Ga naar inhoud

jehnert


wout

Aanbevolen berichten

Omdat ik ze zelf ook heb een linkje naar de siteJehnert sound design

Heb zelf de F1 set (2 bas speakers)die volgens mij al niet meer in het assortiment zit.

Ik denk dat de jenertpanelen voor de Z3 er zo'n beetje uitgaan.

Groet wout

EDIT R.: Verplaatst van Foto's en Links naar De Geluidsstudio Z3.

Link naar reactie
  • Reacties 17
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Ah, duidelijk. Sorry dat ik 'm niet meteen begreep. :thumbup:

Tobiastoeter heeft ook Jehnert in zijn Z3, is net als jij super tevreden! Weet geen type.

Meen dat Michiel#1 dit ook heeft, of had.

Link naar reactie

Ja klopt Rob. Heb ze nog steeds! :thumbup:

Bij verkoop van m'n vorige zZz had ik ze eruit gehaald. Ze zijn alleen nog niet in m'n huidige zZz ingebouwd. Druk druk druk...

Ik heb de 3-Way-System, 2 x 300 / 500 Watt, woofers: 4 per side, prod.code 75149.

2005263360973133007_rs.jpg

Het is echt een +10 verbetering van het geluid in de Z3.

In de oude zZz kon ik niet zonder muziek en ging de radio altijd aan.

Tegenwoordig luister ik ook wel naar de 6 cylinder symfonie orkest met de twee verschrikkelijk lekker teterende tuba's. :angry:

Maar uiteindelijk komen de Jehnerts er wel weer in.

@ wout

De F1 set? :unsure:

Welke is dat? Die type omschrijving kom ik nergens tegen.

Ik ken Jehnert al zo'n 5 jaar. Sinds die tijd hebben ze deurpanelen voor de Z3, wellicht dat ze zich langzamerhand gaan richten op iets nieuwere modellen. Maar das logisch toch.

Hoezo denk je dat trouwens? Inside connections soms?

Link naar reactie

Sjeez,ik heb geen punt en Jehnert is gewoon 't enige goeie op de markt wat mij betreft.

Wordt een beetje grumpy van het gezanik.

Graag aan de MOD's om topic te verwijderen in zijn geheel.

Ik zal er verder niets meer over zeggen trouwen s in het geheel vindt ik dat er een aantal "Grumpy Old Men"op het forum zitten

Het zal wel ff duren voor ik weereens inlog.

Ps,ik ben niet in de stemming

Wees allen gegroet

Link naar reactie
Zo vindt ik zelf het artikel ALFA ;)

Wat bedoel je eigenlijk met ALFA...? Die afkorting kan ik niet.

Verder niks mis met dit draadje Wout, niet te Zwaar tillen aan het feit dat je wellicht niet meteen begrepen wordt... :wave:

Het enige 'nadeel' is dat ik die setjes Zó mooi vind dat ik dat óók weer Zou willen upgraden in Zedri, ik had toch al geen wensen meer... :fiew:

Laat dit draadje nu maar gewoon staan, rook een jointje, drink een bruine pater en we Zien je wel weer in goede stemming voorbij komen... :unsure:

Link naar reactie
Wat bedoel je eigenlijk met ALFA...? Die afkorting kan ik niet.

Laat dit draadje nu maar gewoon staan, rook een jointje, drink een bruine pater en we Zien je wel weer in goede stemming voorbij komen... :fiew:

frido, ik dacht al aan jou bij het begin van dit topic. die wout is lijkt zo maf (goed bedoeld overigens) als jij; het kon echt niet anders dan dat je hem een hart onder de riem zou steken ;) zou het jointje en dat bier niet aan de basis van de toestand liggen... :schater: no offence

ik denk dat wout het alfa-verhaal van de nieuwe auto van ivo niet zo gepast vindt?

die jehnerts zijn goud waard: mega duur en mega geluid!

Link naar reactie
Sjeez,ik heb geen punt en Jehnert is gewoon 't enige goeie op de markt wat mij betreft.

Wordt een beetje grumpy van het gezanik.

Graag aan de MOD's om topic te verwijderen in zijn geheel.

Ik zal er verder niets meer over zeggen trouwen s in het geheel vindt ik dat er een aantal "Grumpy Old Men"op het forum zitten

Het zal wel ff duren voor ik weereens inlog.

Ps,ik ben niet in de stemming

Wees allen gegroet

Hallo zeg, wie opent dit topic eigenlijk, jij en jij alleen toch? Het enige wat ik heb gedaan is reageren omdat ik niet begrijp wat je nou eigenlijk wilde zeggen met je eerste post en ik heb je topic verplaatst naar IMO de juiste rubriek. That's all. Om daarmee nou meteen een grumpy old man genoemd te worden gaat me toch echt te ver.

En als dan dit topic vol loopt met bevestigingen dat het spul goed is of iets dergelijks moet je niet aankomen met verwijderen van dit topic. Ik wens je een betere stemming toe, maar reageer s.v.p. niet op deze manier. Lijkt mij onterecht.

't Zal toch geen trend gaan worden om eerst een topic te openen en daarna te vragen om sluiten of verwijderen?

Link naar reactie

Het zal wel door mijn antwoord komen maar dat was echt niet zo bedoeld, en ik heb er inderdaad al vaker melding van gemaakt.

Ik vind het nu juist LEUK dat er eens een topic over geopend is.

En een Grumpy Old Man ben ik zeker niet.

En met een GOEDE versterker wordt het geluid ECHT alleen maar beter.

De speakers kunnen het hebben en worden minder zwaar belast, ook worden de bassen beter.

Sorry, als het verkeerd opgevat wordt.

Link naar reactie

Jongens wat gebeurd er toch allemaal??! :thumbup:

@ Tony

Ik weet nog als de dag van gister, hoe je naar me keek toen ik vertelde dat er geen versterker tussen de deurpanelen zaten. ;)

Ben je raad niet vergeten hoor. Bij inbouw komt een mooie zware versterker ertussen. Maar bedankt voor de 2 "herinneringen"... Ehum (Keelgeschraap) ;)

:schater::thumbup:

Link naar reactie

Voor diegenen die mij verkeerd begrepen,dat lag aan henzelf.

Voor alle bovenstaanden die ik verkeerd begrepen heb.Dat lag aan mij.

De reacties waren meestal positief bedoeld,begrijp ik eruit.

Gegroet

Wout

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.