Ga naar inhoud

Reactie topic knallen met porsche in Duitsland 24-02-2008


Sjonnie Kroket

Aanbevolen berichten

Ziet er weer heel leuk uit mensen en helaas kom ik een 200 paardjes tekort om ook eens mee te doen maar ik vraag me één ding af: Waarom zijn de Roadsters alleen met kap te bewonderen? De laatste keer dat ik door Duitsland ging werd het pas leuk met 160+ en open.

Link naar reactie
  • Reacties 50
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Na een week rustig rijden in NL (max 210) mocht Z4M eindelijk de Autobahn op. En dat viel niet tegen. Relatief weinig verkeer en een droog wegdek vormden de ingredienten voor weer een dagje "Knallen" Als special guest was er een blauwe Porker met een interieur dat uit de faillisementsverkoop was gekomen van een Berlijns jaren '30 bordeel. Heel bijzonder, geen motor te vinden en zowel aan de voorkant als aan de achterkant kun je je boodschappen kwijt :kicking: Meneer Z3MBoxer was onderweg nog zijn sleutels kwijtgeraakt maar gelukkig had een vriendelijke kerel in een zeer snelle zwarte Z4M ze snel gevonden :kicking:

Na de onvermijdelijke pizza in Westendorp (DLD) zo snel mogelijk naar Dedemsvaart om de plaatselijk pizzeria te sponsoren. Doet mij toch goed dat ontwikkelingswerk in de achtergebleven gebieden. De Bistecca al Gorgonzola was erg lekker en alle locals zeggen daar vriendelijk gedag als zij binnenkomen. :)

Een paar zaken die het vermelden waard zijn:

1 Frank van Saskia gooit op de Autobahn met grind uit frustratie dat ie al die M's niet kan bijhouden. :rolleyes:

2 Dat kostte Roodkapje die niet meer van Roodkapje is een voorruit

3 Iemand in een 2.8 heeft er in Duitsland een Fohn op laten schroeven en denkt nu dat hij sneller is dan alle Z3M's :kicking:

4 De Z3M's ontkennen dit ten stelligste maar konden in ieder geval niet op tegen het Z4M geweld. :nono:

5 Sommigen beweren dan dat het komt omdat ik eerder gas geef :schater:

6 Arno had het allermooiste T-shirt (tekst spreekt mij zeer aan maar voor de gelovigen onder ons zal ik deze niet vermelden)

7 Er schijnt een afluisterschandaal met walkietalkies te hebben plaatsgevonden (Rogergate)

Maar bovenal was het weer een superdag met leuke mensen die hoe verschillend ook allemaal bevangen zijn door het Z-virus. Ik kijk al weer uit naar de volgende keer. :thumbup:

Link naar reactie
Ziet er weer heel leuk uit mensen en helaas kom ik een 200 paardjes tekort om ook eens mee te doen maar ik vraag me één ding af: Waarom zijn de Roadsters alleen met kap te bewonderen? De laatste keer dat ik door Duitsland ging werd het pas leuk met 160+ en open.

Dat ligt aan de fotograaf, ik heb toch echt grotendeels open gereden. Het duurde wel 48 uur voordat ik mijn gehoor weer terug kreeg, maar een roadster moet open!

Ik vond het beregezellig, ook al reden wij samen met Maik achteraan ;)

Link naar reactie
7 Er schijnt een afluisterschandaal met walkietalkies te hebben plaatsgevonden (Rogergate)
Ok Ok ok, schijnbaar had ik die walkie talkie op de een of andere manier zo geprogrammeerd dat iedereen het kon horen wat David (wou eens met een echte auto mee) allemaal te roddelen had. Ik was slechts een luisterend oor, maar David en ik zijn het erover eens Maik is niet Maik maar Maik is Thomas Berge hier het bewijs :schater: ;)
Link naar reactie

Het was weer een lange zondag plezier, ondanks dat ik deze keer als navigator mee was veel lol gehad.

Toch nog even mogen sturen in de porker van Roger, even opgestegen met frank z.n F16 en nog even het stuur overgenomen van Aad ;)

Wat zijn die piza's in Westerstede toch lekker, die in Dedemsvaart doet er zeker niet voor onder, potje bier erbij is toch wel lerg lekker.

Volgende keer ben ik er zeker weer bij. :thumbup:

Link naar reactie
maar David en ik zijn het erover eens Maik is niet Maik maar Maik is Thomas Berge hier het bewijs :schater: ;)

Sssst... je zou niets zeggen ;) Nu kan ik ook bij dit clubje niet meer annoniem mee.

Wij hebben het zondag weer super naar onze zin gehad.

alle ingredienten voor een geslaagde knaldag: droog weer, rustige Autobahn en een club gezellig mensen met allemaal dezelfde passie.

Het is mij opgevallen dat de meeste van jullie behoorlijk slechte verliezers zijn. Sinds de knalritten een twee maandelijks event zijn geworden, moet iedereen plots overstappen naar een :m: of zijn 2.8 laten tunen <_< (...en wat vliegt die 2.8 compressor... B) ) In tegenstelling tot een maandje of 4 geleden had ik dit keer wel behoorlijke moeite om het bij te houden.

Ik had nog een beetje steun van Frank & Saskia, maar verder hield het toch echt op.

Verrassend was dat de verschillen tussen 2.0 en 2.8 erg klein waren, terwijl er toch een dikke 40pk verschil tussen zit.

conclusie: mocht de 2.0 ooit vervangen worden voor wat anders, dan moet hier ook meteen grof geweld voor in de plaats komen -_-

Eenmaal aangekomen bij het welbekende Duitse Z-forum-club-honk-Westerstede ben ik dit keer toch maar voor de normale pizza gegaan in plaats van de grote, want groot is in Duitsland ook echt groot :)

Daarna nog even in mijn beste Duits met een Duitse mede Z3 rijder staan praten, Die zijn ogen uit keek naar al die gepoetste Z'tjes en het :m: geweld.

Op de terugweg iedereen uit het oog verloren en de laatste afrit gemist, maar gelukkig stonden de meeste nog na te kletsen op het parkeerterein, een enkele verdwaalde-Z4-coureur daargelaten... :thumbup:

daarna toch maar eens afscheid genomen om weer 200km naar het Zuiden af te zakken met 750 extra funkilometers op de teller.

tenslotte is het ons allen duidelijk geworden hoe Roger met z'n mede-forummers om gaat. Aardig in je gezicht, maar achter je rug om.... :nono:

Desondanks, Roger en Nicole bedankt voor jullie gastvrijheid. ;)

De foto's en filmpjes komen zsm. online

Link naar reactie
Ok Ok ok, schijnbaar had ik die walkie talkie op de een of andere manier zo geprogrammeerd dat iedereen het kon horen wat David (wou eens met een echte auto mee) allemaal te roddelen had. Ik was slechts een luisterend oor, maar David en ik zijn het erover eens Maik is niet Maik maar Maik is Thomas Berge hier het bewijs :schater: ;)

Jij vergeet er nog bij te vertellen dat jij eigelijk een groot fan bent van Thomas B. aka Maik en het liefst samen een duet in de Porker zou willen opnemen.... :schater:

Ouwe roddelnicht dat je er bent :schater:

Link naar reactie
Gisteren niet eens opgevallen. Wat cool dat je je horloge had aangepast aan de auto van je "gastheer" :thumbup:

Deze foto is gemaakt terwijl we met een slakkengangetje van 260 (op de klok) over de Autobahn reden... denk dat dat gezien het gespannen gezicht wel te zien is.. ;)

Tja ik pas altijd mijn horloge op de auto aan :)

Link naar reactie
Die blik van Nadia onbetaalbaar voor de rest mastercard... :schater::(

zo irritant is dat, van die mannetjes die je willen inhalen maar de power niet hebben om het te doen. Blijven dan naast je rijden, komen je niet voorbij en vervolgens rij je bijna onder een vrachtwagen. Tsja dan krijg je zo'n blik.

Link naar reactie
Even flink optrekken, komt er een :m: voorbij zetten.

Autobahn filmpje 2

voor die vervelende porsche ben ik maar van het gas gegaan, kon deze niet in mijn gezichtsbeeld verdragen :unsure::schater:

lekkere filmpjes hoor .. :( en nog maar 7 weken wachten tot de volgende keer :gossip:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.