Ga naar inhoud

Het grote nutteloze foto topic (NSFW)


maik

Aanbevolen berichten

Heerlijk, hé...

Ik snap het ook niet, en dat is dan in veel landen de populairste sport.

Ws omdat je daar in de tribune ongestraft vanalles mag roepen... ;)

Als ik dan mijn maandagkrant lees, kan ik meteen de helft weggooien. Allemaal nabeschouwingen van dergelijke wedstrijden.

Tsss :fiew:

Link naar reactie
spacerequiredtotransporap2.jpg

na de beschuldigingen van YK, dat ik een plaatje had geplaatst die een google chrome alarm geven, ging ik zoeken in dit draadje en kwam ik dit plaatje weer tegen.

De demagogie en pure leugens stoten mij zo tegen de borst dat ik toch een (ik weet, nutteloze) reactie moet geven.

Wat een vreselijk, groenlinks, greenpeace, leugenachtig plaatje.

1- ik zie zelden (~1 op de 50, da's dus 2%) bussen die een bezettingsgraad hebben van >90%

2- niet in elke auto rijdt er slechts 1 persoon.

3- het auto plaatje is ingezoomed om drukker te laten lijken

4- de keren dat ik voor het stoplicht sta omdat er een lege bus of bus met 1 persoon aankomt, voorrang krijgt en dus een rij met 10 autos en ~18 mensen (die voor de weg, de stoplichten en 95% van de bus betaald hebben) laat wachten zijn ontelbaar en minstens 30 keer vaker dan dat ik met 2 autos op een volle bus moet wachten. Milieu is dus kul en daarnaast is de persoon in de bus bovengemiddeld vaak een leecher van de samenleving (studenten/scholieren/bejaarden daar gelaten) dus ook weer niet bevorderend in de campagne "dit land kan zoveel beter".

p.s. YK, dat plaatje vind ik niet?

Link naar reactie
  • 3 weken later...
:blink: dat is hard gegaan. Blokje kan nog wel ergens van pas komen. Hoef i.i.g. niet meer uitgebouwd te worden :schater:

Zal waarschijnlijk door cfQP worden gekocht om in de auto van z'n vrouw te bouwen. :schater:

Link naar reactie
Zal waarschijnlijk door cfQP worden gekocht om in de auto van z'n vrouw te bouwen. :schater:

Conform het cfQP-isme "niets is onmogelijk, en als het dat dan toch blijkt te zijn, hebben we in ieder geval wel lol gehad" lijkt dat Frank idd wel een goed plan. :m:

Iedereen verklaard Frankie dan voor gek natuurlijk, maar als dat project klaar is rijdt het vrouwtje toch wel mooi hiermee rond:

911-vw-beetle-3.jpg

:blink:

Link naar reactie

de porker slip staat reeds ergens op dit forum. Verhaal erbij was geloof ik echt dat het een uitleen actie was.

ps. Roger, kijk je wel ff of het oliepeil klopt van het porkerblokje, want ik zie nogal wat liggen op de autobahn.

Link naar reactie

De goorste keuken op aarde bestaat. In Groot-Brittannië zijn inspecteurs van de voedsel- en warenautoriteit op de smerigste pub aller tijden gestuit.

In de keuken van de kroeg Rose and Crown pub in Thaxted (graafschap Essex) deden de keurmeesters een gruwelijke ontdekking. Maar liefst 200 producten waren in een ver stadium van verrotting.

Op de foto’s is te zien hoe schimmels boter en bonen en ander voedsel grijs en groen doen kleuren. Tal van ingrediënten hadden de houdbaarheidsdatum al lang overschreden. Ook de keukenapparatuur en het aanrecht bleek al maanden niet meer schoongemaakt te zijn. Verder beschikt de keuken niet over warm water en konden medewerkers nergens hun handen fatsoenlijk wassen.

article-1164450-04116C84000005DC-827_468x352.jpg

article-1164450-04125B5B000005DC-261_233x460.jpg

article-1164450-04125B41000005DC-987_468x286.jpg

Link naar reactie

Dit hangt hier op kantoor op het prikbord.

IMG_0265.jpg

Dus.... als je een keer stress hebt, moet je naar Achmea gaan...want dan krijg je een BMW! :ok:

IMG_0266.jpg

:thumbup::guitar:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.