Ga naar inhoud

Leuke prijs gewonnen


Davids Z3

Aanbevolen berichten

Het komt niet zo heel erg vaak voor maar ook ik win wel eens wat :thumbup: . Een tijd geleden heb ik meegedaan aan een prijsvraag ( occassion van het jaar) via Autotrader en zowaar heb ik wat gewonnen :rolleyes:

Ik heb dus een Lamborghini Experience gewonnen op Circuitpark Zandvoort !!

En wat houdt dat dan wel in:

Klikkerdeklik

Het lijkt mij in ieder geval hartstikke leuk om eens te doen, zeker nu het mij niets kost natuurlijk.

Zijn er hier trouwens mensen die ook al eens iets dergelijks gedaan hebben ?

Ik zal tezijnertijd vast nog wel wat foto's en video's plaatsen !

Link naar reactie
  • Reacties 16
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Gefeliciteerd! Ziet er uit als een mooie ervaring. :rolleyes:

Vooral het laatste deel is leuk: met je eigen auto rijden op Zandvoort. Welke wagen ga je daarvoor gebruiken?

Link naar reactie
Vooral het laatste deel is leuk: met je eigen auto rijden op Zandvoort. Welke wagen ga je daarvoor gebruiken?

Dat ligt eraan wanneer die Experience plaats vindt... kan al wel zeggen dat dat niet met een ZZZ zal zijn.

Link naar reactie

is echt een hele leuke ervaring. ben er 1x geweest en zou het zeker opnieuw doen. alleen de randanimatie is een beetje marginaal, maar dat kan de pret niet drukken :thumbup:

lambo8yy5.jpg

toch een beetje angst in de ogen? ik denk het wel :rolleyes: :

formule19ly7.jpg

Link naar reactie

een keer de race experience gedaan, voor mijn verjaardag gekregen.

De circuit dingen waren gaaf. Met zo'n sigaar het circuit op en later nog met een megane uit de megane cup.

De dingen er omheen vond ik duidelijk minder. Met een quad een rondje op een heuvel, karten op de parkeerplaats en zo nog een paar dingen.

Ik vond dat zelf duidelijk dingen om je "bezig te houden". Logisch dat ze zo'n groot mogelijke groep willen hebben op zo'n dag maar het lijkt ook dat ze de rest hebben bedacht om iedereen die niet het circuit op kan zoet te houden.

Al met al wel een leuke dag gehad maar ook met nog 1 of 2 flutdingen voor de boeg eerder weggegaan.

Link naar reactie

Geluksvogel!!!

Maar ik gun het je wel!!!

Have fun, en maak foto's!!

Link naar reactie
David, ik zet mijn centen op "David in een Honda S2000"!

Voorlopig is er nog geen nieuw speelgoed helaas....

Ik zal er geen geheim van maken dat dat geen ZZZ meer gaat worden. Na 3 ZZZ-tjes gehad te hebben is het gewoon tijd voor iets anders. Wat dat gaat worden horen jullie hopelijk binnen niet al te lange tijd... :thumbup:

Link naar reactie
Voorlopig is er nog geen nieuw speelgoed helaas....

Ik zal er geen geheim van maken dat dat geen ZZZ meer gaat worden. Na 3 ZZZ-tjes gehad te hebben is het gewoon tijd voor iets anders. Wat dat gaat worden horen jullie hopelijk binnen niet al te lange tijd... :thumbup:

Dus een Z4 kan ook nog een optie zijn David !?! :)

.

.

.

Veel plezier met de experience ! :wave:

Link naar reactie
Dus een Z4 kan ook nog een optie zijn David !?! :thumbup:

.

.

.

Veel plezier met de experience ! :)

Nope de Z4 is geen optie voor mij omdat dat simpelweg niet geheel mijn smaak is (althans niet de uitvoeringen die binnen budget liggen).

Het zal dus ook geen BMW worden....maar wel een cabrio / roadster

Link naar reactie

Ik heb vorig jaar ook zo'n circuitdag gedaan.

De Gallardo is top, is overigens zo uit de showroom gereden, met lederen bekleding, navigatiesysteem en airco vallen deze wel een beetje uit de toon t.o.v. de andere machines.

Wat ik de mooiste ervaring vond waren de rondes met de 911GT3, dit zijn echt compleet uitgeklede modellen, met rollbar e.d. De grap is wel dat je afhankelijk bent van de groep.

Iedereen moet achter een begeleider aan, die kijkt of iedereen de ideale lijn volgt en goed bij kan blijven, zolang dat goed gaat dan gaat hij steeds harder. Als er eentje tussen zit die niet zo goed durft en dus een gat laat vallen of zich niet aan de lijn houdt dan wordt er langzamer gereden, jammer voor de rest maar wel zo veilig...

In ieder geval veel plezier met je prijs :kisstogether:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.