Ga naar inhoud

Z een vrouwen en homo auto?


IvoZ3

Aanbevolen berichten

Gelezen op MSN auto-nieuws.

Een goed voorbeeld van slecht research en wellicht jaloersheid van de maker van de top 10.

bericht;

Het Amerikaanse Top 10 Gaycar-lijstje maakt de tongen los. Nu zijn de vrouwen aan de beurt. Met andere woorden: in welke auto wil je als kerel dus absoluut niet gezien worden? Het lijstje is wederom Amerikaans, dus er zullen zich zeker verschillen voordoen met de Nederlandse automobiliste. Vooral opvallend is de positie van de Z4. Bij de Top 10 van homoauto’s door diverse reageerders aangegeven dat de Z3 / Z4 er ook tussen had moeten zitten. De Z-reeks wordt dus zowel door veel vrouwen als door homo’s bereden. Klinkt nasty by the way…

Met andere woorden: wie wil er nu nog een Z4 te kopen? (via: EGMCartech)

Top 10 Cars Driven by Women:

10. Chrysler Pacifica: 59.81 percent female drivers

9. Hyundai Tiburon: 60.18 percent female drivers

8. Mazda CX-7: 60.19 percent female drivers

7. Honda Pilot: 60.28 percent female drivers

6. BMW Z4: 60.31 percent female drivers

5. Nissan Versa: 60.58 percent female drivers

4. Toyota Yaris: 61.86 percent female drivers

3. Hyundai Elantra: 64.28 percent female drivers

2. Kia Spectra: 66.48 percent female drivers

1. Honda Fit: 80.46 percent female drivers

Link naar reactie
  • Reacties 14
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Gaat natuurlijk niet op voor Z3/Z4 coupe's he! :thumbup:

Op Autoblog staat een leuk stukje zijn cabrio's gay?, waarvan vooral de reacties erg leuk zijn om te lezen. waar het feitelijk om gaat: alle open auto's zijn gay, zelfs een Lambo of Ferrari.

Ikzelf denk bij "vrouwenauto" aan wagens als een Ford Ka, Fiat Seicento en Renault Twingo. Ik ben wel benieuwd naar een Honda Fit. Hier is ie:

07_honda_fit_sport.jpg

Link naar reactie
Gaat natuurlijk niet op voor Z3/Z4 coupe's he! :thumbup:

Op Autoblog staat een leuk stukje zijn cabrio's gay?, waarvan vooral de reacties erg leuk zijn om te lezen. waar het feitelijk om gaat: alle open auto's zijn gay, zelfs een Lambo of Ferrari.

Ikzelf denk bij "vrouwenauto" aan wagens als een Ford Ka, Fiat Seicento en Renault Twingo. Ik ben wel benieuwd naar een Honda Fit. Hier is ie:

Mee eens. :schater:

Link naar reactie
tja, wat moet je zeggen over amerikanen, ..........

Tja Rob, daar heb je een punt. Het is wel een volk van extremen, Ze rijden of een cabrio, gekocht voor de "hey, look at me" factor, of een pickup of tank-like-SUV voor de "just to prove that i'm a redneck and not gay" factor.

Link naar reactie

Ik denk dat het totaal niet uitmaakt .

Een auto wordt gemaakt voor een bepaald doel.

Zo is er ;

de boodschappenauto

de terreinauto

de cabrio

de gezinsauto

de zuinige auto

de hybride auto

etc....

Dat daarmee een bepaalde doelgroep(en) zich aangesproken voelt is vanzelfsprekend. Zo kan een doelgroep meerdere doelen hebben ........dus zet je dan maar 2 of 3 auto's voor de deur. ééntje voor de vrouw/man , ééntje voor de vrouw/man en ééntje voor de fun(de cabrio)

Link naar reactie
:thumbup: Handig autootje voor boodschappen doen ja.

jaja, een beetje sneaky "fit" vervangen door "Z QP" ! :schater:

Link naar reactie
6. BMW Z4: 60.31 percent female drivers

En waarom zie ik dan de volgende auto's niet terug inde top 10?

Mini Cooper/One

Audi TT

Mercedes SLK

Mazda MX5

Peugeot 206 CC (meer dan 80% vrouw)

Volwagen Kever

VW Golf 3 cabrio (ZEKER meer dan 90 % vrouwen)

Want gek genoeg zie ik daar veel meer vrouwen dan mannen in rijden (ook in vergelijking met de Z)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.