Ga naar inhoud

M onderstel, hoe te herkennen?


Aanbevolen berichten

  • Reacties 8
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Hey mensen, hoe herken ik bij de Pre-facelift Z3 modellen dat er een M onderstel zit (of niet) ? Waar moet ik op letten?

Even uit nieuwsgierigheid.

Niet te zien tenzij je de auto op de brug zet een de veren bekijkt. Bij mijn weten hebben ze een M opdruk (als het niet is weggesleten)

Als je een auto met M onderstel naast eentje met standaard veren zet zal het zo'n 10mm in hoogte moeten verschillen.

Link naar reactie
Niet te zien tenzij je de auto op de brug zet een de veren bekijkt. Bij mijn weten hebben ze een M opdruk (als het niet is weggesleten)

Als je een auto met M onderstel naast eentje met standaard veren zet zal het zo'n 10mm in hoogte moeten verschillen.

Bedankt voor je snelle antwoord :blink:

Weet jij of er gevallen zijn die zijn 1.8/1.9 of zelfs de 2.8 model hebben laten ombouwen naar een M onderstel? of zelfs volledig met een M(3) motor? Ik lees dat er verhalen zijn van mensen die hun 1.8je geupgraded hebben met een M3 motor en een M-Onderstel. Maar dit lijkt me toch technisch bijna onmogelijk?

Link naar reactie

die verhalen zul je niet hier gelezen hebben. het uiterlijk wordt nog wel eens aangepast inclusief de nodige verlagingen maar motorisch ed. heb ik hier geloof ik nog niet meegemaakt.

Link naar reactie

Een 1.8/1.9 ombouwen naar een ///M is prima te doen, naar het schijnt.

Zie persoonlijk het nut er niet van in tenzij je een knutsel liefhebber bent en grote projevcten wil aangaan :blink:

Tevens zal je dan eens goed de kosten in ogenschouw moeten nemen.

Goede basis 1.8

S50 motor+ ECU

Remmen

Aandrjf as

versnellingsbak en nog een aantal andere zaken.......... een kant en klare M zal je ongeveer op hetzelfde brengen.

M veren zijn makkelijk te vinden en er onder te zetten, dan heb je een M onderstel, maar ach what's in a name, IMHO is het nog steeds crap.

Zelfs de echte M onderstellen vind ik nogal wazig aanvoelen namelijk

Link naar reactie
  • 7 maanden later...
M veren zijn makkelijk te vinden en er onder te zetten, dan heb je een M onderstel, maar ach what's in a name, IMHO is het nog steeds crap.

Zelfs de echte M onderstellen vind ik nogal wazig aanvoelen namelijk

Wat is dan wel een goed onderstel?

Welke veren en welke dempers. Moton past niet in mijn begroting..... http://www.motonsuspension.com/index.php?i...g&brand=BMW

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.