Ga naar inhoud

Knipperend lampje alarm


RobC

Aanbevolen berichten

Klopt het dat het knipperende lampje van het alarm na een aantal etmalen niet meer knippert?

Zag vandaag dat dat het geval is bij mij. Het alarm staat er echter wel degelijk op, zo bleek uit de test.

Uitzetten en opnieuw aanzetten van het alarm levert een wederom knipperend lampje op.

Link naar reactie
  • Reacties 26
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Nou, dat is bij mij ook het geval! Had ik al eerder gepost. Ik merkte het op toen ik na 3 weken vakantie terug was en zag dat het lampje niet meer knipperde. Het alarm was nog wel ingeschakeld (denk ik) want hij ging gewoon open na het drukken op de afstandbediening. Ik dacht toen dat het aan die 3 weken vakantie lag (auto stond dus stil). Maar ik merk nu ook op dat het lampje na ongeveer 48 uur stopt met knipperen. Probleem ook aan Ruud voorgelegd maar nog geen duidelijke oorzaak kunnen achterhalen.

Rest mij om de Z3 maar dagelijks te rijden :thumbup:

Link naar reactie
Klopt het dat het knipperende lampje van het alarm na een aantal etmalen niet meer knippert?

Zag vandaag dat dat het geval is bij mij. Het alarm staat er echter wel degelijk op, zo bleek uit de test.

Uitzetten en opnieuw aanzetten van het alarm levert een wederom knippend lampje op.

Lijkt mij niet te kloppen, bij mij brand die gewoon de hele tijd :sleepy:

OOPS, sorry in de verkeerde auto gekeken. Die van de Porker blijft gewoon branden, zal wel een andere kwaliteit zijn :thumbup::schater:

Link naar reactie
Oh, hem wel bedanken :kisstogether: Graag gedaan :schater:

Zodra jij een zinnig antwoord geeft ben ik de eerste die je zal bedanken.

Dat gelul over Porker en betere kwaliteit doet er geen goed aan, dat begrijp zelfs jij. :kisstogether:

Link naar reactie
Zodra jij een zinnig antwoord geeft ben ik de eerste die je zal bedanken.

Dat gelul over Porker en betere kwaliteit doet er geen goed aan, dat begrijp zelfs jij. :kisstogether:

Mag ik hem BANNEN Rob ? Mag het, mag het ! :kisstogether:

Link naar reactie

En jawel, gisteravond opgemerkt dat bij die mooie, glimmende, dealeronderhouden, strak uitziende ZZZ van ons het lampje uit gaat. Scheelt me vanavond weer zoekwerk op het forum :kisstogether:

Link naar reactie

Ik heb in het verleden wel eens een alarminstallatie in een auto moeten laten inbouwen (vanwege de verzekering)

In de handleiding stond inderdaad dat na een paar dagen het alarm in een energiezuinige modus gaat waarbij o.a. het ledje wordt uitgeschakeld.

Link naar reactie

Twee dagen en 5 uur: knippert nog.

Darn, nou kan ik morgen niet rijden als ik wil weten of ie na drie dagen uit gaat :schater:

EDIT: Three days and counting: still blinking.

Link naar reactie

Ik kon niet langer wachten. Ik moest 'm wassen want het was te erg om aan te zien -_-. Daarvoor moest de deur even open en dus het alarm eraf :mellow:.

Het alarm-LEDje knipperde na drie dagen en 21 uur nog steeds.

Tergend, dit soort vraagstukken :wub:.

Link naar reactie
Ik kon niet langer wachten. Ik moest 'm wassen want het was te erg om aan te zien :thumbup:. Daarvoor moest de deur even open en dus het alarm eraf ;).

Het alarm-LEDje knipperde na drie dagen en 21 uur nog steeds.

Tergend, dit soort vraagstukken :wave:.

Wassen???????? met dit weer?????

Link naar reactie

Ik had geen alarm-ledje in de ZzZ maar wel alarm.

heb afgelopen week het LED'je uit de andere Z overgezet en aangesloten, maar er knipperd niets.

Weet er iemand of er nog iets moet gebeuren om dit te laten werken?

heb afgelopen week m'n middenconsole vervangen, vooraan in de tunnel lag wel een losse stekker die nergens meer aangesloten kon worden, heeft deze er iets mee te maken?

Link naar reactie
  • 1 jaar later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.