Ga naar inhoud

Car Clean & Shine


Miss Reg

Aanbevolen berichten

Zonder gekheid: Emanuel, kijk volgende week vrijdag even naar de rechter-achterkant van onze dikbil, deze deuk:

IMG_0263.JPG

Als je denkt dat je die er uit kan krijgen, heb je alvast klandizie voor "Emanuel's uitdeukservice"! :rolleyes:

Link naar reactie
  • Reacties 59
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Alles waarmee je meer tijd door kan brengen met rijden en minder tijd hoeft te besteden aan poetsen is top :newblush:

Yeaah, nog ne normale "autogebruiker" op dit forum. Ik dacht al dat ze niet meer bestonden. Lees de laatste tijd niks anders meer dan glimmen, kleien, waxen, poetsen, ... Lijkt wel een dameskapsalon... :rolleyes:

Sorry voor de off-topic Reg en Emmanuel, maar als de mijne er te gortig begint uit te zien, dan komt hij wel eens een dagje op visite. Verder moet ie rijden en mij "driving fun" bezorgen.

Link naar reactie
Yeaah, nog ne normale "autogebruiker" op dit forum. Ik dacht al dat ze niet meer bestonden. Lees de laatste tijd niks anders meer dan glimmen, kleien, waxen, poetsen, ... Lijkt wel een dameskapsalon... :rolleyes:

Haha X2 :schater:

Link naar reactie
Helemaal mee eens, het zijn auto's daar hoor je mee te rijden, rijplezier, rijplezier en dan rijplezier .... O, ja ... wassen in de wetwax en klaar voor nieuw rijplezier !!!

Jongens: begrijp me niet verkeerd hoor, maar ergens hebben we natuurlijk die discussie over poetsen vs rijden vele malen gevoerd. Dit topic gaat volgens mij over de nieuwe producten van Car Clean & Shine.

Zijn mijn inhoudelijke vragen over het product hetzelfde als poetsmanie? @ Reg & emanuel: ik neem aan dat jullie begrijpen dat ik als actief doe-het-zelf-poetser niet een kritische houding t.o.v. jullie aan neem, maar dat het gewoon interesse is in detailen :newblush:

Ik hoop dan ook dat niemand dat idee krijgt, dat we markt weg pikken, want dat doen we niet. Laten we elkaars enthousiasme en feelings voor de zzz(z) niet misinterpreteren. En hopelijk word ik dan ook niet als een poetsmaniak bezien :rolleyes:

Ik hou van rijden in mijn Z4, vooral de klavierbladen waar borden 'max 50' staat :schater: (en dan over de honderd gaan... oeps)

@Car Clean & Shine: interesting stuff you got there

Link naar reactie

Ik zeg altijd:

" iedereen heeft recht op zijn/haar eigen afwijking."

Dus ben je een poetsmaniak........prima :newblush:

ben je een rijmaniak.......prima :thumbup:

combineer je bovenstaande .................ook prima :thumbup:

maar bovenal..........respect :rolleyes:

Link naar reactie
Ik zeg altijd:

" iedereen heeft recht op zijn/haar eigen afwijking."

maar bovenal..........respect :rolleyes:

I'm with you :newblush:

Maar ik denk dat iedereen hier wel respect heeft voor elkaar... :thumbup:

Je merkt wel dat de liefde voor de auto's een gemeenschappelijke deler is :thumbup:

Link naar reactie
Yeaah, nog ne normale "autogebruiker" op dit forum. Ik dacht al dat ze niet meer bestonden. Lees de laatste tijd niks anders meer dan glimmen, kleien, waxen, poetsen, ... Lijkt wel een dameskapsalon... :newblush:

X3! :thumbup: (of kan dat niet omdat Frank weer naar mijn post verwijst? :rolleyes: )

Link naar reactie

Fijne toelichting Reinder. Je had het al eerder aangestipt maar denk dat dit toch wordt gewaardeerd.

Voor Reggie en Emanuel is dit hun dagelijks brood en dat doen ze met veel passie en vakmanschap sind 1 jaar.

Kan me goed voorstellen dat ze alert zijn.

Op een gegeven moment zie je dat er regelmatig doorlinkjes geplaatst worden naar carclean.nl terwijl dat in de afgelopen jaren nooit plaats vond.

Dan denk je: is dit nu gewoon enthousiasme of wordt hier toch iets gepromoot?

Het is dus enthousiasme. :rolleyes:

Link naar reactie
Ik hoop dan ook dat niemand dat idee krijgt, dat we markt weg pikken, want dat doen we niet.

"Markt wegpikken" kan wat mij betreft niet. Mijn Ztje (en andere auto ook) gaat fijn naar de profi's (Emanuel & Reggie) als dat nodig is. De spulletjes die ze nu hebben om af en toe je auto zelf te wassen zijn prima, helemaal top.

En hopelijk word ik dan ook niet als een poetsmaniak bezien :rolleyes:

Tuurlijk ben je een poetsfreak (IMO), dat heb je wel bewezen met je topic waar je het hebt over een "glans van 103, waar 120 de max is". Dat is jou ding en niet het mijne, niks mis mee.

Alleen in plaats van een "normale" reactie (met het forum zoals het was zolang als ik er ben als referentiekader) in een voorsteltopic als "Mooie Z heb je, geniet van het open rijden!" zie ik nu steeds vaker "wow, die lak is helemaal top, het lijkt wel een wetlook" (of zoiets). Dan denk ik toch af en toe wel: :newblush: Maar neemt niet weg dat dat ook moet kunnen, ik sluit me dan ook bij Ivo's post van hierboven aan, mits de "poetsfetish" members er maar ook open voor staan dat anderen die fetish niet delen en er dan ook niet voor warm lopen.

back ontopic: zoals ik al aangegeven heb, mogen Emanuel & Reggie wat wheelfix en permaguard-compatible shampoo meenemen vrijdag. Ik email jullie nog jongens! :thumbup:

Link naar reactie

Allemaal hebben we een passie, mijn passie is hard rijden :newblush: daar waar mogelijk, en natuurlijk wil ik dat mijn bolide er strak uitziet, ik wil hem dus ook nooit meer weg doen, als ik heenga zal ik heengaan in de <_<:rolleyes::schater:

poetsen is geen passie maar een hobby waar ik samen met mijn broertje een job van heb gemaakt, en waar dus onze boterhammen vandaan komen.

heb persoonlijk nooit gedacht dat Reinder klanten zou wegnemen, of de markt zou inpikken van mij, want aan de reactie's van anderen te lezen blijft onze klant onze klant' :thumbup: thnx boys en girls in het vertrouwen in ons :thumbup:

@ Reinder gewoon je passie blijven doen en poetsen blijven die ZZZZ, lukt het je niet op de een of andere manier staat bij ons een kop koffie klaar!!!! :thumbup:<_<

@ RvE je hebt pm

Link naar reactie
.....

poetsen is geen passie maar een hobby waar ik samen met mijn broertje een job van heb gemaakt, en waar dus onze boterhammen vandaan komen.

...

even een beetje off topic.. maarre....hoeveel mensen kunnen dit nu zeggen over het verdienen van de boterham!!?? Geweldig! :thumbup:

Link naar reactie
Op een gegeven moment zie je dat er regelmatig doorlinkjes geplaatst worden naar carclean.nl terwijl dat in de afgelopen jaren nooit plaats vond.

Dat snap ik. Maar linkjes zijn naar dat forum. Bestaat ook net een paar maanden voor 'poetsfreaks' :m:

Maar gelukkig dat het een beetje duidelijk is. Was bang dat er een verkeerd beeld gewekt was :thumbup::m:

Link naar reactie
  • Administrator
Zonder gekheid: Emanuel, kijk volgende week vrijdag even naar de rechter-achterkant van onze dikbil, deze deuk:

IMG_0263.JPG

Als je denkt dat je die er uit kan krijgen, heb je alvast klandizie voor "Emanuel's uitdeukservice"! :m:

Wat dacht je ervan om zelf je handen eens uit je mouwen te steken :m:

Tataaaa http://www.geocities.com/SouthBeach/Port/4...dent_repair.htm

Succes en we zien het resultaat hier graag verschijnen.

:thumbup:

Link naar reactie
Wat dacht je ervan om zelf je handen eens uit je mouwen te steken :m:

Dito:

Laat hem maar opschieten dan, kan hij de 4e augustus gelijk oefenen op 2 kleine dutjes en versleten leer :thumbup:

Enne, laat hem ook gelijk een cursus stoelvullingvernieuwen doen. Mijn stoelwang links is een klein beetje uit vorm :schater:

http://www.leatherrepairkits.com/

Link naar reactie
maar eu...

ik zie toch liever reggie naast die produkten staan :rant:

Reggie met bad hair day is nog altijd beter dan Emanuel
Mijn idee, zo'n lelijke vent met zijn duim omhoog getuigt niet echt van een goed marketingplaatje ;) :schater:

Jullie Zitten er alledrie gruwelijk naast:

Als Regske daar had gestaan in plaats van Emanuel dan Zou er niemand meer naar die poetsproducten hebben gekeken... :)

(Emanuel A.K.A. AC-SchwanZer, die durft daar Zomaar in een driekwart te staan... :) )

@ Reinder: JáááHaaa...Je bent een poetsfreak...en daar is hélemaal niets mis mee... ;)

@ Ruud vE: Die deuk is niet van het type "uitdeuken Zonder spuiten" lijkt mij, da's een vervelende op die scherpe rand, jammer.

@ Car Clean and Shine: Damn goed beZig... :angry:

Link naar reactie
@ Ruud vE: Die deuk is niet van het type "uitdeuken Zonder spuiten" lijkt mij, da's een vervelende op die scherpe rand, jammer.

Frido, daar ben ik ook bang voor. Maar als iemand het kan, dan zal het toch wel Emanuel zijn, of niet?!

Maar jij en ik bekijken ons dat vrijdagavond nog eens, onder het genot van een :angry: , okay :rant:

Link naar reactie
Alles waarmee je meer tijd door kan brengen met rijden en minder tijd hoeft te besteden aan poetsen is top ;)
Yeaah, nog ne normale "autogebruiker" op dit forum. Ik dacht al dat ze niet meer bestonden. Lees de laatste tijd niks anders meer dan glimmen, kleien, waxen, poetsen, ... Lijkt wel een dameskapsalon... :angry:

Sorry voor de off-topic Reg en Emmanuel, maar als de mijne er te gortig begint uit te zien, dan komt hij wel eens een dagje op visite. Verder moet ie rijden en mij "driving fun" bezorgen.

Hmmnn...Ik Zie dat anders:

Als ik met een handje wax Zedri's kontje sta te waxen dan vergelijk ik dat met...

En van dat gevoel kan ik maar geen genoeg krijgen... :rant:

Link naar reactie
Hmmnn...Ik Zie dat anders:

En van dat gevoel kan ik maar geen genoeg krijgen... :angry:

Don't get me wrong: de coupe heeft IMO ook de lekkerste auto-kont van alle auto's die ik ooit heb gehad en ik was 'm graag. Maar dat is wassen en rijden.

IMG_0789.JPG

Tijdens het rijden kan ik dan weer die auto-kont in de spiegels zien! :rant: ;)

Link naar reactie
  • 1 maand later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.