Ga naar inhoud

M Meeting


Michel#1

M-meeting  

14 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke dag komt het beste uit?

    • 20 april 2008
      12
    • 25 mei 2008
      1
    • 22 juni 2008
      0
    • 20 juli 2008
      1


Aanbevolen berichten

  • Reacties 60
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Denk dat bedoeld wordt dat het voor een organisator uit omgeving Apeldoorn lastig is om in Zeeland of bij de Afsluitdijk iets te regelen voor eten en drinken. Zit wat in.

Inderdaad dat is één reden.

En het is überhaubt al moeilijk om een leuke plek te vinden. (Voor mij althans) <_<

Nog even het volgende; De meetingplek hoeft niet bij mij in de buurt te zijn. Ik wil een plek dat voor iedereen in de buurt is. B)

Dus voor de plekken die genoemd zijn.. Leuk maar dit keer niet. Organiseer daar anders een keer wat. Volgens mij staan er weinig/geen meeting/ritten gepland voor de zomer.

Mocht (S)toploss dan een meeting aan zee gaan organiseren.. Hier een leuke tip. :fiew: Ik maak de foto's dan wel.. :-)

Link naar reactie
Dus voor de plekken die genoemd zijn.. Leuk maar dit keer niet. Organiseer daar anders een keer wat. Volgens mij staan er weinig/geen meeting/ritten gepland voor de zomer.

Mocht (S)toploss dan een meeting aan zee gaan organiseren.. Hier een leuke tip. :foto: Ik maak de foto's dan wel.. :-)

Allemaal prima wat je zegt, maar noem dan een plek en regel het want de dagen gaan snel. Mocht je hulp nodig hebben stuur mij maar een PM :foto:
Link naar reactie

Yücel, kom op man. Te gek voor woorden dat die lange zich nu afmeldt. Kies ergens wat (suggestie Yangkie in je PM!) en de rest wijst zich vanzelf.

Heb ik weer, heb ik ook eens een ///M, kondigt iemand een ///M-meeting aan en dan komt er niets meer...

:thumbup:

Link naar reactie

Het begon al niet echt lekker en na wat gestuntel van mijn kant, omdat ik niet zo thuis ben in het organiseren van zoiets, heb ik maar besloten om de meeting af te blazen. Het duurde inderdaad allemaal wat te lang.

Er is enig hulp geboden, daarvoor nog mijn hartelijke dank!

Maar ik heb gedaan wat ik kon doen.

:kisstogether: Sorry allemaal...

Link naar reactie

Geeft niets kerel. Je komt gewoon op 3 mei naar het North Sea :blink: Festival. Overigens voor alle duidelijkheid, het organiseren hiervan is nooit bedoeld als motie van wantrouwen of zoiets. Het pleit voor je dat je eerlijk toegeeft dat je het niet van de grond krijgt. Je had ook een K.T smoes kunnen verzinnen maar dat heb je niet gedaan. Hulde :kisstogether:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.