Ga naar inhoud

Car Clean & Shine


Miss Reg

Aanbevolen berichten

Hallo ZZZ(Z) lovers.

zoals de meesten van jullie weten zorgen wij er voor dat een groot aantal van jullie Zetjes er weer op en top bij staan. zeg maar in showroomstaat!!! :kisstogether:

Vanaf maandag verkopen we ook poetsmateriaal voor de doe het zelver die na een behandeling bij ons zelf de Zet wil bij houden (detailen)!

we hebben materiaal gevonden welke de lakverzegeling niet aantast en ervoor zorgt dat je Zet in no time weer schoon is.

img0489na3.jpg

Ook verkopen we sinds deze week het beruchte Wheelfix. Dit is een lakverzegeling voor de velgen die ervoor zorgt dat je de remstoffen en andere vervuiling in notime eraf spoelt, je hoeft nog geen velgenreiniger meer erbij te pakken.

vanaalesennogwat019ia1.jpg

Emanuel heeft het zelf ook op zijn velgen en is er zeer content over

Heb eindelijk alles eens doorgenomen dus hier de info over de kenotek produkten.

brilliant shampoo

brilliantwash.jpg

Diepglans shampoo met zelfdrogend effect: tijdsbesparend! doe 2 dopjes van het produkt in een emmer lauwwarm water, was je auto helemaal, spoel af en droog na!

Snelwax

kenoteksnelwax.jpg

Geeft een diepe glans, verwijdert vingerafdrukken en stof. Nevel op de lak, en wrijf met een microvezeldoek droog tast de lakverzegeling niet aan!!

Glass cleaner

kenotekglasscleaner.jpg

Reinigt streeploos spiegels, ramen en chrome delen. oppervlak inspuiten en opwrijven met en pluisvrije doek of poetspapier.

anti insect

kenotekantiinsect.jpg

Verwijdert zonder probleem insecten van auto en ramen. Inspuiten, even laten intrekken (Niet laten opdrogen!!!!!), dan naspoelen met spons of hoge druk.

leerreiniger

kenotekleerreiniger.jpg

Maakt leer en kunstof als nieuw. gelijkmatig innevelen, licht opwrijven, en laten drogen. Niet glanzend genoeg? dan nog eens nawrijven met een pluivrije doek. Nooit op pedalen of stuur spuiten!!!!

velgenreiniger

kenotekvelgenreiniger.jpg

Verwijdert zeer krachtig zwarte aanslag en vuil van elke velg. Het produkt innevelen, even laten inwerken (niet laten opdrogen!!!), naspoelen met spons of hoge druk.

interrieur reiniger

Kenotekinterieurreiniger.jpg

Reinigt grondig kleurvaste bekleding en verwijdert hardnekkige vlekken. Innevelen en even laten inwerken. Vlek loswrijven met pluisvrije doek of zachte borstel. Droogdeppen met absorberende doek (theedoek!!)

Deze produkten zijn bij ons te bestellen via pm of mail naar linky_at_home.nl en kosten 10 tot 15 euro per fles.

aangepast door miss m coupe for life
Link naar reactie
  • Reacties 59
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Oh ja voor ik het vergeet, Emanuel is ook een cursus aan het volgen om leer te spuiten :kisstogether: dus ons pakket gaat zich steeds verder uitbreiden, en binnenkort gaat hij ook een cursus volgen uitdeuken zonder spuiten :notok:

Link naar reactie
  • Administrator
Oh ja voor ik het vergeet, Emanuel is ook een cursus aan het volgen om leer te spuiten :kisstogether: dus ons pakket gaat zich steeds verder uitbreiden, en binnenkort gaat hij ook een cursus volgen uitdeuken zonder spuiten :notok:

Laat hem maar opschieten dan, kan hij de 4e augustus gelijk oefenen op 2 kleine dutjes en versleten leer :D

Enne, laat hem ook gelijk een cursus stoelvullingvernieuwen doen. Mijn stoelwang links is een klein beetje uit vorm :schater:

Goeie actie van die middelen, ik denk dat ik wel een flesje van 't één en ander meeneem :)

Succes!

Link naar reactie
  • Administrator
Wrijf je dat gewoon in met een doek ofzo ?

Denk het wel, maar jij mag het ook wel met een plantenspuit proberen hoor :schater:

Sorry, ben beetje bijdehand vandaag :kisstogether:

Link naar reactie

Wheelwax of wheelfix zoals het hier heet kun je op verschillende manieren aanbrengen. M.b.v. van een doek of een applicator pad (waarmee je wax altijd aanbrengt). Daarnaast zijn er als het goed is ook middelen die je sprayt.

Echter heb ik bemerkt dat ik het helemaal niet nodig heb. Heeft met het soort blanke lak te maken. Ik spuit het vuil er altijd zo vanaf :kisstogether:

Maar ik ben wel benieuwd naar het merk product wat jullie gevonden hebben? Ik heb (via via) het merk Poorboys ontdekt: het doet precies wat het moet doen en zoals de naam zegt: voor weinig geld!

Link naar reactie
Sorry, ben beetje bijdehand vandaag :notok:

Noem het maar gerust irritant :):kisstogether: .

Maaru, Emanuel en Reggie, wanneer is jullie zomervakantie? Dan komen we ervoor of erna ff langs voor een nieuw laagie en een hele stapel onderhoudsproducten :D.

Link naar reactie
Maaru, Emanuel en Reggie, wanneer is jullie zomervakantie? Dan komen we ervoor of erna ff langs voor een nieuw laagie en een hele stapel onderhoudsproducten :).

UUUUHHHHHHHH vakantie :D komt niet voor in ons woordenboek :kisstogether: , we gaan gewoon door :notok: , dus je kunt komen wanneer het je uitkomt :)

Link naar reactie

Jeetje....:kisstogether:

Kom je nou mee. Ga ik ook net een keer naar een poetsles aan de andere kant van Nederland :notok:.

Enfin. Wanneer doe jij een poetsclinic met een etentje achteraf :D ?

Link naar reactie
Sorry Pieter, ik had een bad hair day!!! :schater:

Reggie met bad hair day is nog altijd beter dan Emanuel

sorry Emanuel, no offence. wel een coole tattoo, is vast geen plakplaatje :kisstogether:

Enfin. Wanneer doe jij een poetsclinic met een etentje achteraf :) ?

Dat zijn goede plannen. :notok:

Maar ik email nog wel even over wheelfix. Kunnen jullie dat dan volgende week meenemen naar de Belgen/Limbo/Brabo-meet? We Hadden we het al eerder over gehad, over wheelfix. Alles waarmee je meer tijd door kan brengen met rijden en minder tijd hoeft te besteden aan poetsen is top :D

Simone's nieuwe Seat heeft nog mooie remstofvrije velgen. Wil het graag zo houden, dus dat zijn de eerste velgen die in de wheelfix gaan. Jammergenoeg heeft de dealer het ding in de afleverbeurt laten "poetsen" bij een poetser die volgens mij frietvet gebruikt voor het verkrijgen van een uberglans. Dus dat moet er eerst af. Dat komt wel goed.

Link naar reactie
super initiatief!

maar eu...

ik zie toch liever reggie naast die produkten staan :rolleyes:

Mijn idee, zo'n lelijke vent met zijn duim omhoog getuigt niet echt van een goed marketingplaatje <_<:schater:

PS, met nieuwe folders kan je de boel nog beter promoten ;)

Link naar reactie

Super, hoorde al van K3 dat ze er mooie spulletjes bij jullie had meegenomen om hem mooi te houden!

Kan je de producten eigenlijk ook gebruiken zonder nanopolymeer/fluoropolymeer sealants?

Link naar reactie
PS, met nieuwe folders kan je de boel nog beter promoten ;)

Laat je niet gek maken door Mr. Copyshop :rolleyes:

linkje naar de website van kenotek is veel effectiever!

blabla... nanopolymeer/fluoropolymeer sealants?..

Ik gebruik tandpasta met Aminfluoride. Da's toch ook wel okay? <_< ;)

Link naar reactie
  • Administrator
PS, met nieuwe folders kan je de boel nog beter promoten <_<

Internet is goedkoper. Goede website doet wonderen :rolleyes:

Link naar reactie
Is de lakverzegeling een nanopolymeer?

Ah ik zie het al: zo die Kenotek Platinum Wax bevat dus nanopolymeer? Bizar spul... Klinkt goed.

Super, hoorde al van K3 dat ze er mooie spulletjes bij jullie had meegenomen om hem mooi te houden!

Kan je de producten eigenlijk ook gebruiken zonder nanopolymeer/fluoropolymeer sealants?

O jee, Reggie en Emanuel, laat je niet opnaaien door een paar superpoetsers!!!! Blijf alsjeblieft jezelf! :rolleyes:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.