Ga naar inhoud

Favorieten top 3


Mizzz Coupe

Aanbevolen berichten

  • Reacties 32
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Roger we kunnen samen naar de Sonny & Crockett fandagen: ik heb hier alle Miami Vice CD soundtracks en de Jan Hammer CD's ("Escape from television") liggen.
<_< Tubbs en Crockett Als ik in mij kledingkast ga zoeken vind ik ook nog wel zo'n mooi linnen colbert en halsloos shirt moet ik wel eens aan doen van Nicole. Zij was/is nogal gecharmeerd van die Don Johnsen :schater:
Link naar reactie
B) Tubbs en Crockett Als ik in mij kledingkast ga zoeken vind ik ook nog wel zo'n mooi linnen colbert en halsloos shirt moet ik wel eens aan doen van Nicole. Zij was/is nogal gecharmeerd van die Don Johnsen :schater:

Oh ja. het was Sonny Crockett en Ricardo Tubbs. Sorry.... <_<

@Shayman: wie denk je dat me ooit geattendeerd heeft op de Z3 coupe: mijn vrouw, Z3 coupe liefhebber sinds 1998! B)

@Mizzzcoupe/Simone, sorry je draadje raakt <_<:blink:

Link naar reactie
Het valt mij wel op dat bijna iedereen een porker in zijn top 3 heeft <_< . Een beetje lullig voor die jongeman die zich laatst had aangemeld met zo'n apparaat, die hier tot de grond toe werd afgebrand <_<

Roger,

Ik weet zeker als je met een echte (911) was gekomen had dit niet gebeurd. (zo ja dan had het met jou te maken)Je moet niet met de meest foute Porsche uit de geschiedenis komen...

jaja ik weet over smaak valt niet te twisten maar toch...

Link naar reactie
Roger,

Ik weet zeker als je met een echte (911) was gekomen had dit niet gebeurd. (zo ja dan had het met jou te maken)Je moet niet met de meest foute Porsche uit de geschiedenis komen...

jaja ik weet over smaak valt niet te twisten maar toch...

Duidelijk nog nooit in een Boxster gereden... <_< en qua looks is hij IMHO gewoon mooier dan de Z3...maar ach daarom is het maar goed dat smaken verschillen... <_<

De puristen zullen ook alleen de luchtgekoelde 911's als echte Porsche beschouwen en de rest als vullis afdoen....

Link naar reactie

Duidelijk nog nooit in een Boxster gereden...

Wel gereden. Rijd mooi maar ook te makkelijk.

Maar meestal wordt een auto gekocht vanuit de emotie en niet rijkwaliteiten. En die emotie heb ik dus bij een boxster totaal niet. :holiday:

Link naar reactie
  • 9 maanden later...

Mijn favorieten:

De ooit-nog-wel-binnen-de-mogelijkheden-behorende top3:

1: BMW Z3M Roadster (hoe kan het ook anders... :thumbup: )

z3mnz5.jpg

2: Lotus Exige S (mag best in een heel opvallend kleurtje)

exigessj5.jpg

3: BMW M6 Cabrio

bmwm6cabrio526iw7.jpg

En de enkel-haalbaar-als-ik-ooit-de-loterij-win top3:

1: Ascari A10 (wat een sound en power! BRUUT :stupid: )

ascari4qy0.jpg

2: Porsche Carrera GT (wederom de sound, G R U W E L I J K)

porschecarreragt4191024vp0.jpg

3: Lamborghini Murcielago LP 640 Roadster

112070305z2007lamborghidh3.jpg

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.