maar wilde op kantoor gewoon "Kim" genoemd worden. De dag nadat ze bij de Wereld draait door (even naar beneden scrollen, WMV link doet het niet op een Mac) was geweest, was het onrustig op kantoor :fiew:

Dus Ans, een mooie artiestennaam? :(

Ik heb nog geen solo-naam, maar we hebben wel een eigen dansgroepje......"SAHARA".. waar we mee optreden...... :P

http://ansvlas.hyves.nl/album/31320339/bui...5415624/0/K2k-/ ..........doet me link het wel.....???????

Link naar reactie

leuke foto's! zo te zien heeft iedereen lol gehad. :unsure: ik ben nog steeds mijn wang aan het schoonscrubben. :P het lijkt op de foto wel of hij niks doet, maar dit was na de tien centimeter al gelebberd te hebben! :m:

goed, genoeg erover. je ziet het, als het vrouwtje er niet bij is, wat die kerels dan durven.... eh doen :rolleyes:

Han, ga in vredesnaam de volgende keer mee, die vent van jou is niet te temmen, denkt zelfs een leeuw aan te kunnen.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.