Ga naar inhoud

foto


sander

Aanbevolen berichten

  • Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Je kan die afbeelding krijgen door de volgende stappen te doorlopen:

* Klik helemaal bovenin (nadat je bent ingelogd) op "Configuratiescherm "

* Kies dan in het linkermenu onder "Persoonlijk Profiel" de optie "Bewerk Avatar Instellingen"

* Maak hier je keuze wat je wil doen (je eigen foto uploaden doe je bij "Jouw avatars"). Vanaf hier is het kinderspel.

Succes!

Link naar reactie
  • 2 jaren later...
heb de robknop gebruikt 'foto uploaden' maar het lukt mij niet, ik krijg steeds neem contact op met admin... voor die kleine foto 90x90 en die persoonlijke 150x150.. wat doe ik toch verkeerd..... :angry:

je kan een foto uploaden via http://imageshack.us/ , en dan de ''maat'' kiezen. suc6 :wave:

anders dit even lezen https://www.bmwzforum.nl/index.php?showtopic=2805

Link naar reactie
heb de robknop gebruikt 'foto uploaden' maar het lukt mij niet, ik krijg steeds neem contact op met admin... voor die kleine foto 90x90 en die persoonlijke 150x150.. wat doe ik toch verkeerd..... :wave:

De Upload directory is gesloten, dus uploaden via het forum gaat niet.

't Staat er toch echt, in die kleur, in die grootte... :angry:

Link naar reactie
De Upload directory is gesloten, dus uploaden via het forum gaat niet.

't Staat er toch echt, in die kleur, in die grootte... :rolleyes:

:schater::schater: zo kennen we je weer :schater::schater:

Link naar reactie
Ik durf het bijna niet te zeggen, :newblush: Rob woont niet zo ver bij mij vandaan :schater: maar ik ben er gisteravond ook al mee aan het klooien geweest en ja ook ik heb de ROBKNOP gebruikt en het nog steeds niet voor elkaar <_<

Wil je een avatar plaatsen? Ook dat gaat net als elke andere foto prima via Imageshack of een vergelijkbaar iets. Ik begrijp dat dat niet lukt, maar wat precies lukt dan niet??

Link naar reactie
Ik durf het bijna niet te zeggen, :newblush: Rob woont niet zo ver bij mij vandaan :schater: maar ik ben er gisteravond ook al mee aan het klooien geweest en ja ook ik heb de ROBKNOP gebruikt en het nog steeds niet voor elkaar <_<

Hmm... ok... mij is het wel gelukt. Ik heb zelfs een Bob de Bouwer gemaakt met een BOB sleutelhanger in z'n hand. En let daarbij ook even op het belangrijke detail op de sleutel he !! (Picture King... waar blijft je reactie nou??)

Anyway... zoek een foto'tje die je wil plaatsen als avatar. Upload 'em naar www.imageshack.us (net zoals andere foto's op het forum). Daarna in het forum op 'instellingen' klikken (je moet wel ingelogd zijn uiteraard), bij 'wijzig avatar' plaats je de link naar de foto die je net op imageshack hebt gezet.

Klaar !

Mocht het niet lukken... dan wil ik het wel voor je doen voor een volle tank :schater:

Link naar reactie
Wil je een avatar plaatsen? Ook dat gaat net als elke andere foto prima via Imageshack of een vergelijkbaar iets. Ik begrijp dat dat niet lukt, maar wat precies lukt dan niet??

Heb ik geprobeerd, ik heb ook de foto's mijn ZZZ kunnen plaatsen echter dat avatar moet ik steeds contact met de admin opnemen en ik heb echt de sponsoring betaald :schater:

Link naar reactie
Heb ik geprobeerd, ik heb ook de foto's mijn ZZZ kunnen plaatsen echter dat avatar moet ik steeds contact met de admin opnemen en ik heb echt de sponsoring betaald :schater:

Je moet bij de avatar alleen het linkje van imageshack plaatsen, dus geen [ img ] etc neerzetten.

Link naar reactie
Je moet bij de avatar alleen het linkje van imageshack plaatsen, dus geen [ img ] etc neerzetten.

Probeer het eens, ik denk dat The Bob gelijk heeft. Dit zou toch moet gaan, ervan uitgaande dat je op Imageshack hebt gekozen voor avatar.

Link naar reactie
Yessssssssssss gelukt Thanks Rob en The Bob :schater: nou niet meteen mijn foto afkraken :newblush:

Ik ben trots op je!! Beetje jammer alleen, ik had moeten voorstellen dat ik een volle tank kreeg als het nu wel zou lukken. Want eigenlijk kon het niet meer mis gaan hè <_<

Link naar reactie

<uitlegge>foto's nemen veel ruimte in/daarom geen foto's plaatsen op ivo'z server anders hostingrekening hoog en jullie veel doekoe betalen/via alternatieven zoals plaatjeskeet :schater: beter voor ivo dus</uitlegge>

Link naar reactie
Yessssssssssss gelukt Thanks Rob en The Bob :schater: nou niet meteen mijn foto afkraken :thumbup:

Wat is dat Roger, een scheeps diesel ofzo !!??? ;) :schater:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.