Ga naar inhoud

2.8 met chromeline ++ pakket


sledgehammer

Aanbevolen berichten

  • Reacties 41
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

ooooh man, dit is erg. :rolleyes:

Ik weet niet wat ik meer :thumbup: vind: de traanplaat achter en voor de spatborden, of de "luchthappers" ACHTER de achterwielen....nee....ik denk de mooi passende, gepopnagelde, "RVS" uitlaatomlijstingen!

ideale wagen voor iemand die een originalo zoekt.... :schater:

Link naar reactie
12 duizend pond voor Eisenmann uitlaten? Ik weet dat ze duur zijn.. maareeh :schater:

1200 pond = 1673 euro!! :rolleyes: Uit nieuwsgierigheid, was kost een Eisenmann voor een 2.8 dan werkelijk?

Link naar reactie

FF mijzelf quoten:

New Red Carpets/mats - Cost £200

Are these with golden stitching?

Diamond cut stainless steel custom made Stone guards - Cost £200

LoL LoL LoL

to call this car a headturner would be an understatement!

I'm sure it is. :rolleyes:

Als je in de historie gaat kijken van die man zie je de werkelijke prijs van bijna alle toeters en bellen die op zijn auto zitten.

Link naar reactie

Zo te zien betreft het hier een :rolleyes: uitvoering :rolleyes:

Dit moet toch bijna wel een grap zijn? Dit kan toch niet waar zijn? Hoe kun je een auto zo naar de kloten helpen. En het erge is ook nog eens dat de eigenaar denkt in de meest coole wagen van west-Europa rond te rijden. Wat zou ik overigens graag een foto van de eigenaar willen zien. Ben erg benieuwd voor type dit mag zijn

Link naar reactie
Diamond cut stainless steel custom made Stone guards - Cost £200

LoL LoL LoL

Als je in de historie gaat kijken van die man zie je de werkelijke prijs van bijna alle toeters en bellen die op zijn auto zitten.

Hoe vind je dat toch allemaal bij elkaar Sledge? Heel vermakelijk.

Link naar reactie
750 ponden.

Da's veel geld in welke currency je het ook uitdrukt.....

Krijg je dan op zijn minst wel een aantal PKtjes erbij (zou ik mijn 2.8 over de magische 200pk grens kunnen krijgen hiermee?) :rolleyes:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.