Ga naar inhoud

velgen


faith 666

Aanbevolen berichten

hallo allemaal ik heb een vraagje ; ik ben op zoek na nieuwe velgen 18 inch nu is mijn oog gevallen op de turbine velgen van de mercedes slr zwart met chroom zouden die onder een zzz roadster staan ?????

Link naar reactie
  • Reacties 17
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Probeer eens een beetje te fotoshoppen

Of heel eenvoudig met programma "paint" ( dit is standaard windows)

Of velgen passen >> lees de FAQ van sledge.. ff een voorzetje 5 gats bij 120

Voorwiel 7 tot 8.5 inch met een max ET van ergens 38 ( hoe kleiner het getal hoe verder naar buiten de velg)

Achter ca 7 tot 10 inch mogelijk

of de velgen mooi staan > is een kwestie van smaak

hangt ook van de kleur van je Z af.

succes

Link naar reactie
hallo allemaal ik heb een vraagje ; ik ben op zoek na nieuwe velgen 18 inch nu is mijn oog gevallen op de turbine velgen van de mercedes slr zwart met chroom zouden die onder een zzz roadster staan ?????
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :( sorry ik kan niet duidelijk genoeg zijn ik vind ze :)
Link naar reactie

1223162424.jpg

Zo dan. Vind het niet slecht staan. Hangt er wel een beetje vanaf wat je voor de rest aan je auto hebt blinken/wil laten blinken.

Kan best mooi zijn maar dan niet bijvoorbeeld ook nog chromen kiewen ofzo. Als je het zelf maar mooi vind, das belangrijkste.

Link naar reactie
Als je het zelf maar mooi vind, das belangrijkste.

Mee eens!

Over mijn velgen waren de meningen ook verdeeld, maar ben er zelf erg blij mee :wave:.

Maaru... tja, ik vind het voor onder een Z eigenlijk ook niet zo geweldig wat je uit hebt gezocht. Beetje "sjonnie"-velgen onder een stijlvolle auto IMHO. Als de kleur je aanspreekt, er is nog zo veel te vinden op dat gebied... Hier op het forum kun je ook heel veel inspiratie opdoen, o.a. hier.

Link naar reactie
hallo allemaal ik heb een vraagje ; ik ben op zoek na nieuwe velgen 18 inch nu is mijn oog gevallen op de turbine velgen van de mercedes slr zwart met chroom zouden die onder een zzz roadster staan ?????

Heb nog een set originele Breytons liggen. Probeer die eens.

Link naar reactie
Hallo, Ik vind de door u genoemde velgen niet er Z waardig. :P

kijk is in m'n profiel naar de velgen onder m'n Zetje mischien een idee. :thumbup:

Succes met zoeken als ik je kan helpen hoor ik het wel.

haha dit is misschien een " zetje " in de goede richting :thumbup:

Link naar reactie

Tsja iedereen z'n smaak natuurlijk (alhoewel mercedes achtige velgen onder een BMW wel vloeken in de kerk is natuurlijk :thumbup: ) maar ik denk inderdaad dat de stijl van de velg niet goed overeenkomt met de auto.

Een spaakwiel alla xylo/hartge classic of velgen zoals de ac schnitzers en BBS Le mans laten de auto denk ik beter tot zijn recht komen.

Link naar reactie
  • 3 weken later...
Tsja iedereen z'n smaak natuurlijk (alhoewel mercedes achtige velgen onder een BMW wel vloeken in de kerk is natuurlijk :nono: ) maar ik denk inderdaad dat de stijl van de velg niet goed overeenkomt met de auto.

Een spaakwiel alla xylo/hartge classic of velgen zoals de ac schnitzers en BBS Le mans laten de auto denk ik beter tot zijn recht komen.

ik ben er uit ik heb vandaag nieuwe velgen gekocht dit zijn ze; http://berghout-banden.nl/jz/dynamic.htm

voor 18-8j 225-40-18 achter 18-9j 255-35-18 et 43 rondom

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.