Ga naar inhoud

5 op een rij bij Ruud


Aanbevolen berichten

Vandaag effe naar ruud voor mijn nieuwe velgen en een wit knipperlichtje, gelijk de vliegende hollander maar meegenomen met zijn vrouwtje astrid.

Nog steeds apetrots op zijn estoril blauwe Z3M.

Edwin was ook aanwezig voor een inspectiebeurt 2 aan zijn S54.

Heel errug gezellug dus, nog een paar fotootjes geschoten :

033ua8.th.jpg

029uv4.th.jpg

042sr5.th.jpg

037br5.th.jpg

034zt6.th.jpg

010jm0.th.jpg

020ek9.th.jpg

025fj0.th.jpg

:newblush::unsure::)

Link naar reactie
  • Reacties 12
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik ben blij dat Marc er af is :blink::wave:

Je slaat de spijker op z'n kop Ad.....

Doet dat barrel het trouwens nog steeds of moest jij ook al naar Ruud voor reparaties? Ik zie dat je Astrid mee had om de rekening te betalen :schater:

Link naar reactie
Je slaat de spijker op z'n kop Ad.....

Doet dat barrel het trouwens nog steeds of moest jij ook al naar Ruud voor reparaties? Ik zie dat je Astrid mee had om de rekening te betalen :schater:

Hij doet het nog steeds hoor Marc; ook met 50km/h in z' 5.. :wub:. Heb ook al stiekum iets harder gereden B) en ik ben benieuwd of dat jochie in z'n Golfje GTI nog wel kan slapen.. :schater: . Astrid was inderdaad mee maar de rekening (van de Z3 sleutelhanger die ik kocht van Ruud) moest ik toch echt zelf betalen :huh: !

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.