Ga naar inhoud

Je grootste Z baalmoment


BMW-Z-CSi

Aanbevolen berichten

  • Reacties 50
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Neen, het was op zich niet de bedoeling om zo'n vage start te maken.

Ik begon net te typen toen ze in bad ruzie begonnen te maken.

Ik dacht er dan maar even een pauze, snel posten en wegwezen.

Maar ik ben terug!!

Mijn grootste Z3 baalmoment is dat ik mij onderweg naar de Z3-forum meeting in Zevenhuizen gek heb laten maken door een vervelend klein auto-tje.

De hele afrit van de snelweg zat deze al met een trutten-gangetje voor mij.

Toen deze voor mij de rotonde opreed moest ik eerst nog een andere auto voor laten gaan.

De rotonde afkomend, zag ik dat dat dit dit zelfde autotje weer met zo'n trutten-gangetje voor mij reed.

Ik ben toen volgas opgetrokken en op hem afgereden, gewoon een beetje stoom afblazen.

Daarna ben ik er gewoon netjes achter blijven rijden. (er was ook wat tegemoetkomend verkeer.)

Ik zag toen een politieauto in de berm staan, maar dacht dat zij verderop aan het controleren waren bij een stuk met wegwerkzaamheden.

Blijkt nu dat zij me hebben geregistreerd met 119km/h waar je 80km/h mag.

Dat is mijn baalmoment: € 192,00 aan m'n broek!!

En dat alleen maar door een beetje stoom afblazen met het gaspedaal!!

Link naar reactie
Gisteren..... :)

Straks verder...., nu eerst een kleine uit bad halen.

Mijn grootste Z3 baalmoment is dat ik mij onderweg naar de Z3-forum meeting in Zevenhuizen gek heb laten maken door een vervelend klein auto-tje.

Dat was toch niet zaterdag? Of is er een meeting geweest waar ik niets van weet? :kisstogether::rolleyes:

Wel een pittig bedrag ja! Had je dat wijf niet effe van de weg kunnen rijden, dan had je er nog een beetje voldoening van gehad! :thumbup:

Oh pardon dames... :hypocritesmiley:

Link naar reactie

Baalmoment? Tja, we hebben nu weer een diesel en een Z voor de deur en m'n vrouw werkt 7 km van huis en ik 25...

3x raden wie de Z meestal mee mag nemen. (wordt tijd dat ik een andere baan ga zoeken, iemand nog een hoofd administratie / hoofd boekhouding / administrateur nodig in (de omgeving van) Lelystad?)

Link naar reactie
Dat was toch niet zaterdag? Of is er een meeting geweest waar ik niets van weet? :D <_<

Wel een pittig bedrag ja! Had je dat wijf niet effe van de weg kunnen rijden, dan had je er nog een beetje voldoening van gehad! :huh:

Oh pardon dames... :D

Ik denk de laatste keer Nadia toen je er niet bij was. Zter en ik schrokken ons ook dood toen wij tweeen volgas uit de rotonde kwamen zetten. Tot nu nog geen prent gezien.

Link naar reactie
Dat was toch niet zaterdag? Of is er een meeting geweest waar ik niets van weet? :blink::blink:

Wel een pittig bedrag ja! Had je dat wijf niet effe van de weg kunnen rijden, dan had je er nog een beetje voldoening van gehad! :nasty:

Oh pardon dames... :lipssealed:

Neen, afgelopen zaterdag kreeg ik post van het Centraal Justitieel Incasso Bureau.

En, ja had ik het nu maar gedaan. Of ten minste de hele weg als een idioot afgekachelt.

Nu dacht ik dat de camera verderop zou staan en heb ik het hele eind netjes 80km/h gereden.. :angry:

Link naar reactie
Had je dat wijf niet effe van de weg kunnen rijden, dan had je er nog een beetje voldoening van gehad! :birthday:

Wel grappig dat je er vanuit gaat dat het een dame ("wijf") was die voor hem zat! :birthday:

Link naar reactie

Toch knap van de politie dat ze erin geslaagd zijn jou te foppen! precies op het ene stukje waar je hard rijdt, staan zij te controleren..... Zo iets heb ik ook eens gehad, maar dan met de leasebak. ze zeiden dat ik 82 reed, en dat vlak na een scherpe en onoverzichtelijke bocht. ik kan nog steeds amper geloven dat ik met mijn C5 zo snel kan zijn! Knap van de politie, maar ook van mij. :birthday:

Overigens ben ik van mening dat bekeuringen onlosmakelijk verbonden zijn met autorijden, ik accepteer het dus gewoon, maar wel na wat vloeken :birthday:

Link naar reactie
...Overigens ben ik van mening dat bekeuringen onlosmakelijk verbonden zijn met autorijden, ik accepteer het dus gewoon, maar wel na wat vloeken :rolleyes:

Ik accepteer het ook, ik rij namelijk altijd wel wat te hard.

Het moet echter geen gewoonte gaan worden.

Dit is wel mijn record. (waarmee ik gepakt ben dan.)

Link naar reactie

Nou voorruit ook ik maar even met de billen bloot, ik krijg een sms duim van alle reactie's die ik moet terug sturen. Goed bedoelt overigens. Zoals een ieder heeft kunnen opmerken is het monster tijdelijk gevelt. Wat is er gebeurt? Vorige week zondag naar een afspraak druk, druk, druk, haast, haast, haast en even olie bijvullen. En meteen maar 2 liter teveel er in gedonderd was er met de kop even niet bij. Gevolg enorme rook ontwikkeling en een kapotte supercharger :nono: Het apparaat staat nu bij Ruud en zal weer worden voorzien van of een gereviseerde supercharger of een verse en meteen een zwaardere. Laten we het er maar op houden dat het een dure leerschool is geweest :thumbup:

Link naar reactie

Shit Roger, dat zuigt! :nono: Ik kan me inderdaad voorstellen dat als je zwarte monster zwarte rook uit de uitlaten blaast je zo iets hebt tussen :thumbup: en :thumbup: .

Hopelijk kan Roodkapje de wagen weer in goede staat krijgen en natuurlijk het rampzalige met het aangename combineren: zwaardere föhn! Op naar de 350pk!! :ok:

(stiekume gedachte: hmmmmm, ik kan ook bij Roodkapje terecht voor een föhn.......)

Link naar reactie

...gisteravond. Parkeergarage Utrecht. Alle parkeervakken eindigen daar met een opstaande rand. Prima maar deze waren echter zo hoog dat mn voorspoiler er op kwam te staan :) Was geen papiertje meer tusen te krijgen. Ik ben weer vooorzichtig achteruit gereden. Schade viel gelukkig mee. Alleen de onderkant is geschaafd. Je ziet er dus niets van. Had ook heel anders kunnen lopen...

Ik vind het onbegrijpelijk dat er van dit soort obstakels - en er zijn nog veel meer te noemen - in parkeergarages geplaatst worden :thumbup:

Link naar reactie
Ik vind het onbegrijpelijk dat er van dit soort obstakels - en er zijn nog veel meer te noemen - in parkeergarages geplaatst worden :thumbup:
Ik vind het onbegrijpelijk dat er van dit soort obstakels in parkeergarages mogen geplaatst worden :)

Ik voel met je mee, ik krijg nog steeds de zenuwen als ik van die randjes zie.

Voorlopig zet ik 'm maar zoveel mogelijk achterstevoren in zo'n vak...

Link naar reactie
...Alle parkeervakken eindigen daar met een opstaande rand....
Voorlopig zet ik 'm maar zoveel mogelijk achterstevoren in zo'n vak...

Dit soort obstakels heb je, zoals je al zei.... OVERAL !!

Nu houden vrouwen (zoals ik ooit eens heb begrepen..) niet van achteruit parkeren, en......

Je begrijpt het al: Eén van de grote Z3 baalmomenten van mijn vrouw!!!

De schade viel gelukkig ook best mee, maar ik zag het gelijk toen ik thuis kwam.

Dat verbaasde haar toch wel een beetje...., misschien had ze gehoopt het niet te hoeven vertellen. :thumbup:

Link naar reactie
  • 1 maand later...

Hoezo ziek?? Dat suggereert dat het opzet is. Het lijkt mij dat de man met de DS net zo hard baalt van dit ongeluk als de Z4 bestuurder. Ook de man van de DS is ongetwijfeld een liefhebber.

Link naar reactie

Ik heb ook zo'n huilmoment gehad: De z netjes in de garage gezet en uitgestapt. Had ik hem een beetje te strak langs de wand geparkeerd. Dus ik schuifel erlangs, naar voren, stoot ik mijn hoofd tegen een hardhouten tuinstoel die aan de wand zijn opgehangen voor de winter. Het kreng belandde dus met donderend geweld midden op de motorkap..........

oeps, dure deuk.

Link naar reactie
  • Administrator
Hoezo ziek?? Dat suggereert dat het opzet is. Het lijkt mij dat de man met de DS net zo hard baalt van dit ongeluk als de Z4 bestuurder. Ook de man van de DS is ongetwijfeld een liefhebber.

Ik denk dat hij dat ook bedoelde, in de zin van: "ziek zijn dat dit gebeurt en de tegenpartij wel kunnen lynchen"

Link naar reactie
  • Administrator
Ah, denk dat je gelijk hebt, zo kan het natuurlijk ook gelezen worden. Thanks.

Even terzijde: hij is zij (Jacq).

En dat wist ik weer niet :mellow:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.