Ga naar inhoud

En wat vinden we hiervan?


bridders

Aanbevolen berichten

  • Reacties 23
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

dat is absoluut bruut! :blink: Ik vraag me wel af of een V10 in zo'n auto niet te ver doorschiet. Mij lijkt dat het concept van zo'n wagen juist "veel vermogen, weinig gewicht " moet zijn. Nu weet ik dat BMW veel moeite doet om steeds lichtere motoren te bouwen, maar een V10 lijkt me zowiezo zwaarder dan een 6-in-lijn.

Ben het eens met Harold dat de achterkant vreemd uit ziet. Maar die spoiler zal er niet "voor de sjiek" zitten, met 500 pk op de achteras. :mellow:

Link naar reactie

Vind deze spuuglelijk, vooral die goedkope radioen dat dashboard in het midden. Vorige generatie Wiesmann ziet er stukken beter uit, maar helaas onbetaalbaar

Link naar reactie
hm, nu nog zonder dak en zonder spoiler en de klokkenwinkel gewoon recht voor je waar het hoort!

Edwin, ook bij de roadster zitten de klokken in het midden. Dashboard is overal hetzelfde, behalve de kleur want die mag je helemaal zelf bepalen op basis van RAL nummers.

Oh ja, er zit een digitale teller achter het stuur btw.

Link naar reactie
Edwin, ook bij de roadster zitten de klokken in het midden. Dashboard is overal hetzelfde, behalve de kleur want die mag je helemaal zelf bepalen op basis van RAL nummers.

Oh ja, er zit een digitale teller achter het stuur btw.

heb er helaas nog nooit in gezeten. was me nog niet opgevallen. Zit mij de MF3 wel een wat duidelijker koker achter het stuur maar inderdaad alleen digitaal.

Link naar reactie
Becker CD/navi. Ze zijn er beroerder.

vind het niet passen in het dashboard, kan nog zo'n klasse radio zijn, gaat om de manier hoe die in het geheel past. Voor de prijs van zo'n auto hadden ze hem toch wel op een andere manier in het dashboard kunnen integreren

Link naar reactie
vind het niet passen in het dashboard, kan nog zo'n klasse radio zijn, gaat om de manier hoe die in het geheel past. Voor de prijs van zo'n auto hadden ze hem toch wel op een andere manier in het dashboard kunnen integreren

Ik denk dat als je serieus een Wiesmann zou overwegen er met die jongens daar in Dulmen iets geregeld kan worden, zoals bijvoorbeeld geen radio. Waar is die voor nodig?

Link naar reactie

Ik vind de gril + koplampen niet zo mooi , maar hdie zijkant

Dat zijprofiel >>> super

lekkere gevulde wielkasten

het lederen dashboard vind ik wel apart

Van mij overall een dikke voldoende

zonder vleugel en een z3 voorzijde een 10

Link naar reactie
vind het niet passen in het dashboard, kan nog zo'n klasse radio zijn, gaat om de manier hoe die in het geheel past. Voor de prijs van zo'n auto hadden ze hem toch wel op een andere manier in het dashboard kunnen integreren

Iets met buizen zou wel mooi zijn in die auto (even een plaatje voor wie niet weet wat voor buizen ik bedoel)

20070904t222147-img_3808-m.jpg

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.