Ga naar inhoud

M Meeting


Michel#1

M-meeting  

14 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke dag komt het beste uit?

    • 20 april 2008
      12
    • 25 mei 2008
      1
    • 22 juni 2008
      0
    • 20 juli 2008
      1


Aanbevolen berichten

  • Reacties 60
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

  • 3 weken later...

Ja, sorry jongens.. :thumbup:

Ik heb alles even op me in laten werken. Verder was ik de laatste paar weken een beetje druk.

Maar ik wou drie dagen voorstellen in de poll om de meeting te houden. Hulp en ideen zijn natuurlijk welkom! :thumbup: (Heb geen organiseerervaring..)

De :m: meeting gaat sowieso door!!

Ik neem aan dat een zondag de beste dag is om de meeting te houden?

Link naar reactie
Gestemd voor 20 april. 't Moet allemaal niet te ver weg zijn.

Geniet van het heden, mensen...

tja ik ben degene die voor 'mei' heeft gestemd... :thumbup: ben eind april waarschijnlijk op vakantie (exacte dag hangt van de nog te kiezen bestemming af ;) ) en had er graag bij willen zijn ;) maar zo te zien wordt het eind april :thumbup:

Link naar reactie
Heb ook gestemd voor 20 april. :gossip:

Het lijkt er op dat niemand het geduld heeft om langer te wachten....

Ja inderdaad.

Hoe langer we wachten hoe hoger de kans op mooi weer! smiley_shining.gif

Ik ben ondertussen een beetje aan het kijken naar een mooie locatie.

Iemand suggestie's?

Wat me misschien wel leuk lijkt is The Gallery in Brummen.

Vorig jaar op 5 mei was daar een meeting van de Z1 club.

Omdat Pierre (Pierrez101) ook een lid is van die club, hadden we er toen met een aantal leden een minimeeting gehouden.

(Frank (EzZzy Rider), Roger (z3mroadster), Pierre (Pierrez101), Ikke (Michel#1) en Rob.

Was erg gezZzellig. <_<

Hier is de topic.

Link naar reactie
Aangezien de meesten in de poll op 20 april hebben gestemd, gaan we de meeting dan houden.

De datum is nu geregeld. Nu de plek nog.

Niemand met een ander voorstel dan The Gallery?

Nee, blijkbaar niemand met een ander voorstel, dus 20 april, The Gallery Brummen.

Meeten na lunchtijd (het hoeft geen hele dag te zijn), dus geen zorgen over lunch-plek; een simpel hapje/drankje is daar te verkrijgen.

Kort ritje erbij (bezoekje aan Bronkhorst, drankje in het Wapen van Bronkhorst??) en bijna geregeld. Toch? :kisstogether::rolleyes:

Even contact opnemen met The Gallery of ze open willen op zondag 20 april (ze zijn officieel alleen iedere eerste zondag van de maand open van 11.00 - 16.00 uur). Zie hier. Indien niet (de grootte van de groep zal belangrijk zijn voor ze), datum verzetten (The Gallery is op zaterdag open van 09.00 - 16.00 uur), of een geheel andere locatie bepalen.

Meeting ook open voor niet-M, neem ik aan?

Link naar reactie

Net gebeld met The Gallery.

Gaat niet lukken zondag 20 april... :kisstogether:

Ze kunnen geen uitzondering maken. (Waar ik wel vanuit ging)

Zaterdag 19 april zou dus nog kunnen en anders zondag 4 mei.

De meeting is uiteraard open voor niet-M.

Link naar reactie

Ik had al wel gestemd in de poll, maar ik zag dat ik nog niet in de ljst sta. 19 april of 5 mei is wat mij betreft ook goed. Lijkt me wel leuk om een keer bij de Gallery in Brummen rond te kunnen neuzen. Staat erg veel leuk speelgoed :thumbup:

Link naar reactie
Ik had al wel gestemd in de poll, maar ik zag dat ik nog niet in de ljst sta. 19 april of 5 mei is wat mij betreft ook goed. Lijkt me wel leuk om een keer bij de Gallery in Brummen rond te kunnen neuzen. Staat erg veel leuk speelgoed :thumbup:

Het wordt achteraf gezien iets te veel geschuif en getrek met de datum.

Laten we het gewoon op 20 april houden. En aangezien The Gallery dan niet open is moeten we opzoek naar een ander meetingpoint.

We hebben nog Big Daddy's in Nieuwegein.

Veel parkeergelegenheid en prima eet en drink faciliteiten.

Link naar reactie
Ik ben niet zo kapot van deze plaats. Moet toch iets leukers te vinden zijn ergens in een bosrijke omgeving?

Waarom een bosrijke omgeving? Probeer de zee eens. Noordpier Velsen. Voldoende parkeerruimte en een bar/restaurant. Ik wil eventueel wel wat regelen aldaar

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.