Ga naar inhoud

Nieuwe iPod interface gekocht


pvr

Aanbevolen berichten

  • Reacties 11
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Na wat onderzoek gedaan te hebben, besloten om deze keer deze unit te kopen:

Intravention

Heeft een groot aantal functies (meer dan mijn vorige Icelink Plus had). Ben zeer beniewd.

<sorry - onder verkeerde heading gepost ... was bedoelt voor Z4>

Ben wel benieuwd naar je ervaringen. heb nu in een andere auto de Icelink en dat is een betrouwbaar product. Hou ons op de hoogte.

Link naar reactie

De Icelink was prima, maar moest af en toe ge-reset worden. Vooral als de auto wat langere tijd niet werd gebruikt, vond hij de icelink niet.

Hij toont wat minder informatie op het satnav scherm en de navigatie was wat lastiger met de Icelink. Ik heb nog naar de DICE gekeken maar die had veel minder functionaliteit dan de Icelink Plus. Bovendien ondersteunt de DICE de nieuwe generatie iPod niet wat ik ook niet goed vind.

De Intravene is met alle nieuwe en oude iPods getest.

Link naar reactie

Hoi Paul,

Dat ziet er goed uit, het lijkt dus op de 16:9 dat hij nu ook het gedeelte onderin het scherm gebruikt om hier info in weer te geven, bij de Dension heb je alleen de ene regel bovenin waar hij laat zien welk nunmmer er afgespeeld wordt.

André

Link naar reactie
De Icelink was prima, maar moest af en toe ge-reset worden. Vooral als de auto wat langere tijd niet werd gebruikt, vond hij de icelink niet.

Dat herken ik wel. Ik hoefde 'm allen niet te resetten maar kiezen voor lijst 4. Heel raar, die herkende hij altijd direct. Ook als ik 'm maanden niet had gebruikt. Vervolgens werkte ie weer 100%.

Link naar reactie
  • 1 maand later...

Hij zit er nu in. Fantastisch product, kan hem volledig instellen via de PC dus vandaar heb ik hem toegankelijk geinstalleerd. Moest wel de hele middelconsole eruit halen om bij de CD changer kabels te komen en de gaten in het storage doosje te boren voor de kabels.

Hij zit er nu dus in :

Dit is de Alpine unit die nodig is om met de BMW iBus te werken, gemonteerd aan de zijkant van de middenconsole.

img00151ie2.jpg

De Intravee zit onder de DVD navigatie unit tussen de stoelen, dus makkelijk te bereiken en de iPod past er precies naast. Heb de unit met Velcro vastzitten, dus die schuift nergens heen.

De CD wisselaar kabels die standaard in een Z4 zitten waren verdraaid kort!! Ongeveer 15 cm land, wat dan net zo'n 5 cm in het bergvakje paste. Moest met mijn hand dan proberen de kabeltjes aan de achterkant erin te steken. Was daar zeker 15 minute mee beizg (en zeer dat mijn handen deden ...)

iv3cg7.jpg

Na de update via de PC gedaan te hebben, een fantastische methode om de iPod te bedienen. Alle functies beschikbaar voor zoeken / spelen etc. Een aardige bijeenkomst is dat ik nu ee GPS gestuurde klok heb want die wordt nu door de Intravene aangepast op de juiste tijd. Dus geen gefrummel meer met zomer / wintertijd ...

Nog een paar plaatjes van het scherm :

iv2td4.jpg

iv1hg2.jpg

Link naar reactie
  • 1 maand later...
  • 2 maanden later...

Zo dat geluid van die :holiday: otor ken ik nu wel. Tijd voor wat muziek. Ik wil mijn Ipod aansluiten en dit topic helpt een aardig eindje op weg. Paar vragen:

De Alpine KCA-420i ipod adapter is kennelijk nodig als interface om de Ipod in een BMW te laten werken maar zo te zien is de Intravee niet echt nodig. Wat is de toegevoegde waarde van de Intravee? Is dat met name de bediening via stuurwiel en info op het NAV-display?

Is de Intravee ook in Nederland verkrijgbaar. Beetje vage site in het VK met een verwijzing naar een US-dealer??

Link naar reactie
  • 1 jaar later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.