Ga naar inhoud

Roger gaat voor een M


Huub

Aanbevolen berichten

  • Reacties 39
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Mwhoaaaaaaaaaaaaaaa, daar heb ik al een paar van gehad. Niet zo fraai als de 2 afgebeelden van jouw overigens :schater:

je moet de foto ff verwijderen bij een reply.

Moet je nu ondertussen ook wel eens snappen

Link naar reactie
Mod graag deze foto uit dit topic verwijderen, die auto zegt mij helemaal niets van achteren <_< Ik ken alleen de voorkant in mijn binnenspiegel :m:

Oh Oh... :m: Ik heb ook al Zo'n vlek op mijn spiegel... :schater:

Als Frank terug komt van het squashen Zwaait er wat... :ph34r:

Link naar reactie
Met alle respect, maar zo bijzonder is dat nu ook weer niet:

rijrichting.jpg

Dat is de foto van de reddingsactie van Martijn toen zijn rode roestbak een total meltdown kreeg. En je kent het Oudhollandse gezegde "beter een scheve :m: dan een rechte fohn"

Link naar reactie
Dat is de foto van de reddingsactie van Martijn toen zijn rode roestbak een total meltdown kreeg. En je kent het Oudhollandse gezegde "beter een scheve <_< dan een rechte fohn"

Kijk, dat soort dingen zeggen ze er niet bij. Frank was Mist de Vanos aan het redden. jaja :m:

Link naar reactie

Zelfs Nicole is online om het heugelijke feit mee te vieren. Geweldig toch 2.500 posts waarvan 2496,5 onzin verhalen :schater:

EDIT En hij heeft de stap gezet hoor. Gefeliciteerd met je welverdiende :m: kerel

Link naar reactie

Roger, speciaal voor het behalen van de :m: status, hierbij een tegeltje met Frank's gevleugelde uitspraak van hierboven:

beter%20een%20scheve%20M%20dan%20een%20rechte%20fohn.jpg

Gefeliciteerd! :m:<_<

Link naar reactie
Geweldig toch 2.500 posts waarvan 2496,5 onzin verhalen :schater:
Je hebt volkomen gelijk Frank, goh dat uit mijn mond :m: Ik zal vanaf nu alleen nog maar serieuze reacties geven, alle technische vragen beantwoorden. Positief reageren op alle foto's die er gepost worden. Enthousiast reageren op nieuwkomers. Ik zal af en toe proberen iets te organiseren. Ik zal nooit meer negatieve reactie's plaatsen. Ik meld mij alleen nog maar ergens voor aan als ik ook echt kan. Ik zal voortaan alle consumpties betalen die ik genuttigd heb. En Frank wat betreft jouw <_< ruilen :ph34r::m:
Link naar reactie

:m: nou gefeliciteerd kerel, drinken we een biertje op :m:

zo dat gezeik is ook weer achter de rug, nu kunnen we het eindelijk eens serieus over Z's hebben... <_<

het gaat je vast niet lukken om nog eens 2.500 onzin posts uit je mouw te schudden.. :schater:

Link naar reactie
Je hebt volkomen gelijk Frank, goh dat uit mijn mond :m: Ik zal vanaf nu alleen nog maar serieuze reacties geven, alle technische vragen beantwoorden. Positief reageren op alle foto's die er gepost worden. Enthousiast reageren op nieuwkomers. Ik zal af en toe proberen iets te organiseren. Ik zal nooit meer negatieve reactie's plaatsen. Ik meld mij alleen nog maar ergens voor aan als ik ook echt kan. Ik zal voortaan alle consumpties betalen die ik genuttigd heb. En Frank wat betreft jouw <_< ruilen :ph34r::m:

Doe maar niet. Zoals mijn vrouw tegen onze superlelijke hond zegt "Je bent goed zoals je bent" Doe nog maar een tegel :schater:

Link naar reactie

Al 24 posts omdat de man nu een onbenullig logootje links in beeld heeft omdat 'ie zo knap is geweest om 2.500 onbeduidende postjes te plaatsen. 't Is me wat, nou, nou... <_<

Roger, van harte gefeliciteerd, je begint zo langzamerhand een beetje mee te te tellen hier. :m:

Ik beschouw je vanaf nu niet meer als newbee, maar de oude meuk zul je nooit inhalen. :m:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.