Ga naar inhoud

Nieuwe Z4 besteld


rtoonen

Aanbevolen berichten

komt omdat de 16" en 17" een vrij hoge flank hebben. Als je 18" bijvoorbeeld 225/40 en 255/35 neemt is het "elastisch" aanvoelen helemaal weg.

Als je 't helemaal goed wil: ophangingsbussen vervangen door die van Powerflex. Minimale investering, maximaal resultaat.

IMHO

Heb inderdaad runflats op 17 inch, de Dunlops zijn 16 inch, in maart gaan de runflats er weer onder, hebben nog zo'n 3 mm profiel, beslis dan wel of we weer voor runflat gaan.

Link naar reactie
  • Reacties 51
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Nou ben ik zelf niet zo Z4-derig (kwestie van smaak), maar omdat je 'm op mijn verjaardag mag gaan halen en ik het genot van voorpret ken, heb ik eens even zitten neuzen.

Ken je de Z4-guide al?

En ik dacht nog "ik zoek wel even een PDF-je van een Z4-manual voor je", maar dat viel nog niet mee. Hier (wel een wat oudere) kun je je alvast inlezen :m:

Bedankt, alvast wat door te nemen :unsure:

Link naar reactie
  • 2 weken later...
Broem, broeoeoeoemmmmmmm....

Vandaag opgehaald? Vroeg op de dag (oftewel: was het nog droog)? Tank leeg gereden? Vertel, vertel...

Goed onthouden Tja, ik denk dat Ze met hun hoofd in de wolken Zijn...Wat wil je, een ZZZZ de showroom uitrijden... :rolleyes:

Link naar reactie

Vandaag inderdaad opgehaald. Ik zal dit weekend uitgebreider verslag doen met wat foto's.

Indruk tot nu toe helemaal goed ondanks het waardeloze weer. De automatische ruitenwisser heeft zich al prima bewezen.

We zijn nog wat aan het prutsen met de blue-tooth, waardeloze handleiding, staat werkelijk alleen koppelen en ontkoppelen in. Verder klein probleempje met de aanstekerplug die nogal gammel contact maakt met Tom-Tom of oplader van de telefoon.

Dit weekend meer.

gr,

Rob

Link naar reactie
aanstekerplug die nogal gammel contact maakt met Tom-Tom of oplader van de telefoon.

Fitting is inderdaad gammel, zit niet stevig vast, wanneer ik mijn navigiatie er uit trek moet ik altijd de fitting vasthouden, anders komt ie er uit. Ook soms even rommelen met plug om contact te maken

rob

Link naar reactie

Bij mijn oude 3.0 ook het geval, bij de M is het nu goed gedaan en zit muurvast. Het hele asbak geval zit met 2 schroeven vast, dus je kunt altijd het ding ereven uithalen en wat superglue erop doen of zo zodat hij niet heen en weer schuift.

Link naar reactie

Bedankt voor de tip, wil er steeds iets aan doen, vergeet totdat ik de hele handel er weer bijna uittrek.

zal wel beginnende alzheimer zijn :schater:

gr rob

Link naar reactie

Kilometerstand nu zo'n 600. Kan nog niet voluit, maar de wagen is, zeker vergeleken met een MX-5, bloedsnel. Wat verder opvalt is toch het comfort en de relatieve stilte met de kap dicht in de stad en op de snelweg. Vandaag voor het eerst met kap open gereden en ondanks de harde wind een leuke rit. Stoelverwarming aan, airco op 25 en rijden maar.

gr,

Rob

Link naar reactie
Goede smaak qua kleurenstelling, prachtige wagen. :rolleyes:

X2... :drank:

Ik denk dat dit ook Zo'n kleur is die verandert naarmate de Zon er op straalt.

Heel veel pleZier ermee.

Link naar reactie

Maandag even naar de garage om de settings van auto eens door te lopen en de gammele aanstekerplug te laten bekijken. Kilometerstand nu 1100. In het weekend van 9 februari staat een familiebezoek in Hoogezand gepland, dus zorgen dat ik vóór die tijd over de 2000-stand heb bereikt. Kunnen we even de grens over bij Nieuweschans....

Link naar reactie
Maandag even naar de garage om de settings van auto eens door te lopen en de gammele aanstekerplug te laten bekijken. Kilometerstand nu 1100. In het weekend van 9 februari staat een familiebezoek in Hoogezand gepland, dus zorgen dat ik vóór die tijd over de 2000-stand heb bereikt. Kunnen we even de grens over bij Nieuweschans....

Er zijn 2 verschillende BMW inloopadviezen: de officiële, en de enige echte goeie... :thumbup:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.