Ga naar inhoud

Even geduld, maar de zomer komt eraan!


andriol

Aanbevolen berichten

Uit het AD: 'Nog slechts drie dagen regen, maar dan is de kans toch echt heel groot dat de zomer terugkeert'. Bij de weerinstituten Wheaternews, KNMI en Weeronline hebben ze er alle vertrouwen in. "Temperaturen van over de 25 graden zijn haalbaar", aldus Weathernews.

Donderdag wordt weer een dag met geregeld buien. Met maxima tussen 20 en 22 graden wordt het ietsje warmer dan vandaag. Vrijdag geregeld buien, maar de temperatuur loopt dan wel nog een graadje verder op.

Het weekend verloopt vrij aardig. Zaterdag is het met 18-20 graden niet warm, maar op veel plekken wel droog. In het zuiden van het land zijn nog wel een paar buien mogelijk. Zondag wordt in het hele land een overwegend droge dag. Ondanks vrij veel bewolking loopt het kwik op naar 21-23 graden.

"Na het weekend zet het droge weer door, we krijgen meer zon en het wordt ook nog wat warmer. Kortom: zomerweer op komst!", schrijft de website Weeronline.

http://www.ad.nl/binnenland/2543042/Even_g...komt_eraan.html

Link naar reactie
  • Reacties 28
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

inderdaad, ik zie de zomer al aankomen als ik het raam uit kijk.

De zomer 2009 welteverstaan, want zelfs de herfst is al bijna voorbij. Morgen de winterjas uit de mottenballen halen :newblush:

Link naar reactie
Er is niks veranderlijker dan het weer, als het zondag maar goed is :rolleyes:

idd Ruud,anders gaan we helemaal uit ons dak. :schater: :schater: tot zondag

Link naar reactie

onze Andriol krijgt toch gelijk...met een weekje uitstel:

Vrijdag start op de meeste plaatsen nog steeds grijs. De kans op (mot)regen is echter wel kleiner dan vandaag. In de loop van de dag gaat er wel iets veranderen. Geleidelijk wordt de aangevoerde lucht droger. Dat kan later op de dag resulteren in enkele opklaringen en dat is dan de opmaat naar een zomers weekeinde. :ok: De minima komen uit op omstreeks 16 graden en de middagtemperatuur wordt ongeveer 20 graden. De wind is meest zwak en veranderlijk.

Eindelijk! :rolleyes:

Link naar reactie

Zaterdagmiddag 30 augustus, 14:00 uur, 26 graden (in het Limburgse zonnetje). :blink:

Iedereen is hopelijk lekker aan het toeren!! <_< Voor het eerst sinds ik geregistreerd member ben, heb ik het forum (nagenoeg) voor me alleen:

het%20is%20rustig%20op%20het%20forum.jpg

Geen zorgen, ik was buiten aan het klussen aan de Z3. Ik ben ben bezig met de installatie van een (bescheiden) subwoofer en had een even een how-to nodig voor het verwijderen van de "bak" van de versterker/wisselaar. (die is er dus niet :offtopic: , maar ik heb foto's geschoten, maak ik 'm wel.)

Toer ze jongens/meiden!!! :thumbup:

Link naar reactie
Iedereen is hopelijk lekker aan het toeren!! :thumbup: Voor het eerst sinds ik geregistreerd member ben, heb ik het forum (nagenoeg) voor me alleen:

Geen zorgen, ik was buiten aan het klussen aan de Z3.

Haha, gelukkig Ruud. Ik had al bijna het RIAG opgebeld om je op te laten halen. :schater:

Ik heb vanmiddag heerlijk met mijn zoon rond gereden. (natuurlijk wist die toevallig een leuke winkel met kleding die hem toevallig pasten)

ik wist niet dat er zoveel Z-tjes inmiddels in Houten eo rondreden.

Dit is weer echt Roadster genieten.

Link naar reactie

Vandaag nog warmer en dat merk je goed als je staat te... poetsen :rolleyes:

Maar minstens zo geweldig als een warme zomerdag is de warme zomeravond. Schemering, kapje open, raampjes omlaag en scheuren op de snelweg.

Kan ik errug gelukkig van worden.

Evenals het result van vandaag:

IMG_1380.jpg

Link naar reactie
Vandaag nog warmer en dat merk je goed als je staat te... poetsen :rolleyes:

Maar minstens zo geweldig als een warme zomerdag is de warme zomeravond. Schemering, kapje open, raampjes omlaag en scheuren op de snelweg.

Kan ik errug gelukkig van worden.

Evenals het result van vandaag:

:lol: wow die glimt !

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.