Ga naar inhoud

Rijdend vliegdekschip


Eryen

Aanbevolen berichten

  • Reacties 29
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

check ook dat nummerbord tegen het achterruitje geplakt :schater:

ze zaten te twijfelen,of 't nummerbord of de uitlaat tegen het achterruitje :schater:

Link naar reactie

Waar koop je dit soort meuk eigenlijk, zoals die skirts and spoilers? Blijkbaar is er voldoende handel hiervoor.... (Er zijn toch maar 300000 Z´tjes en laat 0,5% van de eigenaren dit mooi vinden. Dat zijn 150 bumpers en skirts... Of die onderdelen zijn heel duur of matrijzen zijn steeds goedkoper te fabriceren....)

Link naar reactie
Zeer geslaagde Z3 zeg. .............als je tenminste de bedoeling had om voor lul te rijden :thumbup:

Vooral dat "voor lul" karretje is zeer goed geslaagd. :thumbup:

Je dochter zal maar thuiskomen met zo'n gozer. Dan haal je toch even je afgezaagde dubbelloops uit de kast. :schater::schater:

Link naar reactie
Waar koop je dit soort meuk eigenlijk, zoals die skirts and spoilers? Blijkbaar is er voldoende handel hiervoor.... (Er zijn toch maar 300000 Z´tjes en laat 0,5% van de eigenaren dit mooi vinden. Dat zijn 150 bumpers en skirts... Of die onderdelen zijn heel duur of matrijzen zijn steeds goedkoper te fabriceren....)

0,5 % is 1500, maakt het sommetje iets anders...

Link naar reactie
Waar koop je dit soort meuk eigenlijk, zoals die skirts and spoilers? Blijkbaar is er voldoende handel hiervoor.... (Er zijn toch maar 300000 Z´tjes en laat 0,5% van de eigenaren dit mooi vinden. Dat zijn 150 bumpers en skirts... Of die onderdelen zijn heel duur of matrijzen zijn steeds goedkoper te fabriceren....)
Heel veel van de opplakhandel (zoals die bovenste foto) is vrij universeel hoor; beetje bijzagen en aansmeren en iedereen kan het, veel succes! :schater:

Dat wit staat die QP overigens wel heel goed, ik ben niet zo'n fan van die wielen maar die is wel ok hoor.

Link naar reactie
  • 7 maanden later...

Zie ik daar een "AC Schnitzel" plaatje? ;)

4a13_12.JPG

Frido, kun je (het bestaan van) deze auto als agendapunt op de volgende vergadering van groot aandeelhouders opvoeren? ;) :D

Link naar reactie
  • Administrator

Ik snap nog steeds niet wat mensen bezielt om hun auto zó te ver-je-weet-wellen... Je moet volgens mij echt een klap van een molenwiek hebben gehad (of een beurt van Jorinde Mol).

Je ziet dit soort gedrochten nog wel eens voorbij komen in dat Duitse BMW-tunings blaadje. Compleet over de top, IMHO uiteraard...

Die stationsklokken op het dashboard ook... :(

Link naar reactie

Wat ik niet snap, is waarom wij ons hier zo druk over maken, ieder zijn hobby zou ik zo zeggen.

Voelen wij ons beter als we de auto van een ander af kunnen kraken ???

Wordt onze auto daar mooier van ???

Laat iedereen toch lekker met zijn auto doen wat hij wil zonder dat wij daar negatief commentaar op leveren, persoonlijk zal het mij een zorg zijn wat wie dan ook met zijn auto doet.

Leven en laten leven.

P.S. Zou niet vies zijn hoor van een beurt van Yorinde....hahahaha.

Maar van mijn auto moet ze afblijven!!!

Link naar reactie
  • Administrator
Wat ik niet snap, is waarom wij ons hier zo druk over maken, ieder zijn hobby zou ik zo zeggen.

Voelen wij ons beter als we de auto van een ander af kunnen kraken ???

Wordt onze auto daar mooier van ???

Laat iedereen toch lekker met zijn auto doen wat hij wil zonder dat wij daar negatief commentaar op leveren, persoonlijk zal het mij een zorg zijn wat wie dan ook met zijn auto doet.

Leven en laten leven.

Heb je enerzijds gelijk in. Anderzijds... we roepen hier ook altijd OOOHHH's en AHHHH's als we iemand's auto mooi vinden. Waarom mogen we dan niets negatiefs over een auto zeggen, als dat een persoonlijke mening is en al helemaal als dat gedrocht ver bij ons vandaan aan de andere kant van de oceaan rijdt?

P.S. Zou niet vies zijn hoor van een beurt van Yorinde....hahahaha.

IEEEEUUUWWWW :blink: :sick: :(

Gelukkig ieder zijn "ding", maar doe mij maar Ellemieke Vermolen :wub:

Ellemieke-Vermolen210-258.jpg

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.