Ga naar inhoud

Mat zwarte QP


sledgehammer

Aanbevolen berichten

  • Reacties 36
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

zw-zw staat prachtig. Kan je eerlijkgezegd beter aan M-roadster vragen of je zijn velgen niet kan overnemen? Zwart 5 spaaks volgens mij mooier dan Zwart styling 32...

Maar M-velgen passen helaas niet onder een niet-M. Tinus....!

Zwart - Zwart is inderdaad erg gaaf, ik denk dat ik het ga doen.

Link naar reactie
Je moet eens leren lezen ik heb het over een :thumbup: en niet over een niet :thumbup: :fiew:

wie leest er hier nu niet? :m: opmerking Martinvh had betrekking op post van mij (Tinus!). Lekker belangrijk (not).

zw wielen op zw :thumbup: roadster... niet ordi maar IMHO juist apart.

Link naar reactie
zw-zw staat prachtig. Kan je eerlijkgezegd beter aan M-roadster vragen of je zijn velgen niet kan overnemen? Zwart 5 spaaks volgens mij mooier dan Zwart styling 32...

M-roadster zijn M is al verkocht.....gedurende jouw lange afwezigheid ivm vakantie op dit forum <_<

Er stond op Autoscout.de een tijd een zwarte M met zwarte M wielen te koop...weet niet of je die toevallig hebt gezien ?? :thumbup:

Link naar reactie
  • 1 maand later...
Matt-zwarte M-roadster

Dat lijkt toch niet op Zwart... :unsure:

TenopZichte van de Coupé vind ik het ook niet uitZien op de een of andere manier.

De Coupé heeft meer 'Bad' gehalte.

Die matZwarte Coupé is een hebbedingetje... :P Erg gave foto's ook.

Link naar reactie

Ivo, ik en mijn vriendin waren afgelopen december bij de Autoshow in Essen (D).

Veel van dit soort matte kleuren gezien, waaronder ook dit zwarte. Vind het zelf erg mooi.. :unsure:

Maarre...bij een blauwe Q7 in die matte kleur mochten we niet aan de lak komen... :P

Misschien dat iemand iets meer weet over deze lak, vooral wat betreft krasjes e.d.?

Link naar reactie
ben ik nou echt de enige die dat mat zwarte veel te patserig vind? :P Het verliest juist die mooie klassieke look die de Z3's hebben...

Nee hoor, ik vind een mooie glimmende donkerblauwe of donkergroene Coupe ook het mooist. Sinds ik de :unsure: Coupe van Emanuel IRL gezien heb, vind ik Imolarot ook wel erg mooi.

Voor een roadster vind ik een roodkapje-uitvoering (glimmend zilver met rode top) en een glimmend groene met beige/lichtbruine kap erg mooi.

Link naar reactie
Dat lijkt toch niet op Zwart... :P

TenopZichte van de Coupé vind ik het ook niet uitZien op de een of andere manier.

De Coupé heeft meer 'Bad' gehalte.

Door het licht van de parkeergarage en het feit dat de foto's met een GSM genomen zijn, komt de kleur niet zo goed tot zijn recht... Ik vind het er nog wel cool uit zien, maar ik denk niet dat ik hem snel zou kopen. De roadster vind ik het mooist in zilver of zwarte metaalkleur. In mijn ogen heeft elke coupe een hoger "bad' gehalte dan de roadster.

EDIT: na nadere studie blijkt de roadster in het mattgrijs te zijn gespoten en niet in het mattzwart. :unsure:

mattgrauma2.jpg

mattgrauiiiw9.jpg

Zo te zien was het oorspronkelijk een blauwe wagen, want de binnenkant van de deuren en dergelijke zijn niet mee geschilderd. Wel een beetje goedkoop gedaan in mijn ogen...

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.