Ga naar inhoud

Een M meets een P


Z3Mrunner

Aanbevolen berichten

Omdat het oorspronkelijke M meets P plan zo jammerlijk om zeep was geholpen, dan maar een beperkte M meets P gehouden op de geplande datum met wel twee deelnemers. :rolleyes:

Vanochtend vroeg om 07.00 uur Duitsland ingedoken voor een speedrondje. Gewoon even een broodje en koffie gehaald in Osnabruck. Heerlijk stille weg maar helaas veel regen. Hebben dus niet echt kunnen knallen. Kan wel melden dat je met een gekietelde Z3M weinig in te brengen hebt tegen een Porsche 993 Turbo, four wheel drive. Wel heel veel fun gehad.

cimg1770mediumre8.jpg

07.00 uur in de ochtend

cimg1771mediummr8.jpg

In een Porsche kan 90 liter! Twee maal zoveel als de M

cimg1773mediumra4.jpg

Laatste luchtgekoelde 993 Turbo. Collectors item

cimg1776mediummt8.jpg

Even Donuts halen op

cimg1777mediumii7.jpg

Bahnhof Osnabruck

cimg1784mediumco4.jpg

11.00 uur Op de terugweg nog even een pitstop en droge weg in Nederland.

Link naar reactie
  • Reacties 50
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Schitterende Porsche... :unsure:

Met veel regen blijft het toch veel te link om te scheuren.

Hoeveel km heb je op de klok gedraaid voor die yammieyummie donuts ?

Enne, gaan jullie dit vaker doen ? Vast wel... <_<

Link naar reactie
Hebben dus niet echt kunnen knallen. Kan wel melden dat je met een gekietelde Z3M weinig in te brengen hebt tegen een Porsche 993 Turbo, four wheel drive. Wel heel veel fun gehad
Goed bezig Z3M(road)runner! Maaruh, porkertje kostte toch ook een ton in euri meer dus anders was het wel heel lullig geweest.

Maar die A30 is toch niet echt een leuke weg om te blazen? Volgende keer toch maar even een bakkie halen in Berlijn?

Link naar reactie
Schitterende Porsche... :unsure:

Met veel regen blijft het toch veel te link om te scheuren.

Hoeveel km heb je op de klok gedraaid voor die yammieyummie donuts ?

Enne, gaan jullie dit vaker doen ? Vast wel... <_<

In de regen dus gewoon rustig gereden. max. 140 km/uur.

Ja gaan we in de toekomst vaker doen. Die mannen hebben ook veel lol. Normaal gaan ze met een paar porsches en een ferrari "broodjes halen in Osnabruck". Ze zouden het leuk vinden als er meerdere Z-jes zouden meegaan. Als je zo vroeg gaat, zijn er hele stukken waar je gewoon geen enkele auto tegen komt. Daar gaat het dan ook wel heel hard. Voor de rest gewoon netjes rekening houden met andere verkeer en uiteraard snelheidslimieten.

Link naar reactie

Open anders even een polletje ;) meets P, krijg je vast leuke reacties :unsure: volgende keer kost het je geen enkele moeite me over te halen en eet ik graag een broodje mee (droog weer vereist, 140 km/u kan hier vlakbij op de A5 ook). <_<

Link naar reactie
Goed bezig Z3M(road)runner! Maaruh, porkertje kostte toch ook een ton in euri meer dus anders was het wel heel lullig geweest.

Maar die A30 is toch niet echt een leuke weg om te blazen? Volgende keer toch maar even een bakkie halen in Berlijn?

Hmmm, Berlijn schijnen ze inderdaad ook lekkere broodjes te hebben. :unsure:

Oorspronkelijk is het ook zo gestart. Ze hadden tegen de vrouwen op een ochtend gemeld dat ze broodjes gingen halen. Ze hadden alleen niet verteld dat de broodjeszaak in Osnabruck stond. Haha. Ze waren wel rond 10.00 uur terug. <_<:schater:

Link naar reactie
In de regen dus gewoon rustig gereden. max. 140 km/uur.

Ja gaan we in de toekomst vaker doen. Die mannen hebben ook veel lol. Normaal gaan ze met een paar porsches en een ferrari "broodjes halen in Osnabruck". Ze zouden het leuk vinden als er meerdere Z-jes zouden meegaan.

Wanneer gaan we <_<
Link naar reactie
Leuke tocht, mooie porker.

Weinig in te brengen :cooltext: schakelde je ook mis :cooltext:

Haha, neen dat schakelen ging goed en de nieuwe bandjes van jouw houden zich ook heel goed op de hoge snelheden. Prima keuze. Merk nu wel dat ik een ander onderstel nodig heb want hij heeft nu moeite om de PK-tjes goed op de weg te krijgen.

Link naar reactie
We shall see :cooltext:

Wat is er eigelijk aan je M veranderd dat je spreekt over een licht gekietelde M :cooltext:

Niets spectaculairs. Licht gechipt. V-max iets verhoogd maar wel nog begrenzing rode toerengebied. (Wil de boel wel heel houden.) Hij is iets feller en iets zuiniger.

Link naar reactie
Niets spectaculairs. Licht gechipt. V-max iets verhoogd maar wel nog begrenzing rode toerengebied. (Wil de boel wel heel houden.) Hij is iets feller en iets zuiniger.

Als ik het dus goed begrijp dan rijd jij de komende "knalrit" dus eindelijk eens een keer vooraan :schater: :cooltext:

Hoe hoogt ligt de Vmax nu ?

Link naar reactie

Heel mooie Porsche, heeft toch een andere uitstraling dan die ///M met HT :cooltext:

Een van mijn droomwagens de 993, alleen met die turbo zou ik huiverig zijn qua onderhoudskosten. Komt AFAIK nog uit de serie Porsches waar na een X aantal km een grote onderhoudsbeurt een complete motorrevisie betekend. En dan is het echt kassa.

Link naar reactie
Heel mooie Porsche, heeft toch een andere uitstraling dan die ///M met HT :cooltext:

Een van mijn droomwagens de 993, alleen met die turbo zou ik huiverig zijn qua onderhoudskosten. Komt AFAIK nog uit de serie Porsches waar na een X aantal km een grote onderhoudsbeurt een complete motorrevisie betekend. En dan is het echt kassa.

You' re right...

Buurman van me heeft onlangs een 911SC gekocht van 1976.

Om de 10 000km binnen voor "groot onderhoud", waarbij de halve motor d'er bijna onderuit moet.

Gelukkig rijdt hij er maar zuinig mee en gaat hij daar zo'n twee jaar over doen.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.