Ga naar inhoud

vervelende zithouding


wesp

Aanbevolen berichten

ben elke dag wat nieuws aan het ontdekken bij mijn pas aangekochte QP.

Wat ik niet begrijp is hoe BMW een wagen op de markt heeft gebracht waarbij je de rugleuning of de ganse zetel niet kunt bijstellen. Ik ben groot en mijn zetel staat meestal wat achterover. Hier blijkt dat dus niet te gaan. heb vrioeger nog BMW gereden, en die wagens waren steeds optimaal uitgerust. Ik zit hier iets te recht, en is verschrikkelijk vervelend.

Zie ik nu iets over het hoofd, of zijn die zetels gewoon zo ?

Link naar reactie
  • Reacties 12
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

zit toch gewoon hendel voor aan de zijkant van de stoel?

Alleen als je al helemaal naar achteren zit met je stoel staat ie al tegen de achterkant en kun je dus niet meer kantelen.

Link naar reactie

Net gaan checken. En inderdaad met mijn lange benen stond de zetel op maximum naar achteren en werkt de rugleuning niet.

Hoe dom kan een mens zijn.

Waarschijnlijk verblind door de wagen himself.

Moet zo iets zijn . <_<

Link naar reactie

als je de zetel max naar achteren hebt, en toch nog ruimte te kort komt, moet je toch die schuimbobbel verwijderen, schijnt een paar cm te schelen, dus is zeker de moeite waard. ff zoeken, er staat wel een mooie bescrhrijving op het forum van hoe je die shuimbult eruit haalt.

Link naar reactie
als je de zetel max naar achteren hebt, en toch nog ruimte te kort komt, moet je toch die schuimbobbel verwijderen, schijnt een paar cm te schelen, dus is zeker de moeite waard. ff zoeken, er staat wel een mooie bescrhrijving op het forum van hoe je die shuimbult eruit haalt.

Helpt inderdaad, had dit ook bij mijn ex zzz gedaan, is wel wat werk, maar een Stanley mes doet wonderen

Link naar reactie
als je de zetel max naar achteren hebt, en toch nog ruimte te kort komt, moet je toch die schuimbobbel verwijderen, schijnt een paar cm te schelen, dus is zeker de moeite waard. ff zoeken, er staat wel een mooie bescrhrijving op het forum van hoe je die shuimbult eruit haalt.

Hier het draadje van Marvin over 'de bult'...

Maar ehh...Hebben de Coupé's ook Zo'n bult? Weet ik helemaal niet.

Link naar reactie
thankx voor alle uitleg. goed geholpen
Voordat je de QPe begint te slopen, uit ervaring weet ik te zeggen dat het slopen van de bult meer effect heeft bij de roadster dan bij de QPe. Ik vond na het slopen dat ik er nog steeds beroerd in kon zitten in tegenstelling tot de Roadster. Beide Z's waren wel :m: wellicht kwam et door de M stoel in de QPe en is het bij de 2.8 wel beter :m:
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.