Ga naar inhoud

Z3 1.8i Roadster in M?


Aanbevolen berichten

  • Reacties 25
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

1e link werkt niet bij mij.

Ik zie nergens dat de adverteerder vermeld dat deze auto ook maar iets met een :thumbup: heeft te maken.

Enkel een :ok: plakkertje achterop, maar dat kun je natuurlijk op iedere willekeurige auto plakken... :thumbup:

Link naar reactie
Ik zie nergens dat de adverteerder vermeld dat deze auto ook maar iets met een :ok: heeft te maken.

Enkel een :thumbup: plakkertje achterop, maar dat kun je natuurlijk op iedere willekeurige auto plakken... :thumbup:

:thumbup: Dat is wat ik wilde weten ^^ Dit is namelijk erg beslissend in mijn keuze :-)

Link naar reactie

Ik snap je punt, ik kan me goed voorstellen dat het lastig voor je is om te zien wat nou wel en geen ///M is.

Tip; verdiep je in de modellen bijvoorbeeld op de site van autoweek de ///M pagina. Je komt er dan al gauw achter dat de ///M naast de technische kenmerken ook uiterlijke kenmerken heeft die 'm een ///M maken. Maar vergis je niet, er zijn zat niet ///M's omgebouwd naar ///M look-a-likes. En dan hebben we het niet over een stickertje, maar the whole shebang.

Link naar reactie
Heey dat is toevallig...de aanbieder ( Autobedrijf het Loo te Wierden) is een kennis van mij.

Oh vertel is wat over het Loo? :thumbup: betrouwbaar? Goedspul? Heb namelijk meerdere groene Z3's op het oog nu :thumbup:

Sorry voor de vele vragen, ben al sinds ik een kleine Ins0mniaatje verliefd op deze type auto... maar ben nooit heel diep gegaan in de techniek van de Z3 :ok:

En... al helemaal omdat dit me eerste auto gaat worden.

[EDIT] andriol, Bedankt voor die pagina!

Link naar reactie
Oh vertel is wat over het Loo? :thumbup: betrouwbaar? Goedspul? Heb namelijk meerdere groene Z3's op het oog nu :thumbup:

Sorry voor de vele vragen, ben al sinds ik een kleine Ins0mniaatje verliefd op deze type auto... maar ben nooit heel diep gegaan in de techniek van de Z3 :ok:

En... al helemaal omdat dit me eerste auto gaat worden.

[EDIT] andriol, Bedankt voor die pagina!

Ik ken ze al een ehoorlijk aantal jaren en kan niets negatiefs over ze zeggen aangezien ik nooit negatieve ervaringen met ze heb gehad. Het bedrijf wordt gerund door 2 broers ( Herbert en Gerald) die er al hun tijd en energie insteken. Ik vind het zeer vakbekwame mensen die weten waar of dat ze het over hebben.

De meeste auto's die ze hebben zijn import al zou dit ook wel eens gewoon een inruiler kunnen zijn.

Ga er gewoon eens kijken en maak een proefrit met de wagen. Check even of de boekjes erbij zitten incl. de eventuele duitse geschiedenis.

Ik kan niet anders zeggen dan dat ik het een heel fijn en betrouwbaar bedrijf vind maar dat is wellicht voor een ieder anders.

Link naar reactie

Ik kan me nauwelijks voorstellen dat ze nota bene in Duitsland rijden met een 1.8 met M-logo.

Ik vermoed dat deze auto (het laatst) van een Nederlands kindje was. :thumbup:

Aan de andere kant: Frank heeft ook een M-logo op zijn Z4 geplakt. Scheef. :schater:

Link naar reactie
Ik ken ze al een ehoorlijk aantal jaren en kan niets negatiefs over ze zeggen aangezien ik nooit negatieve ervaringen met ze heb gehad. Het bedrijf wordt gerund door 2 broers ( Herbert en Gerald) die er al hun tijd en energie insteken. Ik vind het zeer vakbekwame mensen die weten waar of dat ze het over hebben.

De meeste auto's die ze hebben zijn import al zou dit ook wel eens gewoon een inruiler kunnen zijn.

Ga er gewoon eens kijken en maak een proefrit met de wagen. Check even of de boekjes erbij zitten incl. de eventuele duitse geschiedenis.

Ik kan niet anders zeggen dan dat ik het een heel fijn en betrouwbaar bedrijf vind maar dat is wellicht voor een ieder anders.

Tof bedankt voor je info,

ik ga iedergeval aanstaande donderdag langs.

Zucht, ik ben verliefd :thumbup:

Link naar reactie

Met alle respect Ins0mnia (en ik krijg gezeik na deze uitspraak), maar ik kan me niet voorstellen dat je verliefd bent op deze groene z met dit interieur. Ik weet het, smaken verschillen, maar ik kan me het gewoon niet voorstellen. Kijk eens naar de members gallery op dit forum, mischien geeft dat je net meer inzicht in de wereld van de (groene) z. En als je echt verliefd bent, okee: sorry for hurting your feelings... :thumbup:

Link naar reactie
Met alle respect Ins0mnia (en ik krijg gezeik na deze uitspraak), maar ik kan me niet voorstellen dat je verliefd bent op deze groene z met dit interieur. Ik weet het, smaken verschillen, maar ik kan me het gewoon niet voorstellen. Kijk eens naar de members gallery op dit forum, mischien geeft dat je net meer inzicht in de wereld van de (groene) z. En als je echt verliefd bent, okee: sorry for hurting your feelings... :thumbup:

hahaha, no hard feelings :thumbup:; Wat voor de ene een orc is, is voor de andere liefde :ok:

Link naar reactie

Welkom :thumbup:

Groene Ztjes zijn inderaad wel :ok: Alhoewel het mooier is (IMHO) als ie een beige of walnuss interieur heeft, natuurlijk in leder.

Jammer dat deze geen airco heeft. het :thumbup: plaatje heeft op deze wagen iig niets te zoeken. :thumbup:

Succes met de zoektocht. Ik kan je alleen maar aanraden niet te snel te kopen. Bekijk/rijd er op zijn minst een aantal, zodat je wat vergelijkingsmateriaal hebt.

Link naar reactie
Succes met de zoektocht. Ik kan je alleen maar aanraden niet te snel te kopen. Bekijk/rijd er op zijn minst een aantal, zodat je wat vergelijkingsmateriaal hebt.

Een beetje te vergelijken met het uitzoeken van een levenspartner... :schater:

Link naar reactie
:thumbup: zal slaan op het onderstel,iets lagere veren.Die heb ik dus ook op een 1996 model.gr w
Thank God dat je niet standaard een M-sticker krijgt bij een M-onderstel. Ik neem aan dat de vorige bezitter toevallig even op de Bazaar is geweest en een knaak over had.
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.