Ga naar inhoud

Knipperend lampje alarm


RobC

Aanbevolen berichten

Klopt het dat het knipperende lampje van het alarm na een aantal etmalen niet meer knippert?

Zag vandaag dat dat het geval is bij mij. Het alarm staat er echter wel degelijk op, zo bleek uit de test.

Uitzetten en opnieuw aanzetten van het alarm levert een wederom knipperend lampje op.

Ik heb een SMC klasse III alarm en heb even voor je gekeken, het staat nu al 7 dagen aan en knippert nog steeds.

Langer kan ik niet controleren want morgen moet ik hem weer even uitlaten met dit mooie weer.

Op mijn motor heb ik een spyball alarm en dat stopt pas na een week of acht met knipperen, als ik hem dan weer wil gebruiken moet ik het alarm weer activeren door de knop voor aan/uit ingedrukt te houden tot de alarmlichten knipperen en is hij weer actief.

Zal per fabrikant wel anders zijn

Link naar reactie
  • Reacties 26
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.