Ga naar inhoud

Zwetende bak


Z'tje

Aanbevolen berichten

Vanmiddag even nieuwe voorbanden bij kwik-fit laten monteren, en die hadden ook nog mee te delen dat de versnellingsbak volgens hun wat olie lekte ( geen druppel gewoon zweten) en de slang van de stuurbekrachting ook wat.

Die laatste lijkt me gewoon gevalletje van slang vervangen maar is een zwetende bak bij de Z3 normaal of iets om je zorgen over te moeten maken ? (btw binnen 5000km aan zn 90000 beurt toe)

Link naar reactie
  • Reacties 4
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Ik zou me er niet zo druk om maken.

Ze zullen zo'n vieze olievlek geconstateert hebben met zand etc etc. onder de versnellingsbak. Dit is echter een ophoping van de laatste 85.000km ....

Het was zeker toevallig zo dat ze ook wel voordelig aan nieuwe slangen konden komen, alsmede aan een versnellingsbak revisie???

En het meeste wat ze bij Kwikfit te vertellen hebben is onzin (ik spreek uit ervaring).

Deze organisatie is al zo vaak in het nieuws geweest en staat dan ook bekend om hun "Kwikfit-praktijken".

Tros Radar - Kwikfit

Kwikfit review

Nog een Kwikfit-liefhebber, komt door de goede ervaring!

Link naar reactie
Ik zou me er niet zo druk om maken.

Het was zeker toevallig zo dat ze ook wel voordelig aan nieuwe slangen konden komen, alsmede aan een versnellingsbak revisie???

En het meeste wat ze bij Kwikfit te vertellen hebben is onzin (ik spreek uit ervaring).

X2 ik ben het volkomen met Martin eens ga je voor 1 band kom je met 4 nieuwe banden en een nieuwe uitlaat terug als leek zijnde. Waardeloze organisatie :thumbup:
Link naar reactie

Ik meen niet dat de vraag was of kwikfit een malafide organisatie is.... Stuurbekrachting is de koppeling tussen reservoir en slang, veel voorkomend probleem. Bij de dealer een nieuwe bestellen dus, daar kan de quickfitter je niet aan helpen.

Welke kleur heeft de olie? Schoonmaken en over een weekje weer bekijken of er verse olie aan je bak hangt. Rode olie komt uit de bak, donkerbruin/goud uit de motor. Op voorhand moeilijk te zeggen.

Link naar reactie

Oke dankje daar kan ik wat mee, voor onderhoud gaat de auto ook niet naar kwik-fit hoor, maar als je er nieuwe turanza's kan krijgen voor een behoorlijk scherpe prijs dan is dat toch mooi mee genomen.

Maar goed, ik heb geen brug thuis dus onder de bak kijken is een beetje lastig :S

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.