Ga naar inhoud

Nieuwe 7-serie


Eryen

Aanbevolen berichten

Toch, best wel mooi...

De introductie van de nieuwe Siebener staat over 5 dagen in Moskou gepland, maar zo lang wachten we liever niet.

Wat moeten we over de nieuwe 7-serie zeggen….Hij is groot en luxe. Het design is een vrij voorspelbare evolutie van zijn voorganger.

Binnenin is de Bimmer voorzien van een flink aantal schermen, waarop ook te zien is dat de samenwerking met google kennelijk bevalt. Aan de bekleding hebben zo te zien flink wat koeien gedoneerd, maar het resultaat mag er wezen. Ook zien we hetzelfde schakelpookje als in de X6.

Vooralsnog moeten we het met de afeeldingen doen, technische info volgt.

BMW%207-serie%202009%2013.jpg

BMW%207-serie%202009%2014.jpg

BMW%207-serie%202009%2005.jpg

BMW%207-serie%202009%2004.jpg

BMW%207-serie%202009%2015.jpg

BMW%207-serie%202009%2009.jpg

BMW%207-serie%202009%2006.jpg

BMW%207-serie%202009%2012.jpg

BMW%207-serie%202009%2011.jpg

BMW%207-serie%202009%2002.jpg

Bron:

http://www.autoblog.nl/archive/2008/07/03/...erie#post-15312

Link naar reactie
  • Reacties 24
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

hmm, hoe die achterlichten uitpakken ben ik wel benieuwd naar, op de foto zien ze er namelijk niet echt fraai uit.

Ben ik het eigelijk ook wel mee eens. Het lijkt een soort mengelmoesje tussen de achterlichten van de nieuwe Citroen C5 en een Lexus LS430 ofzo..

Hopelijk ziet hij er irl beter uit.

Link naar reactie

In ieder geval ziet het er niet uit alsof de kofferbak erop geplakt is deze keer.

Toen de nieuwe 7 uitkwam (jaar of 7 geleden of zo), besloot ik om die niet te kopen. Ik had het vorige model 740 die ik prachtig vond, maar de nieuwe vond ik niets.

Beetje vreemde overstap naar een Z, maar goed :thumbup: Had er wel een X5 bijgekocht voor de ruimte dan.

Link naar reactie
  • Administrator

Ik wil die mega nieren zien...

Edit: laat maar :m:

7serieDA6.jpg

Wat een ontzettende tegenvaller die neus... Veel te lang en lomp. Vind de achterkant nu beter te pruimen dan de vorige, maar zo op de foto is de neus lelijk.

Wellicht valt het in het echt mee, maar ik ben er bang voor...

Link naar reactie

vind het wel wat hebben..

BMW design van de afgelopen jaren vergt wel meer gewenning, ook nu weer. Zeg nou eerlijk, wie vond de Z4 nou echt mooi toen ie uitkwam :huh: ik in ieder geval niet. Ook de 5 en 7 hebben aardig wat wenkbrauwen laten fronzen. Toch, als ik nu een mooie 530i zie langskomen... :m: ook de achterklep van de 7... niets mis mee IMHO. Dus ehm, niet gelijk van dag 1 stralend mooi, maar lang houdbaar design...

Link naar reactie

@MdV: en nu kijk ik elke morgen verliefd naar de lijnen van de ZZZZ :huh:

Maar goed, niet meer verliefd dan naar mijn vrouw natuurlijk :m:

Wat dat betreft is Audi echt veel meer ingetogen: modellen die qua kont nagenoeg hetzelfde zijn en (wel mooie!) saaie lijnen heeft

Link naar reactie

Wat een lelijk ding .... ben blij dat ik niet meer geassocieerd hoef te worden met dit automerk :schater::schater::schater::schater:

Link naar reactie

beetje grof, groot, lomp. Beetje Mercedes S klasse-achtig. Eigenlijk kan je een grote sedan nooit mooi vinden als je Z3/Z4 liefhebber bent.....

IRL zal die 7 wel een indrukwekkende verschijning zijn, maar mooi???

Link naar reactie
Ik heb hem vanochtend IRL gezien, wel een mooie leasebak :m:

In Munchen, of waar?

Ik vind dat ie op deze foto een beetje hoog op de poten ligt. Het ziet er naar uit dat hier de optie "Gelandepakket" gemonteerd is:

BMW%207-serie%202009%2014.jpg

Verder wel een mooie bak, maar een 7-er zal niet gauw mijn keus zijn.

Link naar reactie
  • Administrator

Dan smoelt deze toch wel wat beter IMHO...

http://www.autointernationaal.nl/artikel.php?id=7354&n=0

Ik krijg een beetje een Volvo gevoel bij de nieuwe 7 serie...

Edit: het is een volledig Nederlands ontwerp, dat verklaart dan weer de Born-Volvo invloeden :rolleyes:

Link naar reactie
  • 2 weken later...
Wat een lelijk ding .... ben blij dat ik niet meer geassocieerd hoef te worden met dit automerk :schater::schater::schater::schater:

wat doe je dan nog op dit forum, behalve negatieve postings?

Link naar reactie
  • 4 maanden later...
Ik zal er één een paar dagen geleden IRL rijden. Toch wel een mooie auto om te zien, beter dan op de foto's.

Vriend van me (BMW liefhebber en weldra eigenaar van een X6) belde me woensdag om een ritje mee te rijden met de nieuwe 7 serie. Zijn X5 was in de garage en hij had de nieuwe 7 meegevraagd voor een halve dag.

Probleem : ik zat in Dusseldorf in meeting voor een paar dagen :P , maar ik kan weldra eens met zijn X6 rijden. Vind die kar niet echt mooi, maar hij heeft 'm in de 8 cylinder versie gekocht... :lol:

Link naar reactie
Ik zal er één een paar dagen geleden IRL rijden. Toch wel een mooie auto om te zien, beter dan op de foto's.

Kijk uit Bas. Je maakt een typo. Maar dat kan de besten gebeuren. :lol::schater:

Ik zag hem 2 weken geleden in Munchen in BMW Welt. Hij is mooi.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.