Ga naar inhoud

Nieuwjaarsborrel op 3 Januari 2009.


zzztje

Aanbevolen berichten

Bij deZe wens ik alvast iedereen een gaaf & smullend dagje toe, maar daarvoor Zijn jullie bij Diana & Willy wel aan het juiste adres... ;)

@Diana: Vergeet niet wat foto's te maken voor draadje 7863... :banaan:

thanx frido.

ik zal 't deze keer niet vergeten. :rolleyes:

voor iedereen die morgen komen; tot morgen en rij voorzichtig. :drank:

Link naar reactie
  • Reacties 86
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Willy en Diana, nogmaals bedankt voor de gastvrijheid, de heerlijke vis, de bitterballen, de frikandellen (die steeds groter werden tijdens het verlopen van de avond) en al die andere lekkernijen! :thumbup: Verder wil ik iedereen bedanken voor hun gezellige en grappige bijdrages aan de avond, ik heb een super avond gehad. :thumbup: Wat mij betreft is dit wel weer voor herhaling vatbaar volgend jaar! :smart:

Link naar reactie
Er was geen reet aan we hebben niet gelachen en het was een hele stemmige avond met een spa'tje rood en wat crackers, zeker geen slap geouwehoer, handlezers of een buikdanseres om maar zo even een voorbeeld te noemen.

Je vergeet nog wat details Arno: verder waren er ook geen vage lui die het kapsel van hun buurman als schaamhaar betitelden :thumbup: , geen bedienend personeel dat de hele tijd maar over wel of niet geil sprak (en geen dorstige gasten die maar op hun drankje bleven wachten :smart: en dus vooral niet keihard : "koffie!!!!" gingen roepen en zelf hun frikandellen gingen bakken ), geen schaamteloze wangenlikkende knuffelaars (bewijs volgt via Diana), geen onaangemelde lui die beweerden met vakantie te gaan en dan toch maar langskwamen, en tot slot geen overactief rondrennende Willy en Diana die de aanwezigen zo vol propten dat op een gegeven moment werkelijk niemand meer wat wilde (of kón) drinken. :D

En ik hoefde niet eens te collecteren want er ging spontaan een donatie-emmer rond. :m:

Dus inderdaad geen reet aan. Doen we ook nooit meer. :m:

Bedankt Willy, Diana en bedienende schatjes :thumbup:

Link naar reactie
En ik hoefde niet eens te collecteren want er ging spontaan een donatie-emmer rond. :angry:

Nadia, Je hebt het er dus uit moeten RAMMEN die paar rotcenten!!! :angry::angry:

Geef maar namen via PM dan stuur ik maandagmorgen de deurwaarder wel langs. Is zo opgelost. :muur::rolleyes:

Link naar reactie

Ook wij hebben het echt niet naar onze zin gehad, dat hele roteind dus voor niks gereden.

hebben ook niet geleerd dat we geen watblief meer moeten zeggen maar "wat lul je nou"

Hebben ook onze handen niet laten lezen, en eten???? ho maar en dat in een snackbar genaamd het snikkeltje :schater:

grapje..... Diana en Willy, het was op en top geregeld, :rolleyes:

Zeker voor herhaling vatbaar.

En wat betreft de donatie, we hadden de deur nog niet dicht of Roger duwde ons letterlijk de emmer onder mijn neus....er was dus geen ontkomen aan!!!

foto's zal Reg snel plaatsen!!

Link naar reactie

...vergeet het bitterballenspektakel niet als we toch in details gaan treden...:rolleyes::schater:

Link naar reactie
En wat betreft de donatie, we hadden de deur nog niet dicht of Roger duwde ons letterlijk de emmer onder mijn neus....er was dus geen ontkomen aan!!!

He?! Wat lul je nou?!?! :schater:

Ja klopt, het was gewoon schandalig dat we nog maar net binnenwaren en ons meteen de donatie emmer onder de neus geduwd werd! :rolleyes::angry: Maar goed, zo doet iedereen wel een 'vrijwillige donatie', he? :schater: Als je niks in de pot deed, kon je meteen weer ophoepelen, dus vandaar dat ze er niet allemaal waren. :angry: :angry:

Link naar reactie

Jammer jammer jammer ik heb wat gemist zo te lezen maar ik was zo ziek als een honden en lag te balen in mijn bed volgen keer beter hoop ik, en :rolleyes: doen we de volgende meeting wel weer .

Meisjes en jongens in het nieuwe jaar wens ik u het beste toe.

Geluk,liefde veel open Km en niet te vergeten gezondheid zeker rond oud en nieuw 2009 dan ben ik er wel bij.

Link naar reactie
Jammer jammer jammer ik heb wat gemist zo te lezen maar ik was zo ziek als een honden en lag te balen in mijn bed volgen keer beter hoop ik, en :rolleyes: doen we de volgende meeting wel weer .

Meisjes en jongens in het nieuwe jaar wens ik u het beste toe.

Geluk,liefde veel open Km en niet te vergeten gezondheid zeker rond oud en nieuw 2009 dan ben ik er wel bij.

Jij ook de beste wensen Marcel en beterschap.

Link naar reactie
En ik hoefde niet eens te collecteren want er ging spontaan een donatie-emmer rond. :angry:
Hoezo spontaan :angry: Ik heb GVD mijn eigen fricandellen en bitterballen moeten frituren ondanks mijn riante bijdrage :angry: Voor de rest geen fu.. aan. Praatjes die nergens over gingen, bitterballen vandalisme, een ijstap die ik zelf mocht bedienen, geen asperges, geen sate. Vis in overvloed evenals koffie met vingers, cola met frikandel enz.

DESONDANKS WEER VEEL TE GEZELLIG, DIANE EN WILLY EVENALS MEDEWERKERS BEDANKT VOOR DE GASTVRIJHEID HET WAS WEER TOP GEREGELT ALLEMAAL :rolleyes:

Link naar reactie
...vergeet het bitterballenspektakel niet als we toch in details gaan treden...:angry::schater:

Goed... wij waren dus weer te vroeg naar huis... :angry: . Was het aan het eind blijkbaar toch nog gezellig geworden :muur:.

Diana en Willy, het was weer geweldig :rolleyes: . Super, volgend jaar helaas niet want dan gaan jullie op vakantie (lekker is dat... :angry: ). Kunnen we jullie niet omlullen... moet de donatie omhoog... ;).

Link naar reactie

:schater: :schater: was 't ZO saai? (vonden wij echt niet hoor)

iedereen bedankt voor de gezelligheid.

Roger,je kan zo bij ons komen werken als je genoeg hebt van je multikoffie :wave::schater:

foto's post ik morgen.(@nadia,die foto komt volgend jaar op de kalender) :schater:

@sas,we hebben de 3de zzzmikkelmeeting nog.. :thumbup: (en de 2de paasrit)

Link naar reactie

bij deze de foto's;

trotse papa

HPIM0746.jpg

HPIM0749.jpg

de bediening;

HPIM0755.jpg

hoeveel fruitella past er in een hoesje?

HPIM0756.jpg

HPIM0757.jpg

Link naar reactie

HPIM0758.jpg

Ans de buikdanseres; en Wil doet vrolijk mee. :schater:

HPIM0771.jpg

HPIM0772.jpg

Marcel gooit de handdoek in de ring

HPIM0774.jpg

hier maak ik behang van. :schater: :schater:

HPIM0785.jpg

Link naar reactie

zijn die bitterballen al klaar Roger?

HPIM0787.jpg

nu komt 't goed.

HPIM0786.jpg

een Sambuca voor ruud.

bij gebrek aan koffie-bonen maar en koffiepad erin gestopt. :wave::schater:

HPIM0788.jpg

zo,nu ff aansteken. lekker hè Ruud. :unsure:

HPIM0789.jpg

dit waren mijn foto's.

nogmaals iedereen bedankt voor de gezelligheid. :angry::thumbup:

Link naar reactie
Potverdrie, Ik heb het weer mooi gemist.

Ziet er weer ouderwets gezellig uit mensen :wave::thumbup:

X2 Yangkie, het is en blijft een geZellig clubje Lutsers bij elkaar, dat Z3schorum... :unsure:

Link naar reactie

Nauwja, onwijs druk geweest, maar toch nog ff een reactie.

Het was ongans ongezellig en niemand heeft per ongeluk in z'n broek gezeken van het gieren.

Ondanks dat Frido (ZEDRI) er niet was, toch te weten gekomen dat je na 2 trekjes van een goede joint, je sneller met de scooter bent en dat je nieuwe ventielontspanner van het type HarleyHiabusa is en dat je daarmee niet te lang moet blijven doorpompen/zuigen. :thumbup:

Ruud (Roodkapje) en ik kwamen gelijktijdig op het idee om er een gaatje in te boren om het ventilleke te bevrijden. :schater:

Edwin, nog bedankt dat ik aan je ijsje mocht likken :unsure: Nadia, bedankt dat je zo'n gewillig ijsje was. :schater::wave:

Jullie gasten uit het zuiden weten vanaf afgelopen zaterdag dat "wahblief" uit den boze is en "wat lul jij nou" beter werkt.

Willy en ik hebben zeker geen levensgevaarlijk gevecht gehad met een levensgrote leeuw in het hotel.

Er zijn foto's genomen, maar doordat ik wat afgestorven hersencellen heb opgelopen, ben ik de procedure om ze te posten kwijt, maar geloof me het ziet er niet uit.

Dion is ondeugend en dat heeft hij van z'n moeder. :angry:

Willy en Diana (en de twee geweldige hulpjes) hardstikke bedankt het was weer als vanouds R&B :muur:

Link naar reactie

Jullie zien er allemaal toffe gozers uit :( Kijk al uit naar de eerstvolgende meeting (waarop ik kan aanwezig zijn :P )

Maar euh... Zou er iemand de echte (en de forum-) namen van deze mensen eens voor me kunnen neerschrijven... Ik weet de helft van de tijd echt niet over wie het gaat, of welk gezicht nu net past bij die forumnaam... :fiew:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.