Ga naar inhoud

ProjectZ4M.com


MdV

Aanbevolen berichten

  • Reacties 30
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

  • 1 maand later...

Zoals bekend was ik geen fan van de Z3 QP maar deze zijn stuk voor stuk prachtig. Commercieel gezien is het echter een drama voor BMW, dat ding verkoopt voor geen meter. Ikke niet begrijp.

MBT de eerste post, ESS levert nog steeds niet officieel de SC voor de ;) Hoe komt deze kerel er dan wel aan??/

Link naar reactie

Those are the things that make you go ;) :m: :m: :m: :m: . Die wagens zijn echt :thumbup: !

Groepsinkoopaktie opstarten? :schater:

Ik kom zo op zes stuks:

roger 1

frank 1

david 1

martijn 1

ruud 1

rob 1 (als ie dan toch weer een BMW koopt, dan een mooie, met HARD dak)

Roger onderhandelt wel even, is ie goed in. Invoeren doet hij ook, de mensen bij de RDW kennen hem! Komt goed! :wave:

Link naar reactie

Zag er vorige week nog 1 bij de stealer.

Erg gaaf, maar ik denk dat ik mijn open dak niet kan missen.

Maar wie weet hoe ik er over een paar over denk, dan hoop in in Duitsland te wonen, scheelt een hoop BPM en andere ellende

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Ze blijven heel erg :foto: die Z4 ( :smart: ) Coupe's.

Toevallig (hou het niet in de gaten hoor :wacko: ) zag ik vanmorgen dat de Z4 :smart: Coupe waar ik in april in gereden heb even een soepele 5000 euro in prijs gezakt is. Kost nu nog maar 59.400 Euro. Koopje. :blink:

Link naar reactie

Hoe meer ik 'm zie, hoe meer ik d'er schik in krijg. Zeker als je er zoals deze een lekkere brede van maakt met BBS-en :blink:

@ Ruud : op het duitse Z-forum klagen ze steen en been dat de prijzen van de Z4 (vooral M's) in vrije val gaan. Daar wordt dan de vergelijking gemaakt met de waardevastheid van een 993, 996, etc van Porsche. Men spreekt daar nu al van 2 jaar oude M's voor de helft van de aankoopwaarde. Dwz van zo'n 70000 naar zo'n 35000€, in Dtsl wel te verstaan...

Link naar reactie
@ Ruud : op het duitse Z-forum klagen ze steen en been dat de prijzen van de Z4 (vooral M's) in vrije val gaan....Men spreekt daar nu al van 2 jaar oude M's voor de helft van de aankoopwaarde. Dwz van zo'n 70000 naar zo'n 35000€

Kijk, dat is nou eens goed nieuws Frank! :smart: :blink:

Laat die prijzen maar lekker zakken, hebben we straks een breed aanbod aan Z4 :smart: coupe's voor rond de 25K-30K.

Vanwege die geweldige BPM die op een auto van 88.000 EUR in Nederland dan nog steeds zit, wordt het invoeren minder feestelijk :foto: (vergeleken met een 3.0si die nieuw rond de 60.000 EUR was), maar je ;) oet er wat voor over hebben.

Of voor die tijd even een bedrijfje in Belgie of Duitsland beginnen...daar doen ze vast ook aan "consultancy" :wacko:

Link naar reactie

Aan de hand van de tip van Frank ben ik toch eens gaan kijken op bmw.de.

Deze bruut is te koop voor 34.900 EUR. September 2006, 52.000km, Mehrwertsteuer ausweisbar! :

2845017.jpg

2845018.jpg

So ein Ungeheuer! :blink:

BPM nog een frisse 12.000 EUR!!! :thumbup: & :unsure:

Link naar reactie
@ Ruud : op het duitse Z-forum klagen ze steen en been dat de prijzen van de Z4 (vooral M's) in vrije val gaan. Daar wordt dan de vergelijking gemaakt met de waardevastheid van een 993, 996, etc van Porsche. Men spreekt daar nu al van 2 jaar oude M's voor de helft van de aankoopwaarde. Dwz van zo'n 70000 naar zo'n 35000€, in Dtsl wel te verstaan...
Ik begrijp die prijzen ook niet meer, ik zal bijna een M QPe gaan halen. Wat ik helemaal vreemd vind is dat de roadster langer zijn waarde houd dan de QPe. Dit in tegenstelling tot de Z3. En wat betreft de prijzen van die Porsche's :thumbup:
Link naar reactie
Ik begrijp die prijzen ook niet meer, ik zal bijna een M QPe gaan halen.

Wat we kunnen doen is dat jij nu een mooie Z4 :unsure: coupe uit Duitsland haalt. Het :blink: onster de normale "roger behandeling" geeft:

- invoeren

- bezoekje Hoensbroek

- puntjes op de i zetten (juist stuur, goede stoelen met full electro, je kent het wel)

- Ruudkapje volledig na laten kijken

- 8 liter olie in de caterpan gieten :ok:

- Ding zijn Ring-doop geven

- 4000 km met Nicole langs de cote d'azur rijden (dan zijn alle gebreken wel aan het licht gekomen)

- ding te koop zetten met nog een extra Ruudkapje beurtje

Dan koop ik 'm wel van je over ergens in januari.... (Wel even eraan denken dat je 'm op een van je BV's zet, zodat het een BTW wagen blijft.) :thumbup:

Je hebt mijn nummer, dus bel maar! ;)

Link naar reactie
Wat we kunnen doen is dat jij nu een mooie Z4 :ok: coupe uit Duitsland haalt. Het ;) onster de normale "roger behandeling" geeft:

- invoeren

...

Ruud, je vergeet het klagen over de rij bij de RDW, het geslijm met de douanebeambten en het uitgebreid afpingelen van BPM... plus het tussentijds up tot date houden van het forum door uitgebreid verslag te doen van alle belevenissen :unsure:

;)

hoe meer QP´s ik zie, des te meer ik :blink: ... het open rijden bevalt me goed, maar vind de Z4 QP inmiddels eerlijkgezegd sexier dan de Roadster... OEPS!

ow jee, dat gaat fout :thumbup:

Link naar reactie
Ruud, je vergeet het klagen over de rij bij de RDW, het geslijm met de douanebeambten en het uitgebreid afpingelen van BPM...

Tuurlijk, en dat alles in eengrootspannendjongensboekachtigverhaalzonderspaties :unsure:

Roger, het is al te lang geleden dat we zo'n verhaal hebben kunnen lezen!!

Wat je ook gaat kopen in Duitsland, ik verheug me al op de eerste post na het RDW bezoek! :thumbup:

Link naar reactie
Roger, het is al te lang geleden dat we zo'n verhaal hebben kunnen lezen!!

Wat je ook gaat kopen in Duitsland, ik verheug me al op de eerste post na het RDW bezoek! <_<

Gisteravond om 22.15 samen met broer lief vertrokken naar Wenen Oostenrijk tesamen met een auto ambulance. Vandaag 23.00 uur weer terug 2450 kilometer binnen 24 uur gereden een record voor ons. En wat denk je helemaal voor lul GVD :muur: Het blijkt dat onze Oostenrijkse vrienden het niet zo nauw nemen met het geven van de juiste informatie via de telefoon. Met een beetje geluk kan die eikel binnen 2 weken weer over op vast voedsel <_< B)
Link naar reactie

Balen zeg! B)

Pff... dan wil je ze wel een nummertje laten jodelen, niet weinig km's om voor niks te doen. Waarom een auto-ambulance?

Geniaal stukje kennismaking met een Porsche, terug vanaf Wenen rijden.

Nou, kop op maar weer... het was EM niet maar HIJ staat ergens op je te wachten. Komt vast goed!!! (ik duim)

Link naar reactie
2450 kilometer binnen 24 uur gereden .... helemaal voor lul GVD <_<

Sjee dat zuigt! B)

Wat zou je dan eigenlijk gaan halen? (Porsche obviously, maar welke?)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.