Ga naar inhoud

S54 Minimeet


Edwin

Aanbevolen berichten

  • Reacties 16
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Vandaag in het clubhuis zowaar een :thumbup: ini :wave: eet van S54's.

Als er dan 3 op een rij staan is dat toch best bijzonder

img0011sq7.jpg

Van wie is die zwarte? Rood, wit en blauw was toepasselijker geweest. Die zwarte verkloot het hele beeld jammer, jammer, jammer :schater:

aangepast door z3mroadster
Link naar reactie
Van wie is die zwarte? Rood, wit en blauw was toepasselijker geweest. Die zwarte verkloot het hele beeld jammer, jammer, jammer :schater:

Dat is eens andere koek hè dan zo'n fohn die de verkeerde kant opblaast.

Enne ... wil jij als je weer eens onzin te melden hebt in ieder geval niet alle foto's in je reply meenemen? :thumbup:

Dit mede op verzoek van Rob

Link naar reactie

Aan de enorme wielen te zien is die rode gekocht door iemand die een bijpassende auto zocht voor de velgen die niet op zijn 3.0 pasten. :thumbup:

Link naar reactie
Dat is eens andere koek hè dan zo'n fohn die de verkeerde kant opblaast.

Enne ... wil jij als je weer eens onzin te melden hebt in ieder geval niet alle foto's in je reply meenemen? :wave:

Dit mede op verzoek van Rob

Je hebt gelijk zo bijzonder zijn die foto's ook weer niet :thumbup: :ok:
Link naar reactie
Hé, zie ik daar de M roadster voor Saskia??? <_<

Dacht dat Ruud een cadeautje voor met had gekocht maar dat viel weer vies tegen :muur: B).

Zei die ochtend nog tegen Frank... nah, ben gewoon nog heel erg tevreden met m'n 2.8... die Imolarode M hoeft voor mij niet meer.

Gaat Frank daarna met de Z naar Ruud voor een beurt (voor de Z welteverstaan)... belt ie een half uur later dat ik m'n mail moet checken. Had ie ff een fotootje gemaakt van de M die Ruud had gekocht ;). 1 keer raden wie er een klein uurtje later ook in Reeuwijk stond...

Zucht, tja, en toen had ik ineens hele andere dingen aan m'n hoofd dan wat ik die avond zou gaan eten :thumbup:.

Link naar reactie
Zucht, tja, en toen had ik ineens hele andere dingen aan m'n hoofd dan wat ik die avond zou gaan eten <_<.

Nu ben ik benieuwd, wat heb je dan uiteindelijk gegeten: Pizza Imola (II)? :thumbup:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.