Ga naar inhoud

Quintezz Radar Alert


martinvh

Aanbevolen berichten

Omdat ik de boetes de laatste tijd een beetje zat ben en wel eens van legale radarmelders heb gehoord:

Quintezz Radar Alert:

Voor 99,-- euro heb je apparaatje wat d.m.v. GPS de vaste flitsers/traject/lussen in de weg meldt. Daarnaast ontvangt het TMC signalen via een aantal radiozenders waardoor ook "losse" flitsers in het systeem opgenomen worden.

Wie heeft er ervaring mee??

21226.jpg

Link naar reactie
  • Reacties 19
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Hij neemt alleen de gemelde flitsers op, dat is mij te weinig zekerheid.

kun je net zo goed de flitslocaties in je TomTom uploaden en de radio aanzetten voor de mobiele flitsers.

Bovendien gaat deze radar allert piepen bij iedere flitspaal, dus niet alleen als er ook daadwerkelijk een camera in zit, zoals een stinger wel doet.

Link naar reactie
Hij neemt alleen de gemelde flitsers op, dat is mij te weinig zekerheid.

Mijn idee Maik. Een beetje bescherming bestaat niet. Zo'n ding is hetzelfde als Russische roulette met een revolver met meer kamers. Procentueel loopt de kans terug dat het misgaat maar er zit nog steeds een dodelijke kogel in.

Link naar reactie

Hallo,

Als je iets fatsoenlijks wil gewoon gaan voor de nieuwste stinger!

Kost wat maar dan heb je ook wat!

dsiintromdre7.th.jpg

Maar ook dan blijft het opletten geblazen, vandaag signaleerde ik weer net op tijd een videowagen van onze vrienden van de klpd.

Op de A67 bij eindhoven werd ik even gevolgd door een donkerblauwe vectra gts, kenteken 25- nj-nf. Twee van die blauw blousen erin. Gelukkig zag ik ze op tijd en liet mijn snelheid terug zakken tot de 70 km/u die daar geld bij de wegwerkzaamheden. Hier is ook een stinger niet tegen bestand.

groeten maarten :thumbup:

Link naar reactie

He dat is wel wat voor mij. Software kun je downloaden en zelf installeren. Grappige omschrijving die zij op de site vermelden om juridische problemen te voorkomen:

Speciaal voor automobilisten die de DSI gebruiken in landen waar rijden met Radar Alarmering is toegestaan, beschikt de DSI over een functie om de

Radar Alarmering software met één druk op de knop te wissen. Zo kunnen zij, bij aankomst in een land waar Radar Alarmering niet is toegestaan, probleemloos voldoen aan de lokaal geldende regelgeving.

Collectieve inkoopactie?

Link naar reactie
Op de A67 bij eindhoven werd ik even gevolgd door een donkerblauwe vectra gts, kenteken 25- nj-nf.

Kijk, dat is heel erg goede info voor een dagelijkse "ring-van-Eindhoven-berijder" zoals ikzelf! Dankjewel Maarten. :thumbup:

Zouden die KLPDers die Seat Leon Topsport in antraciet weggedaan hebben, omdat iedereen die al kent van "wegmisbruikers"?

Link naar reactie
He dat is wel wat voor mij. Software kun je downloaden en zelf installeren. Grappige omschrijving die zij op de site vermelden om juridische problemen te voorkomen:

Speciaal voor automobilisten die de DSI gebruiken in landen waar rijden met Radar Alarmering is toegestaan, beschikt de DSI over een functie om de

Radar Alarmering software met één druk op de knop te wissen. Zo kunnen zij, bij aankomst in een land waar Radar Alarmering niet is toegestaan, probleemloos voldoen aan de lokaal geldende regelgeving.

Collectieve inkoopactie?

Ik heb deze al jaren voor de kilometerregistratie en werkt 100%. Ik heb 'm gecombineerd met een laseroptie waarmee ik mijn electrische garage deuren kan openen en die werkt ook perfect. Ikheb er uiteraard geen radarsoftware op want dat mag niet.

Ik denk er sterk over om ook in mijn Z3 een aan te schaffen voor de kilometerregistratie.

Link naar reactie
Ik heb 'm gecombineerd met een laseroptie waarmee ik mijn electrische garage deuren kan openen en die werkt ook perfect.

heb je wel electrische garagedeuren dan?

Link naar reactie
Ik heb deze al jaren voor de kilometerregistratie en werkt 100%. Ik heb 'm gecombineerd met een laseroptie waarmee ik mijn electrische garage deuren kan openen en die werkt ook perfect. Ikheb er uiteraard geen radarsoftware op want dat mag niet.

Ik denk er sterk over om ook in mijn Z3 een aan te schaffen voor de kilometerregistratie.

Zit er ook een optie op waarmee je draadloos de mond van je vrouw kunt sluiten, dan koop ik hem zeker. :schater:

Link naar reactie
Bovendien gaat deze radar allert piepen bij iedere flitspaal, dus niet alleen als er ook daadwerkelijk een camera in zit, zoals een stinger wel doet.

Wij hebben er een in de Kia zitten,en hij ''praat'' eerst en dan piept hij pas.

sinds Willy dat ding heeft,vallen er niet zoveel bekeuringen meer op de mat. :schater:

voor aanschaf had willy in een jaar tijd €3600,00 aan bekeuringen,afgelopen jaar €150,00

Link naar reactie
Wij hebben er een in de Kia zitten,en hij ''praat'' eerst en dan piept hij pas.

sinds Willy dat ding heeft,vallen er niet zoveel bekeuringen meer op de mat. :schater:

voor aanschaf had willy in een jaar tijd €3600,00 aan bekeuringen,afgelopen jaar €150,00

Wow, 3600,- dat is een hoop geld. Ik had 'm allang op marktplaats gezet. :schater: Te koop gebruikte Willy. Tegen elk aannemelijk bod. Inruil Z3 bespreekbaar.

Link naar reactie
Kijk, dat is heel erg goede info voor een dagelijkse "ring-van-Eindhoven-berijder" zoals ikzelf! Dankjewel Maarten. ;)

Zouden die KLPDers die Seat Leon Topsport in antraciet weggedaan hebben, omdat iedereen die al kent van "wegmisbruikers"?

Voor meer kentekens en auto's die de video surveance gebruikt kijk je gewoon op de bekende site hiervoor:

www . flitsservice . nl

In de regio brabant rijden ze inderdaad ook nog met de zwarte seat leon en een rode honda motor

Ook al eens een donkergrijze Golf R32 gespot, deze is gecamoufleerd doordat ze de twee uitlaten achter hebben weggewerkt, valt ie niet zo op!

Verder ook al eens een zwarte audi a4 3.0 tdi quattro achter me aan gehad vanaf eindhoven tot aan bergeijk, jammer dat ik ze weer in de gaten had voor die jongens! Die audi is volgens mij meer te zien in het Limburgse land normaal.

Groeten maarten

Link naar reactie

Gewoon aan de max. snelheid houden , is er niets aan de hand en heb je niet zo'n prul nodig ! ;)

.

.

.

.

.

.

.

.

.

Geintje natuurlijk ! :schater:

Maar bij mij ligt inderdaad zo'n prul nu werkeloos in de kast.

Staat niet mooi op m'n Z dashbord, en mobiele flitsers en lasers zijn toch moeilijk optijd te melden ! :)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.